Billeder fra uge 30+1 med trillingerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

LenaJohansen

Rebecca55 skriver:

Jeg kan/må ikke gå oppe for længe af gangen, så det er ikke så slemt... Men tror også i følge af mit erhverv, så havde jeg nogle gode muskler i kroppen. Som frisør står og går vi jo op til en 8-11 timer om dagen, plus træning i fritiden. Så tror det har været med til at gøre min graviditet nemmere end hvad den måske ellers ville have været.

det er da meget heldigt

Må man spørge hvor meget du har taget på i din graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

-Milla-

Wauw, hvor er den bare fin din mave.

Anmeld

18. maj 2011

Rebecca55

Rose <3 skriver:

Ja selvf. skulle de helst blive indenbords en tid endnu, hvornår kommer de senest til verden? Har I ellers alt klar til dem? (ja jeg er altså en smule nysggerig

He he det er helt ok... Vi ved ikke nogen dato eller uge. Men fik i går af vide at jeg skulle gå hjem og pakke en taske, for det kan blive når som helst. Men nu er vi til kontrol flere gange i ugen, for at se hvordan de har det og så tager vi en dag af gangen. Ja der hjemme er det meste klar, så det behøver vi heldigvis ikke at tænke på.

Anmeld

18. maj 2011

Rebecca55

LenaJohansen skriver:

det er da meget heldigt

Må man spørge hvor meget du har taget på i din graviditet?

I går stod den på 17 ekstra kilo, så det kan jeg vist godt være meget tilfreds med... Smil.

Anmeld

18. maj 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

WOW sikke en mave - smuk

Anmeld

18. maj 2011

LenaJohansen

Rebecca55 skriver:

I går stod den på 17 ekstra kilo, så det kan jeg vist godt være meget tilfreds med... Smil.

hold da op, jeg tog 15 på og der var kun én i min mave 

Anmeld

18. maj 2011

Anne85

Hvor er du smuk... Og så med tre!!!

Anmeld

18. maj 2011

Klumpe-dumpe

Det ser ud til at de 17 kg du har taget på, KUN sidder på mavsen, super flot gjort af dig!!!Jeg gik også til scanning flere gange om ugen, og fik samme bedsked som dig (i uge 25) går hjem og pakke tasken, og da jeg så fik besked på at "i morgen, skal du føde" blev jeg alligevel helt rundt forvirret ;)Men håber for jer at bebserne bliver derinde, i hvert frem til uge 34+.

Anmeld

18. maj 2011

Rebecca55

Rose <3 skriver:

Det ser ud til at de 17 kg du har taget på, KUN sidder på mavsen, super flot gjort af dig!!!Jeg gik også til scanning flere gange om ugen, og fik samme bedsked som dig (i uge 25) går hjem og pakke tasken, og da jeg så fik besked på at "i morgen, skal du føde" blev jeg alligevel helt rundt forvirret Men håber for jer at bebserne bliver derinde, i hvert frem til uge 34+.

Jeg klager bestemt heller ikke over 17 kilo... Smil, de skal jo have lidt at leve af både nu og når de kommer. Så vidt jeg kan regne mig frem til, så er det meste overvægt det der nu følger med. I form af børn, moderkager, fostervand, blod, vand i kroppen osv, så det er vist ganske godt. Lige nu er jeg egentlig afklaret med de kan komme når som helst, det er mere manden der er begyndt at cirkulere om sig selv nu... He he

Anmeld

18. maj 2011

Faith

Synes virkelig du er smukt gravid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.