Er der forskel på fisk herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

quar20

MoarJ skriver:

Også helt i orden... 

Go weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Mira0911

quar20 skriver:

Go weekend

I lige måde... 

Anmeld

20. maj 2011

Becks

Selvfølgelig er der forskel på "fiskene" herinde.... Akurat som i den virkelige verden. Der vil altid være kliker både her og IRL, ganske enkelt fordi man kan bedre med nogen end med andre.

Jeg har været her i 3 år, jeg anser mig ikke som én af de populære, bare fordi jeg har været her så længe.

Anmeld

20. maj 2011

SussieThyssen

quar20 skriver:

Jeg kan intet andet end at sige jeg STADIG ELSKER dine skønne svar

Jamen tak

Anmeld

20. maj 2011

lukasmor

Jeg synes bestemt heller ikke at der er nogen der er mere populære herinde end andre - heldigvis da

Anmeld

20. maj 2011

Rosa

KaMa skriver:

Jeg er uden tvivl en af de populære. Jeg vil endda betegne mig som værende i top 10.. Næ, top 3.

Faktisk kan jeg ikke få øje på de to andre. Jeg er toppen af poppen.

Hvis folk ikke svare i mine tråde, så er det ganske enkelt fordi, at de ikke har set den. Alternativt fordi jeg selv har alle svarene.

Grunden til at du ikke kan få øje på mig er at der er sååå langt ned til der hvor du sidder og feder den  Køb en kikkert, baby! 

Anmeld

20. maj 2011

SussieThyssen

Hehe

Anmeld

20. maj 2011

N&J

Jeg syntes det var langt mere udbredt for tid tilbage.. men lægger ikke mærke til det med undtagelse af få enkelte tilfælde, jeg var en af dem der for nyligt har skrevet i en debat at det var noget vrøvl - fordi det var Zette der fik den i hovedet, og godt nok har hun da sikkert været her længe, men at hun skulle have gjort noget der skulle have gjort at nogen havde holdt hånden over hende - den er lidt langt ude..

og hvis man ikke vil debattere, så må man da tydeligt skrive det eller lade være med at svare, så behøver man ikke debattere, men et argument som man kan ligeså godt lade være fordi der er nogen hvor hånden holdes over - det syntes jeg er respektløs og irrelevant - hvis det er fordi man ikke har nogle modargumenter så må man jo igen lade være med at svare igen.. arrrrr sådan noget kan sætte mit ellers så normal stille og rolige pis i kog - og er glad for det ikke blev skrevet til mig..

men der er åbenbart forskel på fisk, for der er nogen som ikke har ret til deres meninger ifølge andre..

(okey helt faldet til ro er jeg stadig ikke) 

Anmeld

21. maj 2011

Frøken J.

Altså ja, det synes jeg der er på sin vis. Men nok ikke på den måde du mener. Men der er da forskel på hvor mange svar folk får. Jeg kan huske da jeg selv startede herinde, så fik jeg tit ikke rigtig nogen svar i mine debatter. Men efterhånden som jeg er blevet mere aktiv, får jeg også flere svar. Og det siger jeg, fordi jeg tror det er meget "giv noget for at få noget". Forstå mig ret! Det jeg mener er, at så begynder man måske at følge med i nogens liv, så følger de med i ens liv fordi man snakker godt sammen, så er der en ny man begynder at snakke med, og før man ved af det følger man med hos en hel masse og visa versa. 

Jeg svarer selv folk uafhængigt af om det er nogen jeg snakker med personligt eller ej, men self. er jeg ekstra obs på tråde fra dem jeg snakker med og følger med hos, men det er jo ikke noget med popularitet. Det er jo bare hvem man klikker godt med, snakker med og følger. Fx forskellige folks graviditeter og småbørn.

Så for mig handler det i høj grad om også at gøre sig selv synlig. Hvis man føler det er vigtigt Jeg er selv en fryyyygtelig netnørd, og bruger derfor (alt for) meget tid herinde, og følger mange. Det synes jeg er dejligt, og er kommet i kontakt med virkelig mange skønne piger herinde.

Jeg har ikke bemærket at nogen skulle være mere helligt stillet ift. supportspørgsmål osv. Men det er altså heller ikke lige det jeg går mest op i Og ja, jeg kan da godt finde på ikke rigtig at deltage i debatter hos dem, som jeg før har oplevet som værende grove i munden og meget opfarende. Det synes jeg nu ikke der er noget underligt i. Jeg henvender mig jo heller ikke i den virkelige verden til nogen, som jeg konstant oplever er opfarende, nedladende eller provokerende

Anmeld

21. maj 2011

Aves.

Ja, jeg synes der er en gruppe af de, måske ikke popolære men en gruppe kvinder herinde som på en eller anden måde virker fredede...høvet over eller hvad man kan sige..men det er jo bare ud fra hvor jeg sidder og ser, sikkert lige så mange syn på det som der er kvinder her.

Jeg er helt bevidst om at jeg ikke er en af de populære, men tilgengæld er jeg god til at starte debatter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.