Er du klar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

Dinna88

jeg lægger mig snart ned og dør over alle disse teorier. Hvis jeg var journalist ville jeg skamme mig over at skrive en seriøs artikel om det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Bondepigen

SussieThyssen skriver:

Hemmeligheden er vel at opnå en form for ballance af begge dele

Ja det ville da være godt, men er du klar over hvor mange mennesker, der er afhængige af det skidt. Stod det til mig herhjemme, så kunne vi såmænd sagtens smide det væk. Jeg ville ikke savne det, men Min kæreste ville nok få abstinenser... og det er altså
Træls når man føler, man er nød til at hive folk væk fra computeren...

Anmeld

20. maj 2011

Bondepigen

morethanperfect skriver:

Jeg forstår godt du er bange .. Det er jeg også 

Da vi for nylig har opdaget den bibelske kalender historiens på siderne af Bibelen, finder vi, at den bølge af Noas dage fandt sted i årene 4990 f.Kr.. Denne dato er helt korrekt. Det var i år 4990 f.Kr., at Gud åbenbaret til Noah, at der ville være endnu 7 dage indtil oversvømmelser af vand på jorden. Nu, hvis vi i stedet tusind år for hver af de 7 dage, vi får 7 tusind år. Og når vi går 7 tusind år ud i fremtiden fra 4990 f.Kr., finder vi, at det falder på året 2011.  AD. 

4990 + 2011 = 7001 

Bemærk: Når regnet fra en Gamle Testamente dato til en ny Testamente dato, skal man altid trække et år, fordi der ikke er nogen år nul, hvilket resulterer i: 

4.990 + 2.011 til 1 = 7 tusind år nøjagtigt. 

Året 2011 e.Kr. vil være 7000 år fra oversvømmelse af Noah's dag. Det vil blive enden på den tid, givet til menneskeheden for at finde nåde i Guds øjne. Det betyder, at det er tid til at søge tilflugt i Kristus er vokset meget kort. Vi er kun et lille stykke ud fra året 2011. AD! 

Og hvilken hjemmeside har du det fra? Det er jo den måde folk (bl.a Jehovas vidner og andre) regner det ud... På en eller anden mÅde kan man få alt til at passe.. Jeg så engang noget med at man kunne finde koder i biblen, det kunne man så osse i en alm bog... Altså tilfældigheder. Hvis man vil kan man få alt muligt til at passe på den ene eller anden måde.

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor du har det fra?

Anmeld

20. maj 2011

SussieThyssen

Bondepigen skriver:

Ja det ville da være godt, men er du klar over hvor mange mennesker, der er afhængige af det skidt. Stod det til mig herhjemme, så kunne vi såmænd sagtens smide det væk. Jeg ville ikke savne det, men Min kæreste ville nok få abstinenser... og det er altså
Træls når man føler, man er nød til at hive folk væk fra computeren...

Her i huset er de en integreret del af vores liv for både store og små.
Af natur er ingen af os ret udfarende, men vi har fået kæmpe netværk takket være it-verdenen, for man kan nemlig selv bestemme hvor meget man vil være i selskab med andre, den vej.
Desuden er vi storgamere og it-nørder hele banden, så nej..vi ville bestemt ikke undvære dem eller nettet.
Der er ingen der hiver folk væk fra deres computer, den kan de bruge så meget de lyster.
Til gengæld så ser vi meget begrænset med tv.
Men vi har så den regel, at ingen sidder med deres pc for dem selv.
Alle er i samme rum, og vi hygger os enormt med hinanden, snakker om tingene, spiller sammen, forsker alverdens ting sammen via nettet m.v.
Så ingen sorg her over internet og pc'ere overhovedet.

Anmeld

20. maj 2011

morethanperfect

Bondepigen skriver:

Og hvilken hjemmeside har du det fra? Det er jo den måde folk (bl.a Jehovas vidner og andre) regner det ud... På en eller anden mÅde kan man få alt til at passe.. Jeg så engang noget med at man kunne finde koder i biblen, det kunne man så osse i en alm bog... Altså tilfældigheder. Hvis man vil kan man få alt muligt til at passe på den ene eller anden måde.

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor du har det fra?

http://www.actiweb.es/holybible/dommedag__21_maj_2011_danske.html

Her har jeg det fra . Ja , men jeg tror bare ikke det er tilfældigt .. Der må være en mening med alt .  Men det er jo bare min mening .. 

Anmeld

20. maj 2011

Shibby

Syntes altid de kristne eller trospåvirkede mennesker finder frem til en dato jorden går under. Det er sket en del gange efterhånden

Anmeld

20. maj 2011

Bondepigen

SussieThyssen skriver:

Her i huset er de en integreret del af vores liv for både store og små.
Af natur er ingen af os ret udfarende, men vi har fået kæmpe netværk takket være it-verdenen, for man kan nemlig selv bestemme hvor meget man vil være i selskab med andre, den vej.
Desuden er vi storgamere og it-nørder hele banden, så nej..vi ville bestemt ikke undvære dem eller nettet.
Der er ingen der hiver folk væk fra deres computer, den kan de bruge så meget de lyster.
Til gengæld så ser vi meget begrænset med tv.
Men vi har så den regel, at ingen sidder med deres pc for dem selv.
Alle er i samme rum, og vi hygger os enormt med hinanden, snakker om tingene, spiller sammen, forsker alverdens ting sammen via nettet m.v.
Så ingen sorg her over internet og pc'ere overhovedet.

Jamen det er da skønt at I ALLESAMMEN nyder det på den måde. Vi har osse computer og iphones i stuen, men jeg synes det er il at blive sindssyg af at der hele tiden er fremmede mennesker i vores hjem gennem computeren. Min kæreste bruger nemlig noget der hedder team viewer (et program hvor man kan tale sammen online). Og man kan ikke altid få lov til at snakke med ham/spørge ham om noget, fordi han liiiige skal snakke med de andre. Det er ret belastende..

Anmeld

20. maj 2011

Shibby

Hvis jorden så ikke går under alligevel,-vil i kristne så tolke det som at biblen lyver eller hvad har i gjort jer af tanker?

Anmeld

20. maj 2011

SussieThyssen

Bondepigen skriver:

Jamen det er da skønt at I ALLESAMMEN nyder det på den måde. Vi har osse computer og iphones i stuen, men jeg synes det er il at blive sindssyg af at der hele tiden er fremmede mennesker i vores hjem gennem computeren. Min kæreste bruger nemlig noget der hedder team viewer (et program hvor man kan tale sammen online). Og man kan ikke altid få lov til at snakke med ham/spørge ham om noget, fordi han liiiige skal snakke med de andre. Det er ret belastende..

Det kender jeg godt...programmet altså.

Ja, vi bruger så kun den slags programmer når vi gamer eller hvis min søn sidder og laver film og programmer med vennerne rundt om på hele jorden.
Jeg bruger selv skype, når min mand er på arbejde...det er ret hyggeligt, for så kan vi hurtigt lige snakke med hinanden.
Men ellers gider vi ikke have den slags, og så er det alment respekteret i familien, at man lige spørger om det er ok at gå online på web.
Men normalt, så ønsker vi ikke at andre kan se os live, så det kan jeg godt følge dig i.

Anmeld

20. maj 2011

Bondepigen

Shibby skriver:

Hvis jorden så ikke går under alligevel,-vil i kristne så tolke det som at biblen lyver eller hvad har i gjort jer af tanker?

Jeg vil ikke mene biblen lyver, for det er jo ikke biblen der siger at jorden går under i morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.