Billeder fra uge 30+1 med trillingerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Rebecca55

smillaluna skriver:

Synes virkelig du er smukt gravid!

Tusind tak... Smil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

sandratobias

Ej hvor en lækker mave.. Den kan du sku godt være stolt af..  

Anmeld

18. maj 2011

perlestump

hej

så smuk en mave du har dig

det er ikke til at se der er 3 baby i den mave, syndes den linder en almindlig gravid mave

super billeder

og det ser ikke ud til du har et enste strækmærke på maven vildt

knus

Anmeld

18. maj 2011

Rebecca55

perlestump skriver:

hej

så smuk en mave du har dig

det er ikke til at se der er 3 baby i den mave, syndes den linder en almindlig gravid mave

super billeder

og det ser ikke ud til du har et enste strækmærke på maven vildt

knus

Nej 7 9 13 så er der ikke kommet nogen strækmærker endnu...

Anmeld

18. maj 2011

K&S

WAUW.....! Du bærer maven SÅ flot  det er stadig helt vildt, at der er 3 små basser derinde  Ved I hvad køn det bliver?

Anmeld

18. maj 2011

Rebecca55

K&S skriver:

WAUW.....! Du bærer maven SÅ flot  det er stadig helt vildt, at der er 3 små basser derinde  Ved I hvad køn det bliver?

Nej det ved vi ikke. Men det står i vores journal hvad køn de er og så er de kommet til at tale lidt over sig et par gange. Så er sikker på der er blandet køn. Så sent som i mandags kom sygeplejersken til at spørge, om det er pigen der ligger yderst. He he. Så tror mine drømme ender med at blive virkelighed, med 1 pige og 2 drenge... Smil.

Anmeld

18. maj 2011

Nessie

Hvor er den flot

Jeg kan slet ikke komme mig over at der er 3 babyer inde i den mave. TRE!!! Hvor må det være mærkeligt at vide at man får 3 små på én gang

Min mave så ud som din til slut, og der var altså kun én

Glæder mig til at se billeder, når de engang er kommet til verden.

Pøj pøj med den forestående fødsel (hvornår det så end bliver )

Anmeld

18. maj 2011

Rebecca55

Nessie skriver:

Hvor er den flot

Jeg kan slet ikke komme mig over at der er 3 babyer inde i den mave. TRE!!! Hvor må det være mærkeligt at vide at man får 3 små på én gang

Min mave så ud som din til slut, og der var altså kun én

Glæder mig til at se billeder, når de engang er kommet til verden.

Pøj pøj med den forestående fødsel (hvornår det så end bliver )

Det er vores første graviditet så for os indebære en graviditet 3 børn... Smil. Men det var rigtig hårdt de første par mdr. at skulle vænne sig til. Men kunne slet ikke forstille mig det skulle være anderledes nu.

Anmeld

18. maj 2011

K&S

Rebecca55 skriver:

Nej det ved vi ikke. Men det står i vores journal hvad køn de er og så er de kommet til at tale lidt over sig et par gange. Så er sikker på der er blandet køn. Så sent som i mandags kom sygeplejersken til at spørge, om det er pigen der ligger yderst. He he. Så tror mine drømme ender med at blive virkelighed, med 1 pige og 2 drenge... Smil.

Ih, det bliver spændende  jeg glæder mig til at se de små guldklumper, når de kommer til verden

Anmeld

18. maj 2011

Ranarupta

Secrets skriver:

Hvor er den flot! SIg mig, på det sidste billede ude til højre på maven, er det en lille hånd/fod der skubber til maveskindet der, eller ser jeg forkert? 

Hehe, jeg troede det var ribben
(Du mener oppe til højre, ikke?) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.