Altså ja, det synes jeg der er på sin vis. Men nok ikke på den måde du mener. Men der er da forskel på hvor mange svar folk får. Jeg kan huske da jeg selv startede herinde, så fik jeg tit ikke rigtig nogen svar i mine debatter. Men efterhånden som jeg er blevet mere aktiv, får jeg også flere svar. Og det siger jeg, fordi jeg tror det er meget "giv noget for at få noget". Forstå mig ret! Det jeg mener er, at så begynder man måske at følge med i nogens liv, så følger de med i ens liv fordi man snakker godt sammen, så er der en ny man begynder at snakke med, og før man ved af det følger man med hos en hel masse og visa versa.
Jeg svarer selv folk uafhængigt af om det er nogen jeg snakker med personligt eller ej, men self. er jeg ekstra obs på tråde fra dem jeg snakker med og følger med hos, men det er jo ikke noget med popularitet. Det er jo bare hvem man klikker godt med, snakker med og følger. Fx forskellige folks graviditeter og småbørn.
Så for mig handler det i høj grad om også at gøre sig selv synlig. Hvis man føler det er vigtigt
Jeg er selv en fryyyygtelig netnørd, og bruger derfor (alt for) meget tid herinde, og følger mange. Det synes jeg er dejligt, og er kommet i kontakt med virkelig mange skønne piger herinde.
Jeg har ikke bemærket at nogen skulle være mere helligt stillet ift. supportspørgsmål osv. Men det er altså heller ikke lige det jeg går mest op i
Og ja, jeg kan da godt finde på ikke rigtig at deltage i debatter hos dem, som jeg før har oplevet som værende grove i munden og meget opfarende. Det synes jeg nu ikke der er noget underligt i. Jeg henvender mig jo heller ikke i den virkelige verden til nogen, som jeg konstant oplever er opfarende, nedladende eller provokerende 
Anmeld