Er der forskel på fisk herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2011

Mira0911

Eva. skriver:

Hehe...skal jeg nok...er du ikke på facebook..

Jo det er jeg da... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

slettet_7530

Tak..og money money money... han fik gaven i nat kl.00...drengene gav en gave og så fik han penge...han ønsker sig en computer og jeg ville ønske jeg havde penge til det, men ja, det har jeg ikke så han fik penge til at spare op til en..

Nårhh hvor godt, jeg tror altså også de har godt af at lære at man må spare op for at få tingene, sådan er det også her.

Min knægt har ikke villet cykle før nu og det blev altså en brugt cykel, han har lige haft sin første runde fødselsdag hvor han ønskede sig ipod nyt tv med DVD, han fik også penge med beskeden om at så må han spare op, det jeg sælger af ungernes legetøj går direkte ned i deres sparegrise 1. så lærer de at passe bedre på tingene 2. så lærer de at genbruge og at en brugt dims kan være ligeså god som en ny, samt at man skal passe på pengene, mange af de ting han har haft sparet op til igennem tiderne har så alligevel ikke haft interesse når han stod med pengene i hånden og skulle betale.

Men kunne farmand ikke komme på banen med en puter

Anmeld

21. maj 2011

Aves.

Albertesmor skriver:

Nårhh hvor godt, jeg tror altså også de har godt af at lære at man må spare op for at få tingene, sådan er det også her.

Min knægt har ikke villet cykle før nu og det blev altså en brugt cykel, han har lige haft sin første runde fødselsdag hvor han ønskede sig ipod nyt tv med DVD, han fik også penge med beskeden om at så må han spare op, det jeg sælger af ungernes legetøj går direkte ned i deres sparegrise 1. så lærer de at passe bedre på tingene 2. så lærer de at genbruge og at en brugt dims kan være ligeså god som en ny, samt at man skal passe på pengene, mange af de ting han har haft sparet op til igennem tiderne har så alligevel ikke haft interesse når han stod med pengene i hånden og skulle betale.

Men kunne farmand ikke komme på banen med en puter

Ja, sådan har det også altid været her...at de skulle spare op til halvdelen, men denne her bliver så det hele han skal spare op til..

Nej, hans far er helt ligeglad, han har ikke givet ham gaver siden han var 2 år..jeppe aner ikke hvem han er, kan ikke huske ham..

Anmeld

21. maj 2011

slettet_7530

Eva. skriver:

Ja, sådan har det også altid været her...at de skulle spare op til halvdelen, men denne her bliver så det hele han skal spare op til..

Nej, hans far er helt ligeglad, han har ikke givet ham gaver siden han var 2 år..jeppe aner ikke hvem han er, kan ikke huske ham..

men jeg ved i får en dejlig dag trods alt, mon ikek der falder lidt pengegaver af til ham fra de øvrige gæster også, så han snart kan få sin puter.

Tillykke Jeppe med din, velkommen til de voksnes rækker fest idag

Anmeld

21. maj 2011

Aves.

Albertesmor skriver:

men jeg ved i får en dejlig dag trods alt, mon ikek der falder lidt pengegaver af til ham fra de øvrige gæster også, så han snart kan få sin puter.

Tillykke Jeppe med din, velkommen til de voksnes rækker fest idag

Tusind tak, smukke... og jo, det er jeg sikker på der gør...sad i går og så på alle de ting jeg har gemt fra han var lille, helt vildt mærkeligt..vemodigt på en eller anden måde...

Anmeld

21. maj 2011

slettet_7530

Eva. skriver:

Tusind tak, smukke... og jo, det er jeg sikker på der gør...sad i går og så på alle de ting jeg har gemt fra han var lille, helt vildt mærkeligt..vemodigt på en eller anden måde...

