Er du klar??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.788 visninger
116 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

Darling<3

Som aviserne skriver, så går jorden åbenbart under på Lørdag:/

Jeg er fandeme ikke klar til at forlade den her jord, langt fra.....

http://www.bt.dk/udland/jorden-gaar-under-paa-loerdag-det-er-helt-sikkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

A&F

Det er jo ikke første gang, der bliver skrevet om det. Tror ikke på sådan noget.

Anmeld

19. maj 2011

Darling<3

A&F skriver:

Det er jo ikke første gang, der bliver skrevet om det. Tror ikke på sådan noget.

Sådan nogle overskrifter kan få mig helt ud og sk*de:/ Har sagt til min kæreste at han ikke skal nogle steder på Lørdag, har aflyst hans fisketur, overvejer at daffe hjem til min mor, HVIS nu:/

Anmeld

19. maj 2011

N&J

de er ret specifikke - på lørdag omkring 18 kommer et kæmpe jordskælv på 15 - altså der kommer nok jordskælv, dem er der jo mange af hver dag.. hihi, men lidt overbevisende ville det være hvis der faktisk kom et stort et -det ville sætte en frygt i livet på folk, også fordi der andre steder står at det er "begyndelsen" til enden, og det kan jo betyde alt muligt og set med geologiske øjne - så skal menneskeracen nok blive udryddet på et tidspunkt, men nu er geologisk tidsberegning også lidt langsom ift. menneskets historie på denne jord.. så om et jordskælv på lørdag sætter gang i den proces der om mange mange mange tusinder af år udrydder menneskeracen - ja det er måske sandsynligt - så skulle det være fordi det sætter gang i yellowstone - uhhhh så kan vi begynde at blive urolige, men 15 på ri. skalaen, den tror jeg nu ikke på..  

Hvis det nu havde været notradamus der havde forudsagt det, så havde jeg været mere urolig.. hihi

Anmeld

19. maj 2011

4kløver

Så skal det ske efter kl 17 da jeg skal til virocker og vil opleve dr.Alban

Anmeld

19. maj 2011

A&F

Honnie's Wife:) skriver:

Sådan nogle overskrifter kan få mig helt ud og sk*de:/ Har sagt til min kæreste at han ikke skal nogle steder på Lørdag, har aflyst hans fisketur, overvejer at daffe hjem til min mor, HVIS nu:/

Hmm, har du tænkt over, hvad det er, som gør, at du "tror" på det, udover at medierne skriver det? Du kan være helt rolig

Anmeld

19. maj 2011

Darling<3

A&F skriver:

Hmm, har du tænkt over, hvad det er, som gør, at du "tror" på det, udover at medierne skriver det? Du kan være helt rolig

Nej slet ikke, kan ikke komme i tanke om noget der skulle gøre at det går galt på lørdag..

Har bare nemt ved at tro på det de skriver:/

Kan heller ikke se film som 2012, uden at smågræde, og tænke det værste

Anmeld

19. maj 2011

A&F

Nej slet ikke, kan ikke komme i tanke om noget der skulle gøre at det går galt på lørdag..

Har bare nemt ved at tro på det de skriver:/

Kan heller ikke se film som 2012, uden at smågræde, og tænke det værste

Jeg er overbevist om, at der intet sker på lørdag. Det vil være meningsløst for mig, at tro på det. Det er nok fordi, at jeg er troende. Men op med humøret ven

Anmeld

19. maj 2011

Darling<3

A&F skriver:

Jeg er overbevist om, at der intet sker på lørdag. Det vil være meningsløst for mig, at tro på det. Det er nok fordi, at jeg er troende. Men op med humøret ven

Jeg tror på alt,

Aviserne skal bare skrive det mindste, så er jeg helt fuc*ed:/ Hehe..

Tak, hvor er du sød Skal nok prøve at finde "gnisten" frem

Anmeld

19. maj 2011

A&F

Jeg tror på alt,

Aviserne skal bare skrive det mindste, så er jeg helt fuc*ed:/ Hehe..

Tak, hvor er du sød Skal nok prøve at finde "gnisten" frem

Hehe du får lige et kram med på vejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.