Er der forskel på fisk herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

Mira0911

Fordi man kan bedre med nogle og ikke andre - Betyder det da ikke at man er  populær? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Faith

Ja det er der da... Der er dem som ofte opretter tråde, svarer i mange tråde og i det hele taget er synlige herinde. Og så er der dem som er mere "passive". Det er da klart at de som er synlige herinde er mere"kendte", men det at være kendt behøver jo ikke være positivt.

Og populær kan man blive på flere måder. Ved at være frembrusende og dominerende så folk ikke tør andet end at følge dig, eller ganske enkelt være et rart og behageligt menneske som formår at debattere på en ordentlig og sober måde.

Anmeld

20. maj 2011

Ka+Ma=Be

En af de populære :o) skriver:

Altså , jeg er faktisk også en af de gamle men har aldrig bemærket det   Populær hos hvem ?? Staff ? Henrik ? Er det dem fra staff der er populære ??  Sover jeg fuldstændigt i timen ?

Det har jeg godt nok heller ikke

Der er da klart nogle jeg lægger mere mærke til end andre, men de er så også bare det mere aktive måske, eller også så skriver de meget under de emner der interesserer mig eller fanger min opmærksomhed

Anmeld

20. maj 2011

Lise skriver:

Jamen, det er der da...

Nu er jeg selv en af de gamle, men absolut ikke en af de "populære"

Den slutter jeg mig også til!!!

Stine og Lisa.

Anmeld

20. maj 2011

Ka+Ma=Be

smillaluna skriver:

Ja det er der da... Der er dem som ofte opretter tråde, svarer i mange tråde og i det hele taget er synlige herinde. Og så er der dem som er mere "passive". Det er da klart at de som er synlige herinde er mere"kendte", men det at være kendt behøver jo ikke være positivt.

Og populær kan man blive på flere måder. Ved at være frembrusende og dominerende så folk ikke tør andet end at følge dig, eller ganske enkelt være et rart og behageligt menneske som formår at debattere på en ordentlig og sober måde.

Præcis sådan jeg også har tænkt

Anmeld

20. maj 2011

twinny

smillaluna skriver:

enig...

Anmeld

20. maj 2011

Meliora

Selvfølgelig er der forskel på meget aktive brugere og de mindre aktive, samt at nogen kender hinanden irl osv. Men come om, populære og ikke-populære?!? Nu er det jo bare et debatforum og ikke en folkeskoleklasse;-)

Anmeld

20. maj 2011

B&J

nej føler slet ikke den forskeld klart nogle kender bedre ind andre før hen var der mindre og man lære hurtig hinanden af kende og nogle møder hinanden jamen så er der også et tæt bånd jeg skriver meget her inde men føler mig ikke populær

Anmeld

20. maj 2011

Lady Marion <3

FruRafn skriver:

Selvfølgelig er der forskel på meget aktive brugere og de mindre aktive, samt at nogen kender hinanden irl osv. Men come om, populære og ikke-populære?!? Nu er det jo bare et debatforum og ikke en folkeskoleklasse;-)

Nemmerlig

Anmeld

20. maj 2011

B&J

nej føler slet ikke den forskel klart nogle kender bedre ind andre før hen var der mindre og man lære hurtig hinanden af kende og nogle møder hinanden jamen så er der også et tæt bånd jeg skriver meget her inde men føler mig ikke populær

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.