Vores kat er meget speciel pga. personligheden. Han kan være utrolig stædig, og han VIL have sin vilje, hvis der er noget der ikke passer ham. Han bliver hurtig fornærmet hvis man kommer til at vække ham når han sover. Han er utrolig kærlig når han er i sit glade hjørne, og selvom man sidder med sin computer på lårene i sofaen, så insitere han altid på at han stadigvæk kan ligge der, så han maser sig altid ned foran computeren, så han kan ligge hos én. Han har engang præsteret at komme til at rive mig i håret, da han lå øverst på sofaen, og skulle strække sig..han blev dog selv lige så forskrækket som mig da han hev mig i håret... Han har også engang gået ovenpå mit hovede, da jeg lå ned i sofaen og så fjernsyn, og han SKULLE altså forbi den vej, så jeg blev lige trampet på 
. Han fanger ikke mus, selvom han elsker at være udenfor..dog har han præsteret at fange en lille bitte mus i vores have, som han var MEGET stolt af at han havde fanget den. Han elsker af en eller anden grund at få sig en lur, hvor han ligger på gulvet ALTID halvt liggende på computer ledningerne..
I Sommeren sidste år, fandt jeg ham hver morgen ligge og sove i vores badekar
, det må åbenbart være dejlig køligt..hvis der lå nogen sokker som ikke var smidt til vask endnu ude på badeværelset, skulle han også lige ligge og sove på dem
. Han puffer til os og miaver højt hvis han vil have opmærksomhed, og så elsker han simpelthen at blive nusset især af min kæreste. Kan fortælle mange sjove ting endnu, men må vidst hellere stoppe nu
. Han er helt sort, og så synes jeg nogen gange at han minder mig om en puma..så måske har han været det i sit tidligere liv 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld