Er der forskel på fisk herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

Meliora

Luna F. skriver:

Helt enig, forstår slet ikke det der med at være populær/ikke populær. Er det så vigtigt? Gør det nogen forskel? 

Personligt er jeg herinde hver dag, men hverken for at opnå en eller anden status eller for at få venner. Jeg bruger siden for at læse om andres oplevelser og få gode råd, fordi ingen i min omgangskreds har børn eller er gravide. Og det ville jeg da mene er det at siden er til for. 

Håber i hvert fald ikke at der er nogen der føler sig upopulære fordi der åbenbart bliver skelnet lidt imellem det herinde, for det synes jeg virkelig ikke man skal føle, man skal bare hygge sig herinde og få nogle gode snakke med andre

Kunne ikke have sagt det bedre selv:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

SSL

KaMa skriver:

Jeg er uden tvivl en af de populære. Jeg vil endda betegne mig som værende i top 10.. Næ, top 3.

Faktisk kan jeg ikke få øje på de to andre. Jeg er toppen af poppen.

Hvis folk ikke svare i mine tråde, så er det ganske enkelt fordi, at de ikke har set den. Alternativt fordi jeg selv har alle svarene.

hahahaha, good one

Anmeld

20. maj 2011

FrkT

Lise skriver:

Jamen, det er der da...

Nu er jeg selv en af de gamle, men absolut ikke en af de "populære"

Det kan jeg også tilslutte mig....

Og ja, jeg synes der er stor forskel på folk herinde, uden tvivl...

Anmeld

20. maj 2011

FrkT

Albertesmor skriver:

Jeg oplever at der er meget stor forskel på hvad folk kan tillade sig, men ikke noget jeg har lyst til at uddybe her

Jeg må erklære mig enig.... 

Anmeld

20. maj 2011

Mira0911

Der er bliver kun mere ballade af sådan noget, hvis man skal til at diskutere hvem der populære og hvorfor... 

Jeg synes det ligegyldigt! Jeg er her for at dele min råd og få nye, og få venskaber osv... Bestemt ikke for at være populær!

Anmeld

20. maj 2011

Carina1977

Jeg tror ikke det handler om, hvor længe man har været herinde, men nok mere hvor meget man skriver/svarer andre herinde, på hvilken måde man debaterer, hvordan man behandler andre osv.

Jeg vil ikke kalde mig for populær herinde, nok mere en midter.....og helt ærligt, der befinder jeg mig egentlig udemærket. Jeg har kommet herinde siden sidst i sep. 2010, mener jeg....og der er flere og flere, der stille og roligt har lært mig at kende herinde. De har nok ikke lært mig at kende 100 % som person, men de ved hvad jeg står for, og på hvilken måde jeg normalt debaterer. Jeg har kun mødt et par stykker af dem der kommer herinde, ellers er det egentlig bare over "nettet" jeg kender resten.

men jeg bryder mig ikke om det der populær/ikke populær....jeg vurderer ikke folk på den måde herinde. Jeg kigger på hvordan folk er, hvordan de debaterer/ytrer sig, og kan jeg lide det de udviser, jamen så ser jeg dem også som nogle dejlige og skønne mennesker, som jeg har lyst til at vide noget mere om. Så egentlig i min verden, drejer det sig mere om på hvilken måde man debaterer, fremfor om man er ny eller gammel.

Anmeld

20. maj 2011

Carina1977

MoarJ skriver:

Der er bliver kun mere ballade af sådan noget, hvis man skal til at diskutere hvem der populære og hvorfor... 

Jeg synes det ligegyldigt! Jeg er her for at dele min råd og få nye, og få venskaber osv... Bestemt ikke for at være populær!

Det er også den rette ånd at have  Jeg synes bare man skal være sig selv, og ikke tænke på populæritet overhovedet.

og så synes jeg bare vi skal hygge os og hjælpe, hvor vi kan

Anmeld

20. maj 2011

Mira0911

Carina1977 skriver:

Det er også den rette ånd at have  Jeg synes bare man skal være sig selv, og ikke tænke på populæritet overhovedet.

og så synes jeg bare vi skal hygge os og hjælpe, hvor vi kan

Nemlig... 

Anmeld

20. maj 2011

quar20

Bee skriver:

Ja der er forskel, men syns der er kommet så mange nye til her på det sidste, så det er svært at hitte rundt i hvem alle er...

Jeg er selv gammel- ny, og holder mig gerne tilbage..

Jeg har nogen som jeg kender privat, som også er herinde og svare da nok dem lidt oftere end andre... men det kan også være små ting vi lige får klaret over en debat..

I øvrigt louise, så er kvinder bare pisse gode til det der med at slå græs... for dælen da jeg har fræst rundt i min have idag og skubbet det monstrum.. får jeg en større have så SKAL jeg have en have traktor..

hahahaha Ja det der med græsset det er jeg NU også blevet en knag til

Anmeld

20. maj 2011

quar20

Der var bestemt ikke for at lave ballade - BLOT fordi jeg er faldet over nogle udtagelser i nogle debatter og derfor undre det mig at nogle tænker popularitet ( staves )...!!

Misforstår mig ikke..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.