Er der forskel på fisk herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2011

Frøken J.

Eva. skriver:

Ja, og her kan man komme og gå som man lyster, det gør det til en lidt bedre form for kommunikation, ikke så krævende..

Jeg skal se at tage mig sammen...tiden fpr mig herinde er ved at være brugt....jeg skal vidst ud i det virkelige liv, der er ikke meget tid til det her mere og er jeg på får jeg brugt tiden...skal bare lige have skrevet nachelor og så lister svesken...

Det er VIRKELIG en tidsrøver, så det er nok ikke en helt ringe idé at være opmærksom, hvis det stjæler tiden fra vigtigere ting Tænker personligt mit aktivitetsniveau automatisk daler, når den lille kommer. Det synes jeg man ser meget herinde  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Aves.

Secrets skriver:

Det er VIRKELIG en tidsrøver, så det er nok ikke en helt ringe idé at være opmærksom, hvis det stjæler tiden fra vigtigere ting Tænker personligt mit aktivitetsniveau automatisk daler, når den lille kommer. Det synes jeg man ser meget herinde  

Jeg sidder jo ved den her computer rigtig meget nu her med alle de eksamensopgaver og sådan er det jo..men så har jeg brug for verden, kan jeg mærke...så ja, mot liv skal ikke bruges på den her side...jeg skal fylde noget ind, nogle virkelige mennesker..

Anmeld

21. maj 2011

Aves.

Wimmie skriver:

Mindes bare en kvinde skrive det i en debat omkring K****n (den der billede-tingest der tog billeder af kvinders kønsdele) og noget omkring intimbarbering - der skrev hun at kun ikke lige have lyst til at smide "svesken på disken"
Så nu kan jeg ikke høre udtrykket uden at tænke sjofelt

hehe....

Anmeld

21. maj 2011

Frøken J.

Eva. skriver:

Jeg sidder jo ved den her computer rigtig meget nu her med alle de eksamensopgaver og sådan er det jo..men så har jeg brug for verden, kan jeg mærke...så ja, mot liv skal ikke bruges på den her side...jeg skal fylde noget ind, nogle virkelige mennesker..

Det er også bare super vigtigt at kunne finde en balance

Jeg vil gerne indrømme, at jeg ikke fungerer særlig godt socialt ude i det virkelige liv, og bryder mig ikke om sociale sammenhænge, så derfor har jeg det bedst med online snakkeri. Men hvis man ikke har det sådan, er det klart vigtigt, at man finder en balance, så man ingen forsømmer  

Anmeld

21. maj 2011

Aves.

Secrets skriver:

Det er også bare super vigtigt at kunne finde en balance

Jeg vil gerne indrømme, at jeg ikke fungerer særlig godt socialt ude i det virkelige liv, og bryder mig ikke om sociale sammenhænge, så derfor har jeg det bedst med online snakkeri. Men hvis man ikke har det sådan, er det klart vigtigt, at man finder en balance, så man ingen forsømmer  

Jeg bruger jo nok det her når jeg ikke har den kontakt som jeg har brug for qua min udd....da jeg var i praktik var jeg godt nok sjældent herinde, der fik jeg jo så rigeligt af input og bøvl.. fra andre...men det er da et super sted og en super måde det her inde...siden har været uvurderlig for mig i den periode hvor mit liv var rent kaos, der var alle jer herinde min livsnerve ud til verden...men nu er jeg et andet sted og skal til at lukke et par døre..

Anmeld

21. maj 2011

Frøken J.

Eva. skriver:

Jeg bruger jo nok det her når jeg ikke har den kontakt som jeg har brug for qua min udd....da jeg var i praktik var jeg godt nok sjældent herinde, der fik jeg jo så rigeligt af input og bøvl.. fra andre...men det er da et super sted og en super måde det her inde...siden har været uvurderlig for mig i den periode hvor mit liv var rent kaos, der var alle jer herinde min livsnerve ud til verden...men nu er jeg et andet sted og skal til at lukke et par døre..

Det er rigtig dejligt at høre, at du har kunne bruge siden til så meget godt  

Anmeld

21. maj 2011

Aves.

Secrets skriver:

Det er rigtig dejligt at høre, at du har kunne bruge siden til så meget godt  

Det har jeg virkelig og Henrik var direkte medvirkende til at jeg fik vendt skuden og kom ud på den anden side...men nogle gange er man bare nød til at slippe noget for at komme videre igen, kan du følge mig i det?...

Anmeld

21. maj 2011

Frøken J.

Eva. skriver:

Det har jeg virkelig og Henrik var direkte medvirkende til at jeg fik vendt skuden og kom ud på den anden side...men nogle gange er man bare nød til at slippe noget for at komme videre igen, kan du følge mig i det?...

Det kan jeg helt sikkert godt! Selvom det af og til kan virke som et relativt stort skridt at tage Men kan man mærke, at det er det rette at gøre, er det bare at følge sit hjerte, for nu at bruge en rigtig kliché  

Anmeld

21. maj 2011

Aves.

Secrets skriver:

Det kan jeg helt sikkert godt! Selvom det af og til kan virke som et relativt stort skridt at tage Men kan man mærke, at det er det rette at gøre, er det bare at følge sit hjerte, for nu at bruge en rigtig kliché  

Det er det jeg må...men altså, sandheden er jo også at jeg vil savne alle jer skønne tøser....

Anmeld

21. maj 2011

Frøken J.

Eva. skriver:

Det er det jeg må...men altså, sandheden er jo også at jeg vil savne alle jer skønne tøser....

Og i lige måde! Og ikke noget med at smutte uden at skrive en afsked

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.