Er der forskel på fisk herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2011

Mortiltodrenge

Der er da klart forskel! Der er dem der altid får svar på indlæg eller billede-indlæg og er der nogen så får meget lidt respons eller slet ingen. Når det er sagt, så er jeg fuldstændig ligeglad. Jeg forstår ikke dem der kan blive fornærmet eller ked af det, hvis de ikke får svar. Det er bare en internetforum!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Aves.

Albertesmor skriver:

igen enig

Dejligt jeg ikke er den eneste der ser det...troede lige jeg var blevet bims...og sikke mange fine slåfejl jeg lavede i nat... var vidst lidt træt...har stor fest i dag for jeppe, så er fart på her..

Anmeld

21. maj 2011

Aves.

Laulund87 skriver:

Når der begynder at blive snakket om populære/ikke populære, så står jeg simpelthen af. Det kan jeg ikke tage seriøst.

Jeg tror ikke der er forskel på folk. Det at hvis man er meget aktiv og kender mange, at man så altid får ret eller whatever, det er jeg da vist et levende bevis på ikke passer. Jeg tager dælme en del personlige angreb.

Så nej der bliver ikke holdt hånden over nogen, der er ikke forskel på hvad man kan tillade sig, og der er ikke populære/ikke populære

Men det er vel så det samme...altså først tager du helt afstand fra begrebet og nedeunder beskriver du selvsamme som virkeligheden herinde..

Jeg synes det er virkelig sjovt at jer der bruger siden meget ikke kan se der er kvinder der er mere vellidte bare for at bruge et synonym for populær...og selvfølgelig er der det, det er der da alle steder hvor man færdes...

Anmeld

21. maj 2011

slettet_7530

Eva. skriver:

Dejligt jeg ikke er den eneste der ser det...troede lige jeg var blevet bims...og sikke mange fine slåfejl jeg lavede i nat... var vidst lidt træt...har stor fest i dag for jeppe, så er fart på her..

Åhh ja rigtig god fest, hvad fandt du af med gave??

Anmeld

21. maj 2011

Aves.

Mortiltodrenge skriver:

Der er da klart forskel! Der er dem der altid får svar på indlæg eller billede-indlæg og er der nogen så får meget lidt respons eller slet ingen. Når det er sagt, så er jeg fuldstændig ligeglad. Jeg forstår ikke dem der kan blive fornærmet eller ked af det, hvis de ikke får svar. Det er bare en internetforum!

Anmeld

21. maj 2011

Aves.

Albertesmor skriver:

Åhh ja rigtig god fest, hvad fandt du af med gave??

Tak..og money money money... han fik gaven i nat kl.00...drengene gav en gave og så fik han penge...han ønsker sig en computer og jeg ville ønske jeg havde penge til det, men ja, det har jeg ikke så han fik penge til at spare op til en..

Anmeld

21. maj 2011

Mira0911

Eva. skriver:

Er ikke lige til det der med at skrive en farvelbesked, det virker så vigtigt på den virkelig ufede måde...så jo, jeg er nok den der smutter, når tid er...hehe..lyder sgu ret så vigtog nu..hø hø..

Sov dejligt smukke...lækkert nyt billede du har fået på, du er så flot...

Du giver mig da lige en besked, når den tid er...  Du er sq ikke til at undvære... 

Anmeld

21. maj 2011

Mira0911

Mortiltodrenge skriver:

Man kan altså heller ikke forvente svar i hver eneste tråd man laver... 

Jeg har da også oplevet at jeg ikke får svar i nogle af mine tråde, er slet ikk noget jeg går op i eller bliver teenage sur over... 

Anmeld

21. maj 2011

Aves.

MoarJ skriver:

Du giver mig da lige en besked, når den tid er...  Du er sq ikke til at undvære... 

Hehe...skal jeg nok...er du ikke på facebook..

Anmeld

21. maj 2011

Laulund87

Eva. skriver:

Men det er vel så det samme...altså først tager du helt afstand fra begrebet og nedeunder beskriver du selvsamme som virkeligheden herinde..

Jeg synes det er virkelig sjovt at jer der bruger siden meget ikke kan se der er kvinder der er mere vellidte bare for at bruge et synonym for populær...og selvfølgelig er der det, det er der da alle steder hvor man færdes...

Hvad mener du?

Jeg skriver at jeg er aktiv, men jeg får da ikke altid 1000 svar og jeg er ikke fredet for noget som helst..Sådan ser jeg virkeligheden herinde Mit er et eks. og sådan ser jeg alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.