Kæmpe store og ømme bryster stadig? 10.uge....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.941 visninger
64 svar
0 synes godt om
20. maj 2011

SSL

Hej piger.. Meget ærligt, er mine bryster meget store og meget ømme, de har gang i den helt særlige mælkeproduktion, og det har de gjort siden INDEN jeg kune teste positivt.. Men men, spørgsmålet er bare, stopper det her mon på et tidspunkt?

- Stina med de store kasser, de er såå flotte, men gør såå naller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Mira0911

Ikke fordi jeg har havde store kasser da testede positivt... Men de kom sq... 

Jeg havde enormt ondt i dem det første stykke tid... Nu er jeg noget så glad for at jeg ikke er øm længere... JO, når julie bruger dem som støtte engang imellem eller lige SKAL putte ved dem... 

Det du kan være rolig, det skulle gerne stoppe på et tidspunkt, hvornår det ved jeg ikke... 

Anmeld

20. maj 2011

SSL

MoarJ skriver:

Ikke fordi jeg har havde store kasser da testede positivt... Men de kom sq... 

Jeg havde enormt ondt i dem det første stykke tid... Nu er jeg noget så glad for at jeg ikke er øm længere... JO, når julie bruger dem som støtte engang imellem eller lige SKAL putte ved dem... 

Det du kan være rolig, det skulle gerne stoppe på et tidspunkt, hvornår det ved jeg ikke... 

hehe, har du også mælk i dem? Det er selvf. ikke en helt tår mælk, men de lækker lidt da mine bh'er strammer om barmen..

hehe, det ville også være fint hvis så bare de var blevet store og flotte, men de er ret ømme synes jeg, så det bliver lidt øv i længden....

Anmeld

20. maj 2011

Ka+Ma=Be

SSL skriver:

Hej piger.. Meget ærligt, er mine bryster meget store og meget ømme, de har gang i den helt særlige mælkeproduktion, og det har de gjort siden INDEN jeg kune teste positivt.. Men men, spørgsmålet er bare, stopper det her mon på et tidspunkt?

- Stina med de store kasser, de er såå flotte, men gør såå naller

Mine er også blevet kæmpe Synes jeg selv hehe.

Men de er ikke ømme mere som de var i starten Det var gået over omkring uge 12 så  for dig

Anmeld

20. maj 2011

Trine89

Årrh smukke husker det ALT for godt.. lige nu har jeg heldigvis ikke så ømme bryster.. husker ikke helt hvornår det stoppede.. 

nu har jeg kun lidt ondt hvis jeg har lagt sår'n halv på maven hele natten  

så før eller senere skal det nok holde op igen  

Anmeld

20. maj 2011

SSL

Katte87 skriver:

Mine er også blevet kæmpe Synes jeg selv hehe.

Men de er ikke ømme mere som de var i starten Det var gået over omkring uge 12 så  for dig

Åhh, jeg HÅBER du får ret altså!!

Og hvor lyder det godt, at ømheden gerne skulle ophører.. Vil stadig gerne have min størrelse, som jeg har nu

Anmeld

20. maj 2011

SSL

Trine89 skriver:

Årrh smukke husker det ALT for godt.. lige nu har jeg heldigvis ikke så ømme bryster.. husker ikke helt hvornår det stoppede.. 

nu har jeg kun lidt ondt hvis jeg har lagt sår'n halv på maven hele natten  

så før eller senere skal det nok holde op igen  

Gør mig glad, sveske - og sig det stoppede i 10. ugen, det går jeg ind i imorgen, wuuehuuue!!! Jeg er sååå glad for min søde babyhule, og jeg lever med at jeg ser buttet ud pt og IKKE gravid, men de babser altsåå... Ikk sjovt!

Anmeld

20. maj 2011

Ka+Ma=Be

SSL skriver:

Åhh, jeg HÅBER du får ret altså!!

Og hvor lyder det godt, at ømheden gerne skulle ophører.. Vil stadig gerne have min størrelse, som jeg har nu

Jeg håber i hvert fald at du har det ligesådan! Har du ellers været generet med diverse ting?

Jeg er også fint glad for mine bryster hehe. Men jeg synes dog det er lidt belastende ikke at kunne passe nogle af mine BH'er Specielt fordi jeg ikke har lyst til at gå med amme-bh'er

Anmeld

20. maj 2011

Trine89

SSL skriver:

Gør mig glad, sveske - og sig det stoppede i 10. ugen, det går jeg ind i imorgen, wuuehuuue!!! Jeg er sååå glad for min søde babyhule, og jeg lever med at jeg ser buttet ud pt og IKKE gravid, men de babser altsåå... Ikk sjovt!

hihi.. kan sku ikke huske hvornår det vare..  

men det er sikkert også meget forskelligt fra person til person.. 

Iiih kan godt godt forstå du er glad for din babyhule. Glæder mig til at se billeder af den.. hih.. 

Anmeld

20. maj 2011

SSL

Katte87 skriver:

Jeg håber i hvert fald at du har det ligesådan! Har du ellers været generet med diverse ting?

Jeg er også fint glad for mine bryster hehe. Men jeg synes dog det er lidt belastende ikke at kunne passe nogle af mine BH'er Specielt fordi jeg ikke har lyst til at gå med amme-bh'er

Det håber jeg også, tak

Jeg har haft en del kvalme, over heele dagen - men ikke kastet op! Jeg har ikke haft særlig appetit som jeg plejer, men jeg har haft en del lyst til alverdens kød, men bliver ufattelig hurtig mæt.. Og så har jeg været voldsom træt faktisk.. Men det er det.. Så jeg tror jeg har haft det ok nemt i forhold til andre Hehe.. Hvad med dig??

Nej, jeg kender godt dilemmaet, amme bh'er er søreme også dyre, så jeg starter med at låne mig til én, indtil jeg ved at jeg kan/skal amme, hvilket jeg selvf. regner med jeg skal, meen - man ved jo ikke med sikkerhed hvprdan det forløber sig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.