Er der forskel på fisk herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2011

Aves.

Secrets skriver:

Og i lige måde! Og ikke noget med at smutte uden at skrive en afsked

Er ikke lige til det der med at skrive en farvelbesked, det virker så vigtigt på den virkelig ufede måde...så jo, jeg er nok den der smutter, når tid er...hehe..lyder sgu ret så vigtog nu..hø hø..

Sov dejligt smukke...lækkert nyt billede du har fået på, du er så flot...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Frøken J.

Eva. skriver:

Er ikke lige til det der med at skrive en farvelbesked, det virker så vigtigt på den virkelig ufede måde...så jo, jeg er nok den der smutter, når tid er...hehe..lyder sgu ret så vigtog nu..hø hø..

Sov dejligt smukke...lækkert nyt billede du har fået på, du er så flot...

Så må jeg holde dig under skarpt opsyn, så du ikke lige pludselig er gone uden jeg opdager det

Og tusind tak! Drøm rigtig sødt

Anmeld

21. maj 2011

Fru Nielsen

Hejsa smukke

Jeg ved ikke om nogen er mere popælære eller upopulære end andre herinde....

Men ja jeg syntes helt sikkert at nogen bestemte personer, især en kan tillade sig mere end andre herinde uden det har konsekvenser for hende.....

Også er der nogen som får flere svar end andre, og jeg tror ikke på det er tilfældig. Jeg tror det har noget at gøre med hvem det er der opretter tråden....

Hav en dejlig dag....

Knus Louise

Anmeld

21. maj 2011

wamse

quar20 skriver:

Ja nu spøger jeg direkte om der er forskel på fisk herinde?

Nu har jeg flere gange faldet over nogle debatter hvor der bliver skrevet at der er populærer og knap så populærer?

Jeg syntes vi skal lægge kortene på bordet - HOLDE EN PÆN TONE - også skrive vores ærlige mening om vi oplever to "lejre" herinde på baby.dk?

Personligt har jeg ingen problemer med "de gamle" medlemmer som var her da siden startede op, eller nyankommene...!! Jeg har hellere ikke oplevet at der sku være en form for "beskyttelse" hos de garvede brugere herinde iforhold til de nye..!!

Jeg oplever ikke de store forskelle her inde, da slet ikke fra staffs side. Jeg føler mig helt sikker ved, at der selvfølgelig er lige vilkår for alle her inde. 

Der vil selvfølgelig være nogle brugere, som kender hinanden private, hvilket også gør, at deres respons til hinanden også kan virke internt. Men det ser jeg så også som sidens styrke, at vi stifter venskaber gennem siden.

Jeg ser sjældent til, hvem der har svaret i et indlæg, men mere til indholdet af svaret, og det vil være deri min respons kommer.

Anmeld

21. maj 2011

chael

quar20 skriver:

Ja nu spøger jeg direkte om der er forskel på fisk herinde?

Nu har jeg flere gange faldet over nogle debatter hvor der bliver skrevet at der er populærer og knap så populærer?

Jeg syntes vi skal lægge kortene på bordet - HOLDE EN PÆN TONE - også skrive vores ærlige mening om vi oplever to "lejre" herinde på baby.dk?

Personligt har jeg ingen problemer med "de gamle" medlemmer som var her da siden startede op, eller nyankommene...!! Jeg har hellere ikke oplevet at der sku være en form for "beskyttelse" hos de garvede brugere herinde iforhold til de nye..!!

For mig er det en virtuel verden, jeg kan læse om andres bekymringer og tanker, så jeg ikke er den eneste i verden, der føler jeg en eller anden slags problemer

Jeg lægger ikke mærke til det. Det gør jeg vitterlig ikke.

Men det er da bare fedt der er nogen der kender hinanden privat herinde. Men det genere mig overhovedet ikke.

Som skrevet, så mærker jeg ikke noget til det og lægger mærke til det.

*Camilla 21+3

Anmeld

21. maj 2011

sandorff

om nogle er mere "hot" herinde end andre har jeg ikke lagt mærke til, men nu er jeg også en klarklud til det der med hvem der er populær og hvem der ikke er. jeg snakker til alle grupper...

men jeg vil sige, jeg kommer nok til at træde nogle over tæèrne nu. jeg er både herinde og på minmave, ingen af stederne særlig lang tid som aktiv. og jeg vil sige, herinde føler man sig hjertelig velkommen! modsat minmave...

ved ikke om det passer, men det er sådan jeg føler det. og det kan ingen jo tage fra mig...

Anmeld

21. maj 2011

quar20

Fru Nielsen skriver:

Hejsa smukke

Jeg ved ikke om nogen er mere popælære eller upopulære end andre herinde....

Men ja jeg syntes helt sikkert at nogen bestemte personer, især en kan tillade sig mere end andre herinde uden det har konsekvenser for hende.....

Også er der nogen som får flere svar end andre, og jeg tror ikke på det er tilfældig. Jeg tror det har noget at gøre med hvem det er der opretter tråden....

Hav en dejlig dag....

Knus Louise

i lige måde min snut og go bedring med drengemanden

Anmeld

21. maj 2011

Grynt

Lise skriver:

Jamen, det er der da...

Nu er jeg selv en af de gamle, men absolut ikke en af de "populære"

ja også her

Anmeld

21. maj 2011

Laulund87

Når der begynder at blive snakket om populære/ikke populære, så står jeg simpelthen af. Det kan jeg ikke tage seriøst.

Jeg tror ikke der er forskel på folk. Det at hvis man er meget aktiv og kender mange, at man så altid får ret eller whatever, det er jeg da vist et levende bevis på ikke passer. Jeg tager dælme en del personlige angreb.

Så nej der bliver ikke holdt hånden over nogen, der er ikke forskel på hvad man kan tillade sig, og der er ikke populære/ikke populære

Anmeld

21. maj 2011

slettet_7530

Eva. skriver:

Ja, jeg synes der er en gruppe af de, måske ikke popolære men en gruppe kvinder herinde som på en eller anden måde virker fredede...høvet over eller hvad man kan sige..men det er jo bare ud fra hvor jeg sidder og ser, sikkert lige så mange syn på det som der er kvinder her.

Jeg er helt bevidst om at jeg ikke er en af de populære, men tilgengæld er jeg god til at starte debatter...

igen enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.