Er du klar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

Bondepigen

Havde der ikke fandtes computere, tv eller radio, havde man aldrig fået det afvide, så havde man intet at frygte

Nemlig, lad os smide al elektronikken ud. Bedre for vores pengepung, miljøet og for vores psyke. Det er sundere at komme ud i den friske luft og være sammen med mennesker man holder af!

Jeg kan huske dengang vi ikke havde computer, kun en tv kanal og ingen video! Det var tider!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Nalle

Bondepigen skriver:

Nemlig, lad os smide al elektronikken ud. Bedre for vores pengepung, miljøet og for vores psyke. Det er sundere at komme ud i den friske luft og være sammen med mennesker man holder af!

Jeg kan huske dengang vi ikke havde computer, kun en tv kanal og ingen video! Det var tider!!!

Præcis!

Anmeld

20. maj 2011

Magsen

Honnie's Wife:) skriver:

Som aviserne skriver, så går jorden åbenbart under på Lørdag:/

Jeg er fandeme ikke klar til at forlade den her jord, langt fra.....

http://www.bt.dk/udland/jorden-gaar-under-paa-loerdag-det-er-helt-sikkert

eeeeej, hold nu op smukke 

Der sker ikke noget, der er ingen der kan forudse om jorden går under!! Det har de jo sagt så mange gange før!!! 

slap aaaaaf skatter 

Anmeld

20. maj 2011

Bondepigen

N&J skriver:

Desuden er jeg vist heller ikke en typisk kristen. Nogle vil måske sige at jeg ikke er kristen overhovedet, da jeg ikke går i kirke hver søndag.

Jeg har været med i et kristent fællesskab engang, hvor jeg rigtig fik studeret biblen. Men jeg var ikke enig i alt, og der var en leder der gerne ville bestemme og det blev for mig lidt for fastlåst, så jeg valgte at træde ud, men jeg har lært en masse der og det er jeg dybt taknemmelig for! Jeg tror ikke på hvad folk siger eller fortæller ud fra biblen, jeg tror på de åbenbaringer (eller hvad man nu skal kalde det) jeg får undervejs. Og de kan komme enten ved at læse i biblen eller ved et menneske som forklarer noget.

Anmeld

20. maj 2011

morethanperfect

grinny skriver:

Der blev jeg en del klogere.

Vidste ikke det med korset og vidste heller ikke det med skrifterne fra 60'erne.

Men synes også jeg har læst et sted at ham den gamle der mener det er 7000 år siden et eller andet fra biblen skete og det var derfor det var lørdag det ville ske, men har biblen ifølge de kristne ikke kun eksisteret i 6000 år?

Aner ikke om det er rigtigt.

Jeg forstår godt du er bange .. Det er jeg også 

Da vi for nylig har opdaget den bibelske kalender historiens på siderne af Bibelen, finder vi, at den bølge af Noas dage fandt sted i årene 4990 f.Kr.. Denne dato er helt korrekt. Det var i år 4990 f.Kr., at Gud åbenbaret til Noah, at der ville være endnu 7 dage indtil oversvømmelser af vand på jorden. Nu, hvis vi i stedet tusind år for hver af de 7 dage, vi får 7 tusind år. Og når vi går 7 tusind år ud i fremtiden fra 4990 f.Kr., finder vi, at det falder på året 2011.  AD. 

4990 + 2011 = 7001 

Bemærk: Når regnet fra en Gamle Testamente dato til en ny Testamente dato, skal man altid trække et år, fordi der ikke er nogen år nul, hvilket resulterer i: 

4.990 + 2.011 til 1 = 7 tusind år nøjagtigt. 

Året 2011 e.Kr. vil være 7000 år fra oversvømmelse af Noah's dag. Det vil blive enden på den tid, givet til menneskeheden for at finde nåde i Guds øjne. Det betyder, at det er tid til at søge tilflugt i Kristus er vokset meget kort. Vi er kun et lille stykke ud fra året 2011. AD! 

Anmeld

20. maj 2011

lucas<3

Honnie's Wife:) skriver:

Som aviserne skriver, så går jorden åbenbart under på Lørdag:/

Jeg er fandeme ikke klar til at forlade den her jord, langt fra.....

http://www.bt.dk/udland/jorden-gaar-under-paa-loerdag-det-er-helt-sikkert

Nu er jeg nok pisse dum, men jeg får altid det mega dårlig når jeg læse sådan noget om jordens undergang.

