Jeg tror ikke det handler om, hvor længe man har været herinde, men nok mere hvor meget man skriver/svarer andre herinde, på hvilken måde man debaterer, hvordan man behandler andre osv.
Jeg vil ikke kalde mig for populær herinde, nok mere en midter.....og helt ærligt, der befinder jeg mig egentlig udemærket. Jeg har kommet herinde siden sidst i sep. 2010, mener jeg....og der er flere og flere, der stille og roligt har lært mig at kende herinde. De har nok ikke lært mig at kende 100 % som person, men de ved hvad jeg står for, og på hvilken måde jeg normalt debaterer. Jeg har kun mødt et par stykker af dem der kommer herinde, ellers er det egentlig bare over "nettet" jeg kender resten.
men jeg bryder mig ikke om det der populær/ikke populær....jeg vurderer ikke folk på den måde herinde. Jeg kigger på hvordan folk er, hvordan de debaterer/ytrer sig, og kan jeg lide det de udviser, jamen så ser jeg dem også som nogle dejlige og skønne mennesker, som jeg har lyst til at vide noget mere om. Så egentlig i min verden, drejer det sig mere om på hvilken måde man debaterer, fremfor om man er ny eller gammel.
Anmeld