Billeder fra uge 30+1 med trillingerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Rebecca55

iris-mor skriver:

Nej hvor sjovt, jeg tænkte lige på trillingerne i går.

Rigtig flotte og glade billeder. Nu er der ikke så lang tid igen

Nej det nærmer sig hurtigt efterhånden... Smil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Rebecca55

BB78 skriver:

Wauw en smuk mave  Puha du må have det hårdt nu - og jeg brokkede mig med en 

Det værste er at jeg har en til at ligge under mine højre ribben og det gør vildt ondt det meste af dagen, hvis ikke jeg holder dem på plads. Men så længe børnene har det godt, så kan man holde til meget smerte... Smil.

Anmeld

18. maj 2011

LenaJohansen

Rebecca55 skriver:

Det kan det sagtens være... Min mave har de særeste former efterhånden og er sjældent helt rund...

Den er utrolig flot... 

Du bærer den rigtig godt.. Har aldrig set en så pæn trillinge-mave

WAUW siger jeg bare

Anmeld

18. maj 2011

Klumpe-dumpe

Rebecca55 skriver:

Det værste er at jeg har en til at ligge under mine højre ribben og det gør vildt ondt det meste af dagen, hvis ikke jeg holder dem på plads. Men så længe børnene har det godt, så kan man holde til meget smerte... Smil.

Hold da helt op, hvor er du smuk gravid. På det første foto, ser din mave meget blålig ud? Jeg læste din anden tråd, med at der var en lille trilling, men jeg synes nu de alle 3 har nogle fine vægte, min datter kom til verden i uge 34, og der vejede hun 1395g. (Men ja selvfølelig ikke godt hvis den lille, ikke tager på, altså følger sin egen kurve. Ps. undskyld det hele står i en køre, men min computer driller :(

Anmeld

18. maj 2011

Rebecca55

LenaJohansen skriver:

Den er utrolig flot... 

Du bærer den rigtig godt.. Har aldrig set en så pæn trillinge-mave

WAUW siger jeg bare

Tusind tak... Smil. Får også utrolig meget ros af alle læger og sygeplejersker også fordi jeg endnu ikke er blevet indlagt.

Anmeld

18. maj 2011

LenaJohansen

Rebecca55 skriver:

Tusind tak... Smil. Får også utrolig meget ros af alle læger og sygeplejersker også fordi jeg endnu ikke er blevet indlagt.

det er jo os utroligt.... Helt bestemt

Har du ikk meget ondt i ryggen ?

Anmeld

18. maj 2011

Rebecca55

Rose <3 skriver:

Hold da helt op, hvor er du smuk gravid. På det første foto, ser din mave meget blålig ud? Jeg læste din anden tråd, med at der var en lille trilling, men jeg synes nu de alle 3 har nogle fine vægte, min datter kom til verden i uge 34, og der vejede hun 1395g. (Men ja selvfølelig ikke godt hvis den lille, ikke tager på, altså følger sin egen kurve. Ps. undskyld det hele står i en køre, men min computer driller

Jeg skriver fra IPad, så mit er også ud i en køre... Smil. Ja den er også stabil endnu, men den skulle helst tage på i takt med de andre to. For ellers betyder det at de tager alt nærring og det går ikke. Men skulle de komme ud nu, er der stor overlevelses procent, men de ville have bedst af at blive inde lidt endnu.

Anmeld

18. maj 2011

Klumpe-dumpe

Rebecca55 skriver:

Jeg skriver fra IPad, så mit er også ud i en køre... Smil. Ja den er også stabil endnu, men den skulle helst tage på i takt med de andre to. For ellers betyder det at de tager alt nærring og det går ikke. Men skulle de komme ud nu, er der stor overlevelses procent, men de ville have bedst af at blive inde lidt endnu.

Ja selvf. skulle de helst blive indenbords en tid endnu, hvornår kommer de senest til verden? Har I ellers alt klar til dem? (ja jeg er altså en smule nysggerig;)

Anmeld

18. maj 2011

Rebecca55

LenaJohansen skriver:

det er jo os utroligt.... Helt bestemt

Har du ikk meget ondt i ryggen ?

Jeg kan/må ikke gå oppe for længe af gangen, så det er ikke så slemt... Men tror også i følge af mit erhverv, så havde jeg nogle gode muskler i kroppen. Som frisør står og går vi jo op til en 8-11 timer om dagen, plus træning i fritiden. Så tror det har været med til at gøre min graviditet nemmere end hvad den måske ellers ville have været.

Anmeld

18. maj 2011

MissGeoh

Hvor er du bare virkelig smuk.. 

Og er helt facineret af at du har 3 stykker guld i den smukke mave..

MISUNDELIG! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.