Vores kæledyr - særlige ting der gør dem specielle!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

SussieThyssen

Rikke Houmøller Thaarup skriver:

Jep.. 33-34 cm

Min kat Gucci er speciel fordi han er af fin afstamning.
Han hedder rigtigt Harmakhets Era. Og er søn af Baltazar og Frk. Smirnoff som begge er præmiekatte.

Wauuu..hvor er han bare skøn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

RiUL

Vores dejlige kat, Mikkel, er en rigtig "rulle-pølse". Han elsker at rulle rundt på gulvet

Og så er han speciel fordi han er så flad i ansigtet  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. maj 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Mit kæledyr er min hamster...

Hun er et guldhamster, købt i en dyrehandel...

Hun er speciel fordi hun på trods af at være ALT for lille da vi købte hende, er endt med at blive en fin pige på en god guldhamsterstørrelse.. og er rigtig sød og tam og lytter til mig når jeg taler til hende...

ved f.eks. burskift kan jeg bare tage en tom teæske og så sidder hun i den mens jeg flytter hende til hendes "legebur" mens jeg skifter hendes alm. bur.. og når det så er klart så kalder jeg bare og så kravler hun selv op i den igen og sidder stille og venter på den er nede så hun kan kravle ud i bunden af hendes normale bur igen...

og ja hun er superdygtig til at tigge godbidder når vi sidder og hygger ved fjernsynet...

Alle vores hamstere har haft hver deres egen personlighed så alle hamsterne har været specielle...

Anmeld

20. maj 2011

SiLiMiMa

SussieThyssen skriver:

Jeg synes vi skal have en omgang "kæledyr" igen, men denne gang synes jeg vi skal fortælle om hvad der gør DIT/DINE kæledyr anderledes end lige den art, race eller andet normalt er/kan.

Har du fx en hund der er ældre end Metusalem eller en pony, der er mindre end normalt..en undulat der kan synge første vers af "Dengang jeg drog afsted", et pindsvin der går på line eller sådan nogle pudsige ting..så fortæl om dem her.
Læg gerne billeder, videoklip, artikler eller andet ind.
Jeg tror det kunne være utroligt hyggeligt. 

Jeg vil lægge ud med vores Elvis.
Jeg tror han har en af de længste haler jeg nogensinde har set hos en kat.
Jeg har haft katte hele mit liv, og jeg har haft mange, men Elvis slår alle rekorder i længder af kattehaler. Den er 32 cm lang...så lang at vi tror han bestemt må have været Lemur i et tidligere liv.

Til eksempel kan jeg fortælle at Felix vores anden kats hale er 23 cm og den ligner en hel normal gennemsnits kattehale.

Se bare..og prøv at måle jeres egen..er der nogen, der kan slå de 32 cm???

Kærligst
Sussie

jeg har faktisk engang haft en blå undulat, der kunne fløjte "dengang jeg drog afsted"!!!! seriøst!! og den kunne sige sit navn og at den ville ud og flyve og den kunne lave sin stemme om så den lød som enten min far eller mor eller mig... og grine... ja den var megasjov!

lige nu er det mest "specielle" vi har en kat, som er 15 år, hedder gismo og kan gi pote

heidi

Anmeld

20. maj 2011

NinaNymannMadsen

vores jackie er speciel fordi hun er den hun er.
hun er virkelig smuk og ikke ret stor af en kat på 3 år.
hun er en blandings kat og har 3 farver. vi fik hende af et venne par der havde to, hende og hendes søster, de kunne ikke overskue at have dem begge da de altid slås og sådan noget. så vi fik jackie og allerede dag et faldt hun godt til, hun var lidt bange og nervøs men det er normalt når det er et nyt hjem jo.

nu har hun boet hos os i over en måned og hun føler sig bare hjemme og er bare super skøn. hun putter inde ved os om natten og leger med asta (det ender dog ikk altid godt, så asta har da nogen kredsmærker)
og så er hun utrolig nysgerrig.

her er nogen billeder af vores flotte kat.

Anmeld

20. maj 2011

Rikke Houmøller Thaarup

SussieThyssen skriver:

Wauuu..hvor er han bare skøn

Tak...

Anmeld

20. maj 2011

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
SussieThyssen skriver:

Jeg synes vi skal have en omgang "kæledyr" igen, men denne gang synes jeg vi skal fortælle om hvad der gør DIT/DINE kæledyr anderledes end lige den art, race eller andet normalt er/kan.

Har du fx en hund der er ældre end Metusalem eller en pony, der er mindre end normalt..en undulat der kan synge første vers af "Dengang jeg drog afsted", et pindsvin der går på line eller sådan nogle pudsige ting..så fortæl om dem her.
Læg gerne billeder, videoklip, artikler eller andet ind.
Jeg tror det kunne være utroligt hyggeligt. 

Jeg vil lægge ud med vores Elvis.
Jeg tror han har en af de længste haler jeg nogensinde har set hos en kat.
Jeg har haft katte hele mit liv, og jeg har haft mange, men Elvis slår alle rekorder i længder af kattehaler. Den er 32 cm lang...så lang at vi tror han bestemt må have været Lemur i et tidligere liv.

Til eksempel kan jeg fortælle at Felix vores anden kats hale er 23 cm og den ligner en hel normal gennemsnits kattehale.

Se bare..og prøv at måle jeres egen..er der nogen, der kan slå de 32 cm???

Kærligst
Sussie

Nu har jeg desværre ikke billede af ham når han sidder, men vores British Shorthair tror at han er et barn... Han sidder på numsen med bagbenene lige frem for sig ligesom mennesker og sover ofte under vores dyner... og så elsker han at komme med mig i badekar...

Anmeld

20. maj 2011

Clisolka

Jeg vil da være med 

Vi har herhjemme Tulle og Nala - de er hver især noget specielt, men hvilket dyr er ikke det  Tulle er vores norske røde skovkat (4 år) - et rigtigt snakkechatol og puttedyr. 

Nala er den sorte (8 år) - og fars kat! 

De er ikke så vilde med baby, og går i stoooor ring udenom 

Anmeld

20. maj 2011

*Toffee*

Figo er speciel fordi han er en Beagle der kan gå løs og er meget lydig (Dog er han med alderen ved at få sine egne ideer).   Og så er han speciel fordi han er en særling, men HVILKEN særling  

Ooog så bliver han 9 år idag

Billedet er fra påsken, hvor vi lige tog en smuttur til Enø

Anmeld

20. maj 2011

.....

SussieThyssen skriver:

LOOOL

Hvor hyggeligt..og godt du fik ændret dit syn på katte

Ja det er dejligt. De er jo slet ikke så farlige som jeg gik og troede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.