quar20 skriver:
Ja nu spøger jeg direkte om der er forskel på fisk herinde?
Nu har jeg flere gange faldet over nogle debatter hvor der bliver skrevet at der er populærer og knap så populærer?
Jeg syntes vi skal lægge kortene på bordet - HOLDE EN PÆN TONE - også skrive vores ærlige mening om vi oplever to "lejre" herinde på baby.dk?
Personligt har jeg ingen problemer med "de gamle" medlemmer som var her da siden startede op, eller nyankommene...!! Jeg har hellere ikke oplevet at der sku være en form for "beskyttelse" hos de garvede brugere herinde iforhold til de nye..!!
Jeg oplever ikke de store forskelle her inde, da slet ikke fra staffs side. Jeg føler mig helt sikker ved, at der selvfølgelig er lige vilkår for alle her inde.
Der vil selvfølgelig være nogle brugere, som kender hinanden private, hvilket også gør, at deres respons til hinanden også kan virke internt. Men det ser jeg så også som sidens styrke, at vi stifter venskaber gennem siden.
Jeg ser sjældent til, hvem der har svaret i et indlæg, men mere til indholdet af svaret, og det vil være deri min respons kommer.
Anmeld