Vores kæledyr - særlige ting der gør dem specielle!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

SussieThyssen

Lou87 skriver:

Sikke en herlig tråd

Og dejlige dyr i har jer.. hihi.

Min lille chihuahua er også en special lille herre..
Han hedder Speedy (og lever også op til navnet!) og er 5 år gammel

Han er special fordi han:

- skraber på vand/mad skål når han er tørstig/sulten..
- kan pludselig få et FLIP og så spææææner han lejligeden tyndt som om han er med i et væddeløb..
- har præsteret selv og hente snoren.. (den lille hund!)
- ved hvad, "ud og køre bil", "ud og gå tur", "op i seng" betyder..
- samt så ved han er "hvor er mogens" betyder han skal finde noget legetøj.. (llængere historie bag navnet mogens hehe)
- han skal altid ligge på et eller andet, bare han ikk ska ligge på gulvet.. total royal agtig..
- tror han er en rottweiler når posten kommer.. hehe
- og bedst af alt: så synger han til en og kun en sang, axel f, crazy frog sangen haha.. kan desværre ikk finde den video jeg har, men ska prøve og finde den en anden dag.

Elsker de personligheder dyrene kan have

Li lidt billeder af trolden:

Nuser lille røver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Isabella_mor

jeg har OBI. (oBama)

han er 2½ år, sort mops, og pisse fræk.

han forstår når vi siger nogle ting.. f.eks. må mor få mys, og så får man et kys, og han forstår når jeg siger at moster anne-mette kommer. han kan finde sin ko når vi siger "hvor er koen" og han kan finde sin bold når vi siger "hvor er bolden" og han kan godt kende forskel..  

han kan tricks som rulle rundt, give high five med skiftevis hver sin pote, samt give pote, og så kan han danse.. det er super fedt.

han er en tosset hund der næsten kun gider at drikke vand på gulvet på badeværelset.. vi kan skubbe røret ud på gulvet så det friske vand fra hanen kommer på gulvet og han EEEELLSKER det. når han er tørstig så står han og skraber på døren til badeværelset.

han elsker os alle 3 meget højt og vi elsker ham. og jeg er så glad for at jeg sad oppe heeele natten og ledte efter en hund på nettet dengang og at jeg så fandt ham og at han så blev min.. <3

her er lige et par billeder af ham.

her er han ganske lille.. ca 4 mdr gammel.. 

undskylder billedspam.. men han er altså jordens DEJLIGSTE basse..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. maj 2011

Lou87

SussieThyssen skriver:

Nuser lille røver

Thanks
Sys jeg jo også han er .. smiler

Anmeld

20. maj 2011

SussieThyssen

isabellamor skriver:

jeg har OBI. (oBama)

han er 2½ år, sort mops, og pisse fræk.

han forstår når vi siger nogle ting.. f.eks. må mor få mys, og så får man et kys, og han forstår når jeg siger at moster anne-mette kommer. han kan finde sin ko når vi siger "hvor er koen" og han kan finde sin bold når vi siger "hvor er bolden" og han kan godt kende forskel..  

han kan tricks som rulle rundt, give high five med skiftevis hver sin pote, samt give pote, og så kan han danse.. det er super fedt.

han er en tosset hund der næsten kun gider at drikke vand på gulvet på badeværelset.. vi kan skubbe røret ud på gulvet så det friske vand fra hanen kommer på gulvet og han EEEELLSKER det. når han er tørstig så står han og skraber på døren til badeværelset.

han elsker os alle 3 meget højt og vi elsker ham. og jeg er så glad for at jeg sad oppe heeele natten og ledte efter en hund på nettet dengang og at jeg så fandt ham og at han så blev min.. <3

her er lige et par billeder af ham.

her er han ganske lille.. ca 4 mdr gammel.. 

undskylder billedspam.. men han er altså jordens DEJLIGSTE basse..

Ja..de er sjove de små bulldoghunde der...og ret kloge..har kendt nogle stykker af dem i tidens løb..grime, sjove, og dybt charmerende...jeg kan godt forstå du synes han er dejlig

Anmeld

20. maj 2011

Steph_Laurits

Da jeg boede hjemme havde vi en kat som bare var mit et og alt.

