isabellamor skriver:
jeg er nytilkommer, og jeg føler da jeg er taget pænt imod af alle..
jeg syntes ikke jeg ser det herinde som værende to grupper.!! jeg oplever det mere som værende folk der er online og aktive... og lægger ikke særlig meget til de online og inaktive..
jeg kan da genkende nogle få stykker herinde, men det er jo kun udelukkende pga et nick man kan huske, et billede man kan huske eller fordi at personerne bare er meget aktive herinde.
det kan godt være der er et specielt sammenhold blandt de piger der startede med at være her og det der navlestrengen halløj jeg ikke lige har sat mig ind i.. men det går der bestemt ingen skår af mig pga. jeg har ikke behov for at være "populær" jeg er her ikke pga at man kan blive "populær" jeg er her fordi her er rart at være og fordi at man kan tale med ligesindede. unge som (ikke så mega) gamle...
og jeg er glad for at være her, og så syntes jeg måske at de mennesker der har lidt ondt i røven over at der er et lille sammenhold af mennesker der har stået sammen herinde sinden dag 1 skulle tage at fokusere på det fantastisk gode ved at der faktisk findes folk der igennem en internetside formår at holde kontakten og holde sammen.. det er jo kærlighed så det basker.. og har intet med popularitet at gøre.. så må man selv være mere aktiv herinde hvis man er jealoux over der..
Peace out.
Helt enig, og dte var også noget af det, som jeg selv søgte at komme frem til i mit indlæg. Vil man gerne have meget respons, må man sørge for at gøre sit synlig, for det er da - for mig i hvert fald - sjovest at følge med hos dem, som man oftest ser i debatten, fordi man har et lidt bedre "feel" for hvem de er, hvorfor man naturligt (i hvert fald for mit vedkommende) vil følge dem mere.
Jeg tænker også, at jeg da godt kan se det virker internt med sludrer med nogle og kalder hinanden søde osv., men det ser jeg ikke som et problem. Det er jo bare fordi der er nogen man har talt meget med, har fået et nært sammenhold med, og der derfor bliver noget hyggesnak. Det er kun dejligt og naturligt.
Så jeg tror ikke jeg ser det som populær/ikke-populær i den forstand som det måske bliver stillet op herinde, men mere som en opdeling i aktiv/mindre aktiv, som jeg finder helt naturlig