Er der forskel på fisk herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

sweet

quar20 skriver:

Ja nu spøger jeg direkte om der er forskel på fisk herinde?

Nu har jeg flere gange faldet over nogle debatter hvor der bliver skrevet at der er populærer og knap så populærer?

Jeg syntes vi skal lægge kortene på bordet - HOLDE EN PÆN TONE - også skrive vores ærlige mening om vi oplever to "lejre" herinde på baby.dk?

Personligt har jeg ingen problemer med "de gamle" medlemmer som var her da siden startede op, eller nyankommene...!! Jeg har hellere ikke oplevet at der sku være en form for "beskyttelse" hos de garvede brugere herinde iforhold til de nye..!!

jeg har ikke mærket nogen forskel her inde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Ka+Ma=Be

KaMa skriver:

Jeg er uden tvivl en af de populære. Jeg vil endda betegne mig som værende i top 10.. Næ, top 3.

Faktisk kan jeg ikke få øje på de to andre. Jeg er toppen af poppen.

Hvis folk ikke svare i mine tråde, så er det ganske enkelt fordi, at de ikke har set den. Alternativt fordi jeg selv har alle svarene.

Haha

Anmeld

20. maj 2011

Ina33

Lise skriver:

Jamen, det er der da...

Nu er jeg selv en af de gamle, men absolut ikke en af de "populære"

Jeg hægter mig også på her.

Anmeld

20. maj 2011

Mira0911

quar20 skriver:

Der var bestemt ikke for at lave ballade - BLOT fordi jeg er faldet over nogle udtagelser i nogle debatter og derfor undre det mig at nogle tænker popularitet ( staves )...!!

Misforstår mig ikke..!!

Jeg har da også tit set der bliver nævnt i debatterne... ved slet ikke hvad det skal bruges det hvad det skulle gøre godt for... Nogen debattere mere end andre og sådan vil det jo altid være. 

Anmeld

20. maj 2011

SussieThyssen

Jeg har været her siden Zafir fødte og må indrømme at jeg aldrig har skelet til det der populær-noget..det gjorde jeg iøvrigt heller ikke, da jeg gik i skole..nok derfor jeg ikke var særligt populær..jeg nægtede at ligge på maven for andre

Hvis et menneske har humor, er varmhjertet, debaterer med blink i øjet, sagligt og altid respektfuldt, så er det for mig fuldstændigt ligegyldigt hvem de er og hvorlænge de har været her.

Naturligvis lærer man hurtigere dem at kende, som man ser oftest i debatterne og kan dermed hurtigere opnå et tættere forhold til dem, hvor man også begynder at snakke underforstået..og så kan det selvfølgelig godt virke som om at nogle, der har en gruppe hvor de primært debaterer, virker sammenspiste og populære.
Men jeg tror helt ærligt, at det skal man bare overse.

Jeg kender kun to herinde IRL bortset fra min datter...så man kan jo ikke sige at jeg sidder og foretrækker en frem for en anden bare fordi jeg kender dem uden for nettet..for det gør jeg altså ikke.

Så...ja..selvfølgelig foretrækker folk vel altid nogle frem for andre..sådan er det da med kemi, men...gå op i hvem der er populær og hvem der ikke er...nej..helt ærligt..for mig er alle populære blot de har hjertet på rette sted  

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. maj 2011

Carina1977

quar20 skriver:

Der var bestemt ikke for at lave ballade - BLOT fordi jeg er faldet over nogle udtagelser i nogle debatter og derfor undre det mig at nogle tænker popularitet ( staves )...!!

Misforstår mig ikke..!!

Jeg misforstår dig heller ikke  

Anmeld

20. maj 2011

quar20

MoarJ skriver:

Jeg har da også tit set der bliver nævnt i debatterne... ved slet ikke hvad det skal bruges det hvad det skulle gøre godt for... Nogen debattere mere end andre og sådan vil det jo altid være. 

Lige præcis også min holdning...!! Men derfor undrede jeg mig også og lige ville høre jer andre ad om i havde det sådan?!... 

Anmeld

20. maj 2011

quar20

Carina1977 skriver:

Jeg misforstår dig heller ikke  

Ihhh DEJLIGT

Anmeld

20. maj 2011

quar20

SussieThyssen skriver:

Jeg har været her siden Zafir fødte og må indrømme at jeg aldrig har skelet til det der populær-noget..det gjorde jeg iøvrigt heller ikke, da jeg gik i skole..nok derfor jeg ikke var særligt populær..jeg nægtede at ligge på maven for andre

Hvis et menneske har humor, er varmhjertet, debaterer med blink i øjet, sagligt og altid respektfuldt, så er det for mig fuldstændigt ligegyldigt hvem de er og hvorlænge de har været her.

Naturligvis lærer man hurtigere dem at kende, som man ser oftest i debatterne og kan dermed hurtigere opnå et tættere forhold til dem, hvor man også begynder at snakke underforstået..og så kan det selvfølgelig godt virke som om at nogle, der har en gruppe hvor de primært debaterer, virker sammenspiste og populære.
Men jeg tror helt ærligt, at det skal man bare overse.

Jeg kender kun to herinde IRL bortset fra min datter...så man kan jo ikke sige at jeg sidder og foretrækker en frem for en anden bare fordi jeg kender dem uden for nettet..for det gør jeg altså ikke.

Så...ja..selvfølgelig foretrækker folk vel altid nogle frem for andre..sådan er det da med kemi, men...gå op i hvem der er populær og hvem der ikke er...nej..helt ærligt..for mig er alle populære blot de har hjertet på rette sted  

Kærligst
Sussie

Jeg kan intet andet end at sige jeg STADIG ELSKER dine skønne svar

Anmeld

20. maj 2011

Mira0911

quar20 skriver:

Lige præcis også min holdning...!! Men derfor undrede jeg mig også og lige ville høre jer andre ad om i havde det sådan?!... 

Også helt i orden... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.