Jeg havde mit eget badeværelse og hvergang jeg gik derud, om jeg skulle i bad, gøre mig klar, på toilettet eller andet så skulle han ALTID med og hoppede så op i håndvasken hvor han så lå og kiggede på mig og af og til skulle man tænde for vandet så det løb ligeså stille mens han lå i vasken og så kunne drikke af hanen samtidig med.

Hvis jeg ikke var hjemme sad han ude foran døren til mit værelse og "græd" ikke den sædvanlige "miav" lyd.

Eller hvis jeg sad inde på værelset med lukket dør så satte han sig foran døren og bankede på ved at slå på døren med den ene pote, ikke noget med at kradse.

Og så skulle han stortset altid ind og sove ved mig, så han hoppede op i sengen og lagde sig på siden med hovedet på min hovedpude, kroppen under dynen og den ene pote på min hals (som hvis han holdte om en).

Han løb desværre hjemmefra efter min x-svoger havde sparket til ham

Har ikke nogen billeder af ham på min computer desværre!

Anmeld

20. maj 2011

SussieThyssen

StephanieJ skriver:

Da jeg boede hjemme havde vi en kat som bare var mit et og alt.

Jeg havde mit eget badeværelse og hvergang jeg gik derud, om jeg skulle i bad, gøre mig klar, på toilettet eller andet så skulle han ALTID med og hoppede så op i håndvasken hvor han så lå og kiggede på mig og af og til skulle man tænde for vandet så det løb ligeså stille mens han lå i vasken og så kunne drikke af hanen samtidig med.

Hvis jeg ikke var hjemme sad han ude foran døren til mit værelse og "græd" ikke den sædvanlige "miav" lyd.

Eller hvis jeg sad inde på værelset med lukket dør så satte han sig foran døren og bankede på ved at slå på døren med den ene pote, ikke noget med at kradse.

Og så skulle han stortset altid ind og sove ved mig, så han hoppede op i sengen og lagde sig på siden med hovedet på min hovedpude, kroppen under dynen og den ene pote på min hals (som hvis han holdte om en).

Han løb desværre hjemmefra efter min x-svoger havde sparket til ham

Har ikke nogen billeder af ham på min computer desværre!

Eiii..det var dog skrækkeligt...fandt I aldrig ud af hvor han blev af??

Men jeg er da glad for at han er din x-svoger..sådan en modbydelig fyr

Anmeld

20. maj 2011

Nalle

Han er bare dejlig, fordi han er mere hund, end han er kat

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. maj 2011

Steph_Laurits

SussieThyssen skriver:

Eiii..det var dog skrækkeligt...fandt I aldrig ud af hvor han blev af??

Men jeg er da glad for at han er din x-svoger..sådan en modbydelig fyr

Nej vi så ham aldrig igen

Vi havde også hans bror (altså katten's) og efter min øjesten (Emil) forsvandt var hans bror (Frits) super ulykkelig og gik og "kaldte" på ham, plus at han blev en KÆMPE slagsbror efter storebror forsvandt (som om han prøvede at leve op til Emil), Frits ændrede sig fuldstændig, virkede trist og ville hele tiden være ude lige pludselig og til sidst kom han aldrig tilbage efter utallige kalden og leden efter ham!! SUK at en mand skal ødelægge 2 dyr

Anmeld

20. maj 2011

SussieThyssen

Nalle skriver:

Han er bare dejlig, fordi han er mere hund, end han er kat

Nuuhhh...en dejlig lille rød misse

Anmeld

20. maj 2011

SussieThyssen

StephanieJ skriver:

Nej vi så ham aldrig igen

Vi havde også hans bror (altså katten's) og efter min øjesten (Emil) forsvandt var hans bror (Frits) super ulykkelig og gik og "kaldte" på ham, plus at han blev en KÆMPE slagsbror efter storebror forsvandt (som om han prøvede at leve op til Emil), Frits ændrede sig fuldstændig, virkede trist og ville hele tiden være ude lige pludselig og til sidst kom han aldrig tilbage efter utallige kalden og leden efter ham!! SUK at en mand skal ødelægge 2 dyr

Øv sikke da en idiot. (og jeg siger ellers sjældent den slags stærke ord om folk, men når det gælder dyr og deres velfærd, så har jeg en meget kort lunte)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.