Vores kæledyr - særlige ting der gør dem specielle!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

Rosa

Vores Sigrid er Svenskefandens skilsmissekat. Den fulgte med fra hans tidligere forhold, og vores venner står i kø for at passe hende når vi skal ud at rejse  Hun er så ufattelig kælen, og tror åbenbart hun er en hun. F.eks. kommer hun  når man kalder, ruller om på ryggen uanset hvem der nusser hende og finder sig i at blive rykket i og klappet med hård hånd af alle de unger der kommer forbi. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

celkt

vi har jo en sær kat, der ejer hele huset. Han er absolut anti-social, kan være fornærmet i flere dage og kan finde på at skinangribe vores ankler når han er rigtig muggen...

Han tror han er en fuld-size schæferhund når hjemisbilen kører forbi, så farer han rundt og knurrer og tramper i gulvet. Men åbner vi døren og lukker en fremmed ind, så går schæferhunden af ham og musen kommer frem i stedet, og væk var katten.... hehe

Nu har vi bestilt en 'lillesøster' til ham... måske vil han have godt af at blive rusket lidt op i, - eller måske bliver han ved at være lige sær, men så kan jeg måske få en mere social kat ud af den nye lille fregne...

Anmeld

20. maj 2011

signe.

SussieThyssen skriver:

Eii ja..hun ligner slet ikke en samojede men en fin gråtonet vuffer uden "spids"
Har hun så samojedens sind..de er jo ret katte-agtige og selvbestemmende???

hun er helt hvid/gul som en retriever, men har spidst hoved... og hun er sådan lidt skør ikke selvbestemmende, men mere lidt som om hun ikke har så meget at rykke rundt med hihi...

Anmeld

20. maj 2011

SussieThyssen

Rosa skriver:

Vores Sigrid er Svenskefandens skilsmissekat. Den fulgte med fra hans tidligere forhold, og vores venner står i kø for at passe hende når vi skal ud at rejse  Hun er så ufattelig kælen, og tror åbenbart hun er en hun. F.eks. kommer hun  når man kalder, ruller om på ryggen uanset hvem der nusser hende og finder sig i at blive rykket i og klappet med hård hånd af alle de unger der kommer forbi. 

Eiii..hvor er det et godt billede, det hvor hun ligger op ad din mave...man kan se på hendes ansigt at det er rendyrket nydning LOL

Åhhrja..de misser, de misser.

Anmeld

20. maj 2011

signe.

signe. skriver:

hun er helt hvid/gul som en retriever, men har spidst hoved... og hun er sådan lidt skør ikke selvbestemmende, men mere lidt som om hun ikke har så meget at rykke rundt med hihi...

og så vejer hun vist omring 7 kg, så hun er virkelig en bette en..

Anmeld

20. maj 2011

SussieThyssen

celkt skriver:

vi har jo en sær kat, der ejer hele huset. Han er absolut anti-social, kan være fornærmet i flere dage og kan finde på at skinangribe vores ankler når han er rigtig muggen...

Han tror han er en fuld-size schæferhund når hjemisbilen kører forbi, så farer han rundt og knurrer og tramper i gulvet. Men åbner vi døren og lukker en fremmed ind, så går schæferhunden af ham og musen kommer frem i stedet, og væk var katten.... hehe

Nu har vi bestilt en 'lillesøster' til ham... måske vil han have godt af at blive rusket lidt op i, - eller måske bliver han ved at være lige sær, men så kan jeg måske få en mere social kat ud af den nye lille fregne...

Neeejjj..hvornår skal I have den??

Anmeld

20. maj 2011

SussieThyssen

signe. skriver:

Nu er retrievere jo heller ikke de skarpeste knive i skuffen efter min mening..men dejlige hunde..det er de.
Egentligt minder de mest om Futte fra Garfield
Men vi elsker jo vores dyr også selvom de måske ikke lige kan sammenlignes med Einstein

Anmeld

20. maj 2011

celkt

SussieThyssen skriver:

Neeejjj..hvornår skal I have den??

om en 8 ugers tid, når hun er stor nok til at flytte hjemme fra... - halv maincoon, og hendes mor er bare dejlig...

Anmeld

20. maj 2011

BinaMor

Min Melody er speciel for når hun spinder lyder det som om hun synegr. viildt morsomt. og så er hun jo betagende sys i ik?

det  andet specielle er at jeg selv har flasket hende op. fra hun var 3 uger. op hver 3time og give flaske, rengøre og nusse. ja som en lille baby. nu er hun 6 år. hun er altid hvor jeg er. vi har flyttet meget men alligevel blir hun selvom døren blir åbnet fra første dag.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. maj 2011

signe.

SussieThyssen skriver:

Nu er retrievere jo heller ikke de skarpeste knive i skuffen efter min mening..men dejlige hunde..det er de.
Egentligt minder de mest om Futte fra Garfield
Men vi elsker jo vores dyr også selvom de måske ikke lige kan sammenlignes med Einstein

hihi, lige mine ord.. ja Futte er en ret god sammenligning... men hun er det bedste der er sket min mor indenfor kæledyrs-fronten, så det er bare fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.