Billeder fra uge 30+1 med trillingerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Ranarupta

Jamen altså! Hold op, hvor er du flot!!!

Det er helt vildt så smukt, du bærer maven.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Kofoed.

Hold da op, kun +17 kg, ingen strækmærker, øv, jeg har dem allerede og kiloerne er også ved, at være deroppe

Det ligner næsten på billed et, at mavsen er meget spændt op og man bare skal prikke, så sprænger den.

Du er skide lækker gravid og du bære maven fantastisk.

Hmm, har du lavet en aftale med staff (ang en update omkring fødsel) eller skal vi utålmodigt vente til, du er klar nok og har overskud til selv, at skrive? - ihh hvor er jeg bare utålmodig, hehe

Anmeld

19. maj 2011

Najsen86

Ej hvor er du bare smuk

Anmeld

19. maj 2011

Minmio

Super flot mave du har

Anmeld

19. maj 2011

Rebecca55

Kofoed33 skriver:

Hold da op, kun +17 kg, ingen strækmærker, øv, jeg har dem allerede og kiloerne er også ved, at være deroppe

Det ligner næsten på billed et, at mavsen er meget spændt op og man bare skal prikke, så sprænger den.

Hmm, har du lavet en aftale med staff (ang en update omkring fødsel) eller skal vi utålmodigt vente til, du er klar nok og har overskud til selv, at skrive? - ihh hvor er jeg bare utålmodig, hehe

Mange tak... Ja den er mega stram og gør ondt når de alle tre tumler rundt der inde, for så strækker det virkelig i huden og føles som om man får blå mærker på indersiden. Men det er nu også hyggeligt, at se dem sparke ud i maven. Kan næsten tage fat i deres føder og hænder når de rigtig går amok der inde... Smil. Nej jeg vil helst selv stå for at ligge det ind der skal ind, så i må væbne jer med tålmodighed... Hi hi

Anmeld

19. maj 2011

Rebecca55

Kofoed33 skriver:

Mange tak... Ja den er mega stram og gør ondt når de alle tre tumler rundt der inde, for så strækker det virkelig i huden og føles som om man får blå mærker på indersiden. Men det er nu også hyggeligt, at se dem sparke ud i maven. Kan næsten tage fat i deres føder og hænder når de rigtig går amok der inde... Smil. Nej jeg vil helst selv stå for at ligge det ind der skal ind, så i må væbne jer med tålmodighed... Hi hi

Anmeld

19. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

Rebecca55 skriver:

Så kunne jeg endelig få lagt nogle nye billeder ind... Eller næsten nye billeder.

hold op du bærer de 3 smukt... 

Anmeld

19. maj 2011

Karina

Sikke nogle fine billeder  Mindes lige min egen graviditet selv om der kun var 2.

Anmeld

19. maj 2011

bullerbassen

Rebecca55 skriver:

Så kunne jeg endelig få lagt nogle nye billeder ind... Eller næsten nye billeder.

Hold op en flot mave du har - helt vild der er 3 stk derinde.

Har selv tvillinger ( som bliver 10 idag &nbsp og jeg var MEGET str da de blev født i uge 35+3

Det må godt nok være hårdt efterhånden - Hvor store er de nu ??

Anmeld

19. maj 2011

Kofoed.

Rebecca55 skriver:

Ihh det er da fedt alligevel, selvom det gør ondt.

Jeg ville så kun skrive, at du havde født. Kønene, vægten og længden er ikke så betydningsfuld - forstå mig ret (sådan bliver det ogs når jeg har født, så er det kun en meget kedelig besked der kommer herinde, indtil jeg selv har tid). Men det er fuldstædig dit valg

Men nøj, det kan jo ske hvert sekundt nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.