Secrets skriver:
Haha, der skal skam også være plads til svesken på desken
Jeg er personligt bare rigtig meget til hyggesnak og tøsehygge. Hehe
Jeg tænker også, at det måske kommer meget an på hvorfor man er her. Fx mange af os førstegangsgravide dåner jo over hinandens maver og scanningsbilleder, fordi alt er nyt og spændende, imens jeg kan forestille mig at jer, der har været igennem møllen flere gange måske er nået det punkt, hvor det ikke er særlig interessant længere. Og det er jo også helt fint, for der er jo plads til alle typer forældre herinde: De forsøgende, de kommende og dem med børn i forvejen
Jeg er heller ikke til smalltalk irl, det keder mig voldsomt...for få år siden var jeg en klovn til at sige nej til hygge aftener med alle mulige kvindemennesker og hver gang var jeg ved at dø langsomt af kedsomhed, jeg kan det virkelig bare ikke...har et par veninder hvor det går, men der taler vi også om meget dybe emner, kan bare ikke ligegyldigt samvær så vil jeg hellere nyde tid med mig selv...og ja, jeg ved det, jeg er virkelig sær...
men tja, sådan er vi jo så forskellige..
jeg må ud og finde et job hvor jeg kan bruge noget af alt det og så se at komme væk herind fra..for det er jo som du skriver også mest en side for dem med små børn og den tid er vidst over and out..
Min søn bliver 14 år i dag....det er sgu vildt, altså..
Anmeld