Jeg har været her siden Zafir fødte og må indrømme at jeg aldrig har skelet til det der populær-noget..det gjorde jeg iøvrigt heller ikke, da jeg gik i skole..nok derfor jeg ikke var særligt populær..jeg nægtede at ligge på maven for andre 
Hvis et menneske har humor, er varmhjertet, debaterer med blink i øjet, sagligt og altid respektfuldt, så er det for mig fuldstændigt ligegyldigt hvem de er og hvorlænge de har været her.
Naturligvis lærer man hurtigere dem at kende, som man ser oftest i debatterne og kan dermed hurtigere opnå et tættere forhold til dem, hvor man også begynder at snakke underforstået..og så kan det selvfølgelig godt virke som om at nogle, der har en gruppe hvor de primært debaterer, virker sammenspiste og populære.
Men jeg tror helt ærligt, at det skal man bare overse.
Jeg kender kun to herinde IRL bortset fra min datter...så man kan jo ikke sige at jeg sidder og foretrækker en frem for en anden bare fordi jeg kender dem uden for nettet..for det gør jeg altså ikke.
Så...ja..selvfølgelig foretrækker folk vel altid nogle frem for andre..sådan er det da med kemi, men...gå op i hvem der er populær og hvem der ikke er...nej..helt ærligt..for mig er alle populære blot de har hjertet på rette sted 

Kærligst
Sussie
Anmeld