Er du klar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

N&J

Der har så været 2 jordskælv i dag, 1 på 5,8 ved indonesien (eller deromkring) og en på 5,3 ved ude for japan.. så ingen jordskævl på 15 og VI LEVER STADIG:: JUHUUUUU

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

sarahb

N&J skriver:

Den tanke fik jeg også da jeg lagde mig på puden, men er det jorden (som alt liv - dyr, træer, os) eller bare os som mennesker? for jeg kan ikke huske hvilken Sura der stod noget om det i, mener jeg læste noget om det i forbindelse med at skulle oversætte det for en ung på min arbejdsplads, da dennes Koran var på engelsk - og det var ikke en nem opgave, men nu ligger den danske jo online - så det gør det lidt nemmere..  

Ingen vil hjælpe hinanden, og alt vil falde sammen, som om det var vat; huse, veje, broer, og bjerge. Alle planeter i universet vil styrte ind i hinanden, alt vil forsvinde. Alle de mennesker, som ikke allerede er døde, vil dø på denne dag.

Derefter vil Allah (swt) vække alle mennesker til live igen, og vi vil begynde at gå frem imod Allah, for at få vores dom. Der vil være forfærdeligt varmt, solen vil hænge meget lavt og vil brænde hårdt.
 Der kan gå lang tid, mange dage og måske år, inden Allah (swt) giver alle mennesker deres dom. Nogle mennesker vil være lykkelige, for de vil ikke føle den brændende sol, de vil være i Allahs skygge. Andre vil være ulykkelige og svede så meget, at deres sved vil blive til hele floder.

Det r citeret søde

Anmeld

21. maj 2011

wamse

Åhh sikke et dilemma jeg sidder i lige nu, for egentlig skulle jeg jo sidde og skrive på min eksamens opgave, men synes jo ikke det kan svare sig, når jorden går under senere i dag Kan det svare sig at putte mere viden ind, i mit ellers så altvidende hovede? Kan det svare sig, at jeg ved en masse coole teorier om relationer, når der ikke er nogle mennesker at indgå i relationelle forhold med?

Åhhh dilemma dilemma

Anmeld

21. maj 2011

1977

Profilbillede for 1977
Honnie's Wife:) skriver:

Som aviserne skriver, så går jorden åbenbart under på Lørdag:/

Jeg er fandeme ikke klar til at forlade den her jord, langt fra.....

http://www.bt.dk/udland/jorden-gaar-under-paa-loerdag-det-er-helt-sikkert

cool nok - så skal jeg ikke på job i morgen

Anmeld

21. maj 2011

N&J

sarahb skriver:

Ingen vil hjælpe hinanden, og alt vil falde sammen, som om det var vat; huse, veje, broer, og bjerge. Alle planeter i universet vil styrte ind i hinanden, alt vil forsvinde. Alle de mennesker, som ikke allerede er døde, vil dø på denne dag.

Derefter vil Allah (swt) vække alle mennesker til live igen, og vi vil begynde at gå frem imod Allah, for at få vores dom. Der vil være forfærdeligt varmt, solen vil hænge meget lavt og vil brænde hårdt.
 Der kan gå lang tid, mange dage og måske år, inden Allah (swt) giver alle mennesker deres dom. Nogle mennesker vil være lykkelige, for de vil ikke føle den brændende sol, de vil være i Allahs skygge. Andre vil være ulykkelige og svede så meget, at deres sved vil blive til hele floder.

Det r citeret søde

Tak søde.. 

Anmeld

21. maj 2011

Mira0911

N&J skriver:

Der har så været 2 jordskælv i dag, 1 på 5,8 ved indonesien (eller deromkring) og en på 5,3 ved ude for japan.. så ingen jordskævl på 15 og VI LEVER STADIG:: JUHUUUUU

Hvor har du set hørt det henne? 

Ja og vi lever også i morgen... 

Anmeld

21. maj 2011

sarahb

N&J skriver:

Det skulle jo være kl18 efter ham prædikanten..
Så lidt tid endnu..

Anmeld

21. maj 2011

Mira0911

21. maj 2011

N&J

sarahb skriver:

Det skulle jo være kl18 efter ham prædikanten..
Så lidt tid endnu..

Hihi, det udeblev så.. æv havde lige håbet på jeg ikke behøvede at læse til Geografi eksamen.. damn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.