Fængsel,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

karina pigen

Diana... skriver:

SIKKE DA NOGET FIS! Ja undskyld men det er det da virkelig. Først og fremmest er 3 måneder ikke længe det kan være noget så lidt som ubetalte bøder!

hun er helt gak!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

N&J

katja26 skriver:

Min mand sidder inde jeg mødte ham derinde for Ca 1 år siden så vi har ikk prøvet at være herude sammen endnu og ja det vild hårdt men han kommer ud D 2 sep hvis han får sin prøveløsladelse eller skal han sidde der til Dec 2012 har en lille på 4 mdr og er 11 uger henne så vi krydser fingre for han kommer ud

Undskyld, men nu spørger jeg måske lidt dumt, men hvordan kan du møde din kæreste når han sidder fængslet og få to børn med ham? Altså han er jo i fængsel.. og spørger kun fordi jeg slet ikke aner hvordan det er, har de udgang i en weekend eller.. 

Anmeld

21. maj 2011

Wimmie

karina pigen skriver:

hun er helt gak!!!!

Ville det ikke være en god idé ikke at omtale andre brugere/debattører herinde? Fint nok at du ikke er enig, men at kalde andre "gak" pga. en anden mening er barnligt

Anmeld

21. maj 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
karina pigen skriver:

hun er helt gak!!!!

Husk at holde en god tone. Det er ikke i orden at skrive som du gør. Det bidrager absolut ikke til noget godt.

Mvh. Carina - moderator på baby.dk

Anmeld

21. maj 2011

lukasmor

Wimmie skriver:

Ville det ikke være en god idé ikke at omtale andre brugere/debattører herinde? Fint nok at du ikke er enig, men at kalde andre "gak" pga. en anden mening er barnligt

Anmeld

21. maj 2011

karina pigen

Carina1977 skriver:

Husk at holde en god tone. Det er ikke i orden at skrive som du gør. Det bidrager absolut ikke til noget godt.

Mvh. Carina - moderator på baby.dk

undskyld sker ik igen...

Anmeld

21. maj 2011

Diana...

karina pigen skriver:

hun er helt gak!!!!

Nææ det synes jeg nu ikke. Hun har bare en anden mening end du 

Og det skal der jo være plads til 

Anmeld

21. maj 2011

katja26

N&J skriver:

Undskyld, men nu spørger jeg måske lidt dumt, men hvordan kan du møde din kæreste når han sidder fængslet og få to børn med ham? Altså han er jo i fængsel.. og spørger kun fordi jeg slet ikke aner hvordan det er, har de udgang i en weekend eller.. 

Mødte ham over nettet og jeg besøger ham hver uge og inden han fik orlovsspærring var han ude på weeekend hver 3 week

Det ikk et dumt spørgsmål når man intet kender til det ...hehe

Anmeld

21. maj 2011

N&J

katja26 skriver:

Mødte ham over nettet og jeg besøger ham hver uge og inden han fik orlovsspærring var han ude på weeekend hver 3 week

Det ikk et dumt spørgsmål når man intet kender til det ...hehe

Tak for svaret

Anmeld

21. maj 2011

katja26

N&J skriver:

Tak for svaret

Det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.