Billeder fra uge 30+1 med trillingerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

ulleby

Sikke en smuk mave Glæder mig til at møde de tre vidunder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Rebecca55

bullerbassen skriver:

Hold op en flot mave du har - helt vild der er 3 stk derinde.

Har selv tvillinger ( som bliver 10 idag &nbsp og jeg var MEGET str da de blev født i uge 35+3

Det må godt nok være hårdt efterhånden - Hvor store er de nu ??

Stort tillykke med dem... De blev vejet i fredags og ligger på ca. 1200 - 1550 - 1630 g.... Jeg vil sige det sådan at jeg glæder mig til at få min krop tilbage.

Anmeld

19. maj 2011

Rebecca55

Kofoed33 skriver:

Ihh det er da fedt alligevel, selvom det gør ondt.

Jeg ville så kun skrive, at du havde født. Kønene, vægten og længden er ikke så betydningsfuld - forstå mig ret (sådan bliver det ogs når jeg har født, så er det kun en meget kedelig besked der kommer herinde, indtil jeg selv har tid). Men det er fuldstædig dit valg

Men nøj, det kan jo ske hvert sekundt nu.

Nej det bliver en opdatering fra mig selv... Ja vi fik da besked på at gå hjem og pakke en taske i tirsdags, fordi det kan blive når som helst. I dag til kontrol fik vi af vide, der ligger en indlagt med firelinger. Så er jeg godt nok glad for vi "kun" venter trillinger... Hi hi

Anmeld

19. maj 2011

Kofoed.

Rebecca55 skriver:

Nej det bliver en opdatering fra mig selv... Ja vi fik da besked på at gå hjem og pakke en taske i tirsdags, fordi det kan blive når som helst. I dag til kontrol fik vi af vide, der ligger en indlagt med firelinger. Så er jeg godt nok glad for vi "kun" venter trillinger... Hi hi

Hehe, jamen så har de jo ikke tid til jer forløbigt, tihi. 7 unger, 2 mødre, puha, det kan sgu larme...

Det er også helt iorden, men du kender gravide, vi er utålmodige af natur

Hvad sagde de eller idag? Følger 1 sin nye kruve eller vokser h*n stadig for lidt?

Anmeld

19. maj 2011

Lisbeth1985

Rebecca55 skriver:

Så kunne jeg endelig få lagt nogle nye billeder ind... Eller næsten nye billeder.

Hvor har du bare en SMUK mave

Anmeld

19. maj 2011

Vial

Waauv. Jeg stemmer i. Du er en ualmindelig lækker rugemaskine.

Jeg fik heller ikke strækmærker, da jeg ventede mine tvillinger. Dvs. da jeg så havde født, så var der nogle små nogle omkring navlen. Kan ikke se dem i dag.

Glæder mig til at høre om, når de kommer til verden - og hvilke navne i har valgt til banditterne.

Anmeld

20. maj 2011

Rebecca55

Kofoed33 skriver:

Hehe, jamen så har de jo ikke tid til jer forløbigt, tihi. 7 unger, 2 mødre, puha, det kan sgu larme...

Det er også helt iorden, men du kender gravide, vi er utålmodige af natur

Hvad sagde de eller idag? Følger 1 sin nye kruve eller vokser h*n stadig for lidt?

Ja man må sige der noget af et flertal af børn lige pludselig... Hi hi. De kan kun følge dens vægt kurve hver 14 dag, men dens hjerte og blod, ilt, fostervand osv. ser heldigvis fint ud. Så vi krydser fingre for en uge endnu og måske to...

Anmeld

20. maj 2011

Kofoed.

Rebecca55 skriver:

Ja man må sige der noget af et flertal af børn lige pludselig... Hi hi. De kan kun følge dens vægt kurve hver 14 dag, men dens hjerte og blod, ilt, fostervand osv. ser heldigvis fint ud. Så vi krydser fingre for en uge endnu og måske to...

Nårh okay. Men så laver du vel nærmest intet i de er her dage? Forresten hvor mange voksi har du fået lavet?

Anmeld

20. maj 2011

Rebecca55

KaMa skriver:

Waauv. Jeg stemmer i. Du er en ualmindelig lækker rugemaskine.

Jeg fik heller ikke strækmærker, da jeg ventede mine tvillinger. Dvs. da jeg så havde født, så var der nogle små nogle omkring navlen. Kan ikke se dem i dag.

Glæder mig til at høre om, når de kommer til verden - og hvilke navne i har valgt til banditterne.

Jeg krydser også fingre for jeg slipper for alt for mange strækmærker...) vi er meget i vildrede med navne. Vi har skrevet en masse op, men den ene dag synes vi bedst om et navn og den næste dag kan vi slet ikke forstå, vi har tænkt på det navn!! Så jeg er også meget spændt på hvad de kommer til at hedde...

Anmeld

20. maj 2011

Rebecca55

Kofoed33 skriver:

Nårh okay. Men så laver du vel nærmest intet i de er her dage? Forresten hvor mange voksi har du fået lavet?

Nej jeg har været stort set sengeliggende i 2 mdr. Jeg nåede at lave 1 1/2 og så har min bedstemor lavet dem færdig, for måtte ikke sidde op længere. Så det vildeste mine dage går med er at gå i bad og tage noget at spise...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.