Er der forskel på fisk herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2011

Mira0911

Sof skriver:

? Citeret kan jeg se uden noget.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Sof

Jeg har ikke set at der er forskel.

Jeg er aldrig gået efter at være populær. Jeg har været meget mere aktiv på nogle sider end jeg er her, men det har intet med den her side at gøre, men med mig at gøre.

Jeg søger ikke veninder, accept eller relationer på nettet mere, jeg søger tidsfordriv, hygge, råd og afslapning og jeg tror absolut at det gør at jeg slet ikke ser det at der skal være forskel.

Jeg er herinde hver dag, men svarer kun hvis jeg føler relevans for det og hvis ikke svaret bliver for personligt. Jeg er meget blufærdig og meget lukket omkring hvad jeg giver af mig selv på nettet. Hovedsagligt elsker jeg den her side utrolig højt fordi gennemsnitsalderen er noget højere her end andre sider og fordi man kan være anonym.

Jeg tror kun der er forskel på fisk hvis man lægger for meget af sig selv i siden og det er ikke altid en god ting at gøre, for så kan man blive såret, ked og skuffet og det er jo ikke meningen

Anmeld

21. maj 2011

SussieThyssen

isabellamor skriver:

jeg er nytilkommer, og jeg føler da jeg er taget pænt imod af alle.. 

jeg syntes ikke jeg ser det herinde som værende to grupper.!! jeg oplever det mere som værende folk der er online og aktive... og lægger ikke særlig meget til de online og inaktive.. 

jeg kan da genkende nogle få stykker herinde, men det er jo kun udelukkende pga et nick man kan huske, et billede man kan huske eller fordi at personerne bare er meget aktive herinde.

det kan godt være der er et specielt sammenhold blandt de piger der startede med at være her og det der navlestrengen halløj jeg ikke lige har sat mig ind i.. men det går der bestemt ingen skår af mig pga. jeg har ikke behov for at være "populær" jeg er her ikke pga at man kan blive "populær" jeg er her fordi her er rart at være og fordi at man kan tale med ligesindede. unge som (ikke så mega) gamle... 

og jeg er glad for at være her, og så syntes jeg måske at de mennesker der har lidt ondt i røven over at der er et lille sammenhold af mennesker der har stået sammen herinde sinden dag 1 skulle tage at fokusere på det fantastisk gode ved at der faktisk findes folk der igennem en internetside formår at holde kontakten og holde sammen.. det er jo kærlighed så det basker.. og har intet med popularitet at gøre.. så må man selv være mere aktiv herinde hvis man er jealoux over der.. 

Peace out.

Anmeld

21. maj 2011

MissBee

Hahahah et godt ord "Fisk"  

Jeg er ny herinde og føler ikke jeg bliver behandlet anderledes end andre..

Jeg opføre mig på nettet som jeg ville hvis jeg stod med personerne foran mig. på den måde kan jeg stå inde for mine egne handlinger  

Men indtil nu har jeg været utrolig glad for at læse andres spørgsmål og svar samt fået pæn =god tone) respons på mine egne 

Anmeld

21. maj 2011

Sof

MoarJ skriver:

? Citeret kan jeg se uden noget.. 

Det var en fejl, har bedt om at få den slettet, men det gør man åbenbart ikke herinde 

Anmeld

21. maj 2011

2xlykke

Eva. skriver:

Ok..jeg har ikke set det som negativt nogeinsinde.. og heller ikke når andre har skrevet om de populære...jeg tænker at det vel er helt naturligt og det må da egentlig være hyggeligt at være en af de populære, det gad jeg da godt...jeg er bare så skide dårlig til al den der small talk og ihhh og åhh snak...jeg er vidst mere svesken på disken dullen...

Og det er dét jeg synes gør dig fantastisk herinde :-)

Anmeld

21. maj 2011

Laulund87

Secrets skriver:

Helt enig, og dte var også noget af det, som jeg selv søgte at komme frem til i mit indlæg. Vil man gerne have meget respons, må man sørge for at gøre sit synlig, for det er da - for mig i hvert fald - sjovest at følge med hos dem, som man oftest ser i debatten, fordi man har et lidt bedre "feel" for hvem de er, hvorfor man naturligt (i hvert fald for mit vedkommende) vil følge dem mere.

Jeg tænker også, at jeg da godt kan se det virker internt med sludrer med nogle og kalder hinanden søde osv., men det ser jeg ikke som et problem. Det er jo bare fordi der er nogen man har talt meget med, har fået et nært sammenhold med, og der derfor bliver noget hyggesnak. Det er kun dejligt og naturligt.

Så jeg tror ikke jeg ser det som populær/ikke-populær i den forstand som det måske bliver stillet op herinde, men mere som en opdeling i aktiv/mindre aktiv, som jeg finder helt naturlig  

Søde du er jo sød!!

Anmeld

21. maj 2011

Leonora

KaMa skriver:

Jeg er uden tvivl en af de populære. Jeg vil endda betegne mig som værende i top 10.. Næ, top 3.

Faktisk kan jeg ikke få øje på de to andre. Jeg er toppen af poppen.

Hvis folk ikke svare i mine tråde, så er det ganske enkelt fordi, at de ikke har set den. Alternativt fordi jeg selv har alle svarene.

Ha ha ha ha ha ha mega griner skrevet....

Anmeld

21. maj 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Søde du er jo sød!!

Sikke noget pjat! Haha, ej tak søde I lige måde

Anmeld

21. maj 2011

JuelZ

JEG ELSKER AT VÆRE HERINDE! no douts about that, nogen er bare mere aktive end andre, og derfor bliver de vel os automatisk "populære" herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.