Er der forskel på fisk herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

lycly

FruRafn skriver:

Selvfølgelig er der forskel på meget aktive brugere og de mindre aktive, samt at nogen kender hinanden irl osv. Men come om, populære og ikke-populære?!? Nu er det jo bare et debatforum og ikke en folkeskoleklasse;-)

Helt enig, forstår slet ikke det der med at være populær/ikke populær. Er det så vigtigt? Gør det nogen forskel? 

Personligt er jeg herinde hver dag, men hverken for at opnå en eller anden status eller for at få venner. Jeg bruger siden for at læse om andres oplevelser og få gode råd, fordi ingen i min omgangskreds har børn eller er gravide. Og det ville jeg da mene er det at siden er til for. 

Håber i hvert fald ikke at der er nogen der føler sig upopulære fordi der åbenbart bliver skelnet lidt imellem det herinde, for det synes jeg virkelig ikke man skal føle, man skal bare hygge sig herinde og få nogle gode snakke med andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Tip!

Ja der er forskel, men syns der er kommet så mange nye til her på det sidste, så det er svært at hitte rundt i hvem alle er...

Jeg er selv gammel- ny, og holder mig gerne tilbage..

Jeg har nogen som jeg kender privat, som også er herinde og svare da nok dem lidt oftere end andre... men det kan også være små ting vi lige får klaret over en debat..

I øvrigt louise, så er kvinder bare pisse gode til det der med at slå græs... for dælen da jeg har fræst rundt i min have idag og skubbet det monstrum.. får jeg en større have så SKAL jeg have en have traktor..

Anmeld

20. maj 2011

Vial

Jeg er uden tvivl en af de populære. Jeg vil endda betegne mig som værende i top 10.. Næ, top 3.

Faktisk kan jeg ikke få øje på de to andre. Jeg er toppen af poppen.

Hvis folk ikke svare i mine tråde, så er det ganske enkelt fordi, at de ikke har set den. Alternativt fordi jeg selv har alle svarene.

Anmeld

20. maj 2011

Lady Marion <3

KaMa skriver:

Jeg er uden tvivl en af de populære. Jeg vil endda betegne mig som værende i top 10.. Næ, top 3.

Hvis folk ikke svare i mine tråde, så er det ganske enkelt fordi, at de ikke har set den. Alternativt fordi jeg selv har alle svarene.

Der tager du så fejl   jeg fylder både plads 1,2 og 3

Anmeld

20. maj 2011

Mi

KaMa skriver:

Hahahahahahahahaaaaaaaaaa Fik lige dagens grin

Anmeld

20. maj 2011

slettet_7530

KaMa skriver:

Anmeld

20. maj 2011

JacobsMoar

KaMa skriver:

Anmeld

20. maj 2011

Barbamama

Altså jeg synes ikke der er nogen der er mere populære end andre. Jeg lægger ikke mærke til om der er nogen der får MANGE svar eller om der er nogen der får få svar. Jeg har været her i alligevel et godt stykke tid nu og har en fornemmelse af at folk ved hvem jeg er. Men der er da også MANGE der ikke ved hvem jeg er. Og omvendt. Jeg synes bare det er dejligt at folk svarer når man skriver noget. Det plejer ikke at være et problem

Anmeld

20. maj 2011

Faith

KaMa skriver:

Anmeld

20. maj 2011

mortilflere

Jeg syntes i er svære at falde til hos

Og ja jeg ser nogen der kan råbe højre end andre , men sådan er det på alle sider , jeg har oxo selv den makat på en side , fordi ejerne ved jeg ikke tager mig af det når folk svare hårdt men mange syntes jeg har for ang line

Men nu er mit ego heldigvis så stort at jeg bruger begge skuldere og begge hænder til at bære det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.