Billeder fra uge 30+1 med trillingerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

Kofoed.

Rebecca55 skriver:

Nej jeg har været stort set sengeliggende i 2 mdr. Jeg nåede at lave 1 1/2 og så har min bedstemor lavet dem færdig, for måtte ikke sidde op længere. Så det vildeste mine dage går med er at gå i bad og tage noget at spise...

Nårh, det er så slemt med presset på mavsen. Heldigt bedstemor lige kunne hjælpe ville nemlig gerne se de to sidste også, men det kan godt vente til, at de bliver brugt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Rebecca55

Kofoed33 skriver:

Nårh, det er så slemt med presset på mavsen. Heldigt bedstemor lige kunne hjælpe ville nemlig gerne se de to sidste også, men det kan godt vente til, at de bliver brugt

Ja så det bliver godt at komme i gang igen... Man bliver sq sindsyg af bare at ligge der hjemme. Men hellere ligge hjemme end på sygehuset. Ja det må vente.

Anmeld

20. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Rebecca55 skriver:

Så kunne jeg endelig få lagt nogle nye billeder ind... Eller næsten nye billeder.

Hvor er du bare smuk altså 

Anmeld

20. maj 2011

JustAnotherName

Rebecca55 skriver:

Så kunne jeg endelig få lagt nogle nye billeder ind... Eller næsten nye billeder.

Waow, smukt!!! Dem bærer du virkelig flot!

Anmeld

20. maj 2011

Persille83

Wauw

Anmeld

20. maj 2011

Halløjsa

Super flot mave Det må man siger du bære flot og så tre på en gang..

Vi fik selv tvillinger 33+2 i november de bliver snart 6 mdr, tiden flyver afsted.

Skal du selv føde de små, eller må man ikke det når der er tre.??

Glæder mig til at føle dig indtil du føde, du har nok ikke så meget tid bagefter...

Anmeld

20. maj 2011

piadas

Ih, hvor har du bare en dejlig mave!

Bare billedspam os!

Anmeld

20. maj 2011

Rebecca55

babytwins skriver:

Super flot mave Det må man siger du bære flot og så tre på en gang..

Vi fik selv tvillinger 33+2 i november de bliver snart 6 mdr, tiden flyver afsted.

Skal du selv føde de små, eller må man ikke det når der er tre.??

Glæder mig til at føle dig indtil du føde, du har nok ikke så meget tid bagefter...

De fraråder at man føder naturligt... Det vil i de fleste ende med aks med en eller to af børnene, hvis man starter en naturlig fødsel. Så vi har valgt ks. Ja vi får sikkert nok at se til når de kommer...

Anmeld

20. maj 2011

Halløjsa

Det virker meget forviret ved en tvillinge fødsel, med alle de mennersker, men nu også spændende og have gået igennem.

Men forstår godt jeres valg, der er altid en uvished med nr2-3 ved fødsel..

I får meget at se til, men håber i har noget familie der vil give en hånd med når det er nødvendigt..

Anmeld

20. maj 2011

Rebecca55

babytwins skriver:

Det virker meget forviret ved en tvillinge fødsel, med alle de mennersker, men nu også spændende og have gået igennem.

Men forstår godt jeres valg, der er altid en uvished med nr2-3 ved fødsel..

I får meget at se til, men håber i har noget familie der vil give en hånd med når det er nødvendigt..

Det har vi heldigvis og så får en ud og hjælpe med det praktiske i hjemmet 37 timer i ugen, hvilket jo er en kæmpe hjælp. Så kan jeg/vi holde fuld fokus på børnene...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.