Anmeld

20. maj 2011

Pingu

Phuu ha jeg har virkelig ondt af alle jer der frygter i morgen. Det må være tungt at bære rundt på sådan en frygt!

Jeg tror ikke på Gud og derfor sker der i min overbevisning ingen dommedag i morgen.

MEN der er ingen grund til at vente med at trække vejret helt til i morgen kl 18.01. For i følge denne gyselige mand der har regnet på det starter det jo i New Zealand kl 18 lokal tid og fortsætter så vest på af tidzonerne så det rammer der kl 18 lokal tid. Kl er 18.22 nu i New Zealand, så i morgen på dette tidspunkt kan I slappe af igen, tjekke nyhederne og vide at intet absolut intet er sket!

Jeg synes det er så synd at tro og religion skaber så meget frygt - men igen det er jo også sådan præsterne tilbage i tiden har fået så meget magt......gennem frygt!!!

Den mand der er leder for Family Radio har helt sikkert spundet guld på dette.....det plejer disse religiøse ledere jo at gøre. Tænk at mennesker har solgt alt de ejer, forladt familie og nogle enda forladt deres børn.............hvordan vil det påvirke dem på lørdag når intet sker? Vil det psykisk overhovedet være til at bære for dem, at de så længe og så omkostningsrigt både på det personlige og økonomiske plan har lagt deres liv om for noget der ikke er tilfældet og ikke vil ske????

Jeg afskyer sådanne mennesker som denne leder og mener at hvis det virkelig er hans overbevisning, at jorden går under så skulle han holde det for sig selv og ikke ødelægge andre menneskers liv........men igen så ville der jo ikke være nogen forretning i det for ham!!!!

Nyd nu denne skønne solskinsdag i fulde drag!

Knus

Anmeld

20. maj 2011

sarahb

det rører ikke mig, det sker når det sker og hvis jeg skal gå rundt og frygte noget som dette så ville jeg blive sindsyg. Jeg tror helt sikkert dommedag er nær men ikke lige i morgen.
I så fald så bliver det i familiens skød for der daffer vi ned snart

Anmeld

20. maj 2011

SussieThyssen

Bondepigen skriver:

Hemmeligheden er vel at opnå en form for ballance af begge dele

Anmeld

20. maj 2011

SussieThyssen

Pingu skriver:

Phuu ha jeg har virkelig ondt af alle jer der frygter i morgen. Det må være tungt at bære rundt på sådan en frygt!

Jeg tror ikke på Gud og derfor sker der i min overbevisning ingen dommedag i morgen.

MEN der er ingen grund til at vente med at trække vejret helt til i morgen kl 18.01. For i følge denne gyselige mand der har regnet på det starter det jo i New Zealand kl 18 lokal tid og fortsætter så vest på af tidzonerne så det rammer der kl 18 lokal tid. Kl er 18.22 nu i New Zealand, så i morgen på dette tidspunkt kan I slappe af igen, tjekke nyhederne og vide at intet absolut intet er sket!

Jeg synes det er så synd at tro og religion skaber så meget frygt - men igen det er jo også sådan præsterne tilbage i tiden har fået så meget magt......gennem frygt!!!

Den mand der er leder for Family Radio har helt sikkert spundet guld på dette.....det plejer disse religiøse ledere jo at gøre. Tænk at mennesker har solgt alt de ejer, forladt familie og nogle enda forladt deres børn.............hvordan vil det påvirke dem på lørdag når intet sker? Vil det psykisk overhovedet være til at bære for dem, at de så længe og så omkostningsrigt både på det personlige og økonomiske plan har lagt deres liv om for noget der ikke er tilfældet og ikke vil ske????

Jeg afskyer sådanne mennesker som denne leder og mener at hvis det virkelig er hans overbevisning, at jorden går under så skulle han holde det for sig selv og ikke ødelægge andre menneskers liv........men igen så ville der jo ikke være nogen forretning i det for ham!!!!

Nyd nu denne skønne solskinsdag i fulde drag!

Knus

Nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.