Anmeld

21. maj 2011

Isabella_mor

jeg er nytilkommer, og jeg føler da jeg er taget pænt imod af alle.. 

jeg syntes ikke jeg ser det herinde som værende to grupper.!! jeg oplever det mere som værende folk der er online og aktive... og lægger ikke særlig meget til de online og inaktive.. 

jeg kan da genkende nogle få stykker herinde, men det er jo kun udelukkende pga et nick man kan huske, et billede man kan huske eller fordi at personerne bare er meget aktive herinde.

det kan godt være der er et specielt sammenhold blandt de piger der startede med at være her og det der navlestrengen halløj jeg ikke lige har sat mig ind i.. men det går der bestemt ingen skår af mig pga. jeg har ikke behov for at være "populær" jeg er her ikke pga at man kan blive "populær" jeg er her fordi her er rart at være og fordi at man kan tale med ligesindede. unge som (ikke så mega) gamle... 

og jeg er glad for at være her, og så syntes jeg måske at de mennesker der har lidt ondt i røven over at der er et lille sammenhold af mennesker der har stået sammen herinde sinden dag 1 skulle tage at fokusere på det fantastisk gode ved at der faktisk findes folk der igennem en internetside formår at holde kontakten og holde sammen.. det er jo kærlighed så det basker.. og har intet med popularitet at gøre.. så må man selv være mere aktiv herinde hvis man er jealoux over der.. 

Peace out.

Anmeld

21. maj 2011

Frøken J.

isabellamor skriver:

jeg er nytilkommer, og jeg føler da jeg er taget pænt imod af alle.. 

jeg syntes ikke jeg ser det herinde som værende to grupper.!! jeg oplever det mere som værende folk der er online og aktive... og lægger ikke særlig meget til de online og inaktive.. 

jeg kan da genkende nogle få stykker herinde, men det er jo kun udelukkende pga et nick man kan huske, et billede man kan huske eller fordi at personerne bare er meget aktive herinde.

det kan godt være der er et specielt sammenhold blandt de piger der startede med at være her og det der navlestrengen halløj jeg ikke lige har sat mig ind i.. men det går der bestemt ingen skår af mig pga. jeg har ikke behov for at være "populær" jeg er her ikke pga at man kan blive "populær" jeg er her fordi her er rart at være og fordi at man kan tale med ligesindede. unge som (ikke så mega) gamle... 

og jeg er glad for at være her, og så syntes jeg måske at de mennesker der har lidt ondt i røven over at der er et lille sammenhold af mennesker der har stået sammen herinde sinden dag 1 skulle tage at fokusere på det fantastisk gode ved at der faktisk findes folk der igennem en internetside formår at holde kontakten og holde sammen.. det er jo kærlighed så det basker.. og har intet med popularitet at gøre.. så må man selv være mere aktiv herinde hvis man er jealoux over der.. 

Peace out.

Helt enig, og dte var også noget af det, som jeg selv søgte at komme frem til i mit indlæg. Vil man gerne have meget respons, må man sørge for at gøre sit synlig, for det er da - for mig i hvert fald - sjovest at følge med hos dem, som man oftest ser i debatten, fordi man har et lidt bedre "feel" for hvem de er, hvorfor man naturligt (i hvert fald for mit vedkommende) vil følge dem mere.

Jeg tænker også, at jeg da godt kan se det virker internt med sludrer med nogle og kalder hinanden søde osv., men det ser jeg ikke som et problem. Det er jo bare fordi der er nogen man har talt meget med, har fået et nært sammenhold med, og der derfor bliver noget hyggesnak. Det er kun dejligt og naturligt.

Så jeg tror ikke jeg ser det som populær/ikke-populær i den forstand som det måske bliver stillet op herinde, men mere som en opdeling i aktiv/mindre aktiv, som jeg finder helt naturlig  

Anmeld

21. maj 2011

Carina:-)

Aner det ikke .

Har været medlem et stykek tid,men ikke brugt siden før nu.

Er fuldstændig ligeglad med hvem "folk" er ,og svarer alle ens

Kan da godt være man bliver ignoreret hvis man træder en populær over tæerne??

Men who cares,det er en debatside ,og alle er i princippet lige intetsigende i det store spil

Kommer selv meget på en anden debatside,og der oplever jeg også at folk snakker om inderkreds og hvad har vi.

Der er jeg åbenbart så en af de "heldige"...?.... Der er medlem af den uden jeg selv har bedt om det...Og kan tillade mig noget mere end nogen af dem der ikke er indviede

Personligt svarer jeg alle ens,men self. er man tilbøjelig til at svare dem man svinger bedst med-Uden at det er ensbetydende med at man ignorerer andre.

Sådan er det jo også IRL

Anmeld

21. maj 2011

Sof

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.