Er der forskel på fisk herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.444 visninger
135 svar
0 synes godt om
20. maj 2011

quar20

Ja nu spøger jeg direkte om der er forskel på fisk herinde?

Nu har jeg flere gange faldet over nogle debatter hvor der bliver skrevet at der er populærer og knap så populærer?

Jeg syntes vi skal lægge kortene på bordet - HOLDE EN PÆN TONE - også skrive vores ærlige mening om vi oplever to "lejre" herinde på baby.dk?

Personligt har jeg ingen problemer med "de gamle" medlemmer som var her da siden startede op, eller nyankommene...!! Jeg har hellere ikke oplevet at der sku være en form for "beskyttelse" hos de garvede brugere herinde iforhold til de nye..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Lise

Jamen, det er der da...

Nu er jeg selv en af de gamle, men absolut ikke en af de "populære"

Anmeld

20. maj 2011

Mi

Der er altid forskel på fisk og det skal der også være. Altså hvis man har brugt siden i mange år, så er der vel ikke noget mærkeligt i at man er et mere kendt "ansigt" end hvis man er nyere ankommen.

Jeg har kun brugt siden i få måneder og jeg oplever ikke at blive ignoreret overhovedet.

Hvis man eller er sober og velargumenterende så ser jeg ingen forskel i hvordan folk bliver behandlet.

MEN jeg skal tilstå at jeg ikke vil debatere eller kommentere på de indlæg hvor brugerene er nedladende eller opfarende. Det virker simpelthen for umodent til mig

Anmeld

20. maj 2011

Joan ( Smallie )

Lise skriver:

Jamen, det er der da...

Nu er jeg selv en af de gamle, men absolut ikke en af de "populære"

Også sådan her

Anmeld

20. maj 2011

Kay

lægger godt mærke til at der er nogle her inde der kender hinanden bedre end andre... om så det er irl eller kun på nettet ved jeg ik...

men føler ikke man bliver frosset ude eller noget når man er ny... har heller ik oplevet det som om der er "gruperinger" her inde... men måske bare mig der ik ser det...

Anmeld

20. maj 2011

slettet_7530

Jeg oplever at der er meget stor forskel på hvad folk kan tillade sig, men ikke noget jeg har lyst til at uddybe her

Anmeld

20. maj 2011

Diana...

Altså det der populære noget synes jeg er fis og jeg har tit gerne ville vide hvem de populære er men der er alligevel ikke nogen der kan svare præcist  

Selvfølgelig er der nogen der snakker bedre sammen end andre og det kan da mærkes i debatterne også men der er da kun dejligt at der er sp mange der finder gode venskaber sådan et sted 

Jeg er selv en af de gamle og nok også været en af de MEGET aktive det er jeg dog ikke så meget mere og jeg er heller ikke en af de populære jeg er mig selv og der er nogen jeg snakker meget med og andre jeg ikke snakker meget med lige som i den virkelige verden 

Krammer her fra. 

Anmeld

20. maj 2011

Mira0911

Jeg må indrømme, jeg kan ikke mærke at der er top populærer herinde eller knap så populære... 

Anmeld

20. maj 2011

Lady Marion <3

Altså , jeg er faktisk også en af de gamle men har aldrig bemærket det   Populær hos hvem ?? Staff ? Henrik ? Er det dem fra staff der er populære ??  Sover jeg fuldstændigt i timen ?

Anmeld

20. maj 2011

Nemesis

ja det er der :-) 

Er selv en af de "gamle" men ikke populær, men synes der er flere lejre end bare popilær/ikke populær og sådan er det jo når der er mange samlet på et sted.

Nogle svinger bare mere sammen end andre.

Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.