Phuu ha jeg har virkelig ondt af alle jer der frygter i morgen. Det må være tungt at bære rundt på sådan en frygt!
Jeg tror ikke på Gud og derfor sker der i min overbevisning ingen dommedag i morgen.
MEN der er ingen grund til at vente med at trække vejret helt til i morgen kl 18.01. For i følge denne gyselige mand der har regnet på det starter det jo i New Zealand kl 18 lokal tid og fortsætter så vest på af tidzonerne så det rammer der kl 18 lokal tid. Kl er 18.22 nu i New Zealand, så i morgen på dette tidspunkt kan I slappe af igen, tjekke nyhederne og vide at intet absolut intet er sket!
Jeg synes det er så synd at tro og religion skaber så meget frygt - men igen det er jo også sådan præsterne tilbage i tiden har fået så meget magt......gennem frygt!!!
Den mand der er leder for Family Radio har helt sikkert spundet guld på dette.....det plejer disse religiøse ledere jo at gøre. Tænk at mennesker har solgt alt de ejer, forladt familie og nogle enda forladt deres børn.............hvordan vil det påvirke dem på lørdag når intet sker? Vil det psykisk overhovedet være til at bære for dem, at de så længe og så omkostningsrigt både på det personlige og økonomiske plan har lagt deres liv om for noget der ikke er tilfældet og ikke vil ske????
Jeg afskyer sådanne mennesker som denne leder og mener at hvis det virkelig er hans overbevisning, at jorden går under så skulle han holde det for sig selv og ikke ødelægge andre menneskers liv........men igen så ville der jo ikke være nogen forretning i det for ham!!!!
Nyd nu denne skønne solskinsdag i fulde drag!
Knus

Anmeld