Vores kæledyr - særlige ting der gør dem specielle!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

SussieThyssen

celkt skriver:

om en 8 ugers tid, når hun er stor nok til at flytte hjemme fra... - halv maincoon, og hendes mor er bare dejlig...

Billede???

Jeg vil seeee *hoppe-hoppe*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Nessie

SussieThyssen skriver:

Jamen han har en masse andre lyde..han piver, knirker og nynner..da vi fik ham sang han nærmest..derfor hans navn..Elvis
Men miav..kan han ikke sige...LOL

Jeg havde også en kat der sang, men det var kun når han havde fanget mus. Skønt at vågne til en syngende kat, lige indtil man huskede hvorfor han sang

Anmeld

20. maj 2011

SussieThyssen

BinaMor skriver:

Min Melody er speciel for når hun spinder lyder det som om hun synegr. viildt morsomt. og så er hun jo betagende sys i ik?

det  andet specielle er at jeg selv har flasket hende op. fra hun var 3 uger. op hver 3time og give flaske, rengøre og nusse. ja som en lille baby. nu er hun 6 år. hun er altid hvor jeg er. vi har flyttet meget men alligevel blir hun selvom døren blir åbnet fra første dag.

Åhhrrr..hvor er hun fin.
Ja hun er da din baby så

Anmeld

20. maj 2011

SussieThyssen

Nessie skriver:

Jeg havde også en kat der sang, men det var kun når han havde fanget mus. Skønt at vågne til en syngende kat, lige indtil man huskede hvorfor han sang

LOOOL

Anmeld

20. maj 2011

celkt

SussieThyssen skriver:

Billede???

Jeg vil seeee *hoppe-hoppe*

hehe... så jeg jo over til mette og fotografere den lille trold...

Anmeld

20. maj 2011

Isabella_mor

SussieThyssen skriver:

Ja..de er sjove de små bulldoghunde der...og ret kloge..har kendt nogle stykker af dem i tidens løb..grime, sjove, og dybt charmerende...jeg kan godt forstå du synes han er dejlig

bulldogs er også søde ja. men min hund er ikke en bulldog..  

det er en mops  

Anmeld

20. maj 2011

SussieThyssen

celkt skriver:

hehe... så jeg jo over til mette og fotografere den lille trold...

Hehe!

Anmeld

20. maj 2011

SussieThyssen

isabellamor skriver:

bulldogs er også søde ja. men min hund er ikke en bulldog..  

det er en mops  

Ja..men et eller andet sted..så er de jo i slægt med hinanden..selvom jeg ikke er helt så meget inde i hundegenetik.
Ligesom man kategoriserer spidshunde osv.
Men kære det er de.

Anmeld

20. maj 2011

-Sigrid-

Jeg har godt nok ikke nogle dyr - som i ordets forstand. Men jeg har en kæreste som opføre sig som en hund, nogle gange? Det der gør ham speciel? Han er en varulv der kan skifte uafhængig af fuldmåne!

Anmeld

20. maj 2011

SussieThyssen

-Sigrid- skriver:

Jeg har godt nok ikke nogle dyr - som i ordets forstand. Men jeg har en kæreste som opføre sig som en hund, nogle gange? Det der gør ham speciel? Han er en varulv der kan skifte uafhængig af fuldmåne!

LOOOL

Hvis han nu skulle spørge hvad du vil gøre ved et ekstremt forelsket handyr, så skal du bare sige:
"Kastrere ham!?!" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.