Billeder fra uge 30+1 med trillingerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

MinWilliam

Super flot mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Halløjsa

Rebecca55 skriver:

Det har vi heldigvis og så får en ud og hjælpe med det praktiske i hjemmet 37 timer i ugen, hvilket jo er en kæmpe hjælp. Så kan jeg/vi holde fuld fokus på børnene...

det er jo lækkert, men vi havde faktisk fat i vores kommune, fordi min mand rejser og jeg er alene 14 dage af gangen, vi har også en datter på 5 år, men der var intet hjælp at hente..

Super dejligt for jer, så skal i ikke tænke på rengøring og vasketøj ovs..

hjælpen kan også have børnene så i kan få sovet der hvor nætterte har været hårde...

Anmeld

20. maj 2011

Fru.Mäes <3

ÅHHH GUUDD, hvor gemmer de sig henne

Du er FANTASTISK smuk gravid, det er da helt tosset!! Jeg var sku ligeså stor som dig i uge 30 - og der var kun 1

Anmeld

21. maj 2011

Rebecca55

babytwins skriver:

det er jo lækkert, men vi havde faktisk fat i vores kommune, fordi min mand rejser og jeg er alene 14 dage af gangen, vi har også en datter på 5 år, men der var intet hjælp at hente..

Super dejligt for jer, så skal i ikke tænke på rengøring og vasketøj ovs..

hjælpen kan også have børnene så i kan få sovet der hvor nætterte har været hårde...

Ja nemlig, så det er bare rigtig fedt.

Anmeld

21. maj 2011

Rebecca55

FrøkenHedegaard skriver:

ÅHHH GUUDD, hvor gemmer de sig henne

Du er FANTASTISK smuk gravid, det er da helt tosset!! Jeg var sku ligeså stor som dig i uge 30 - og der var kun 1

Tro mig de er også total vacumpakket (staves) og det gør ret ondt efterhånden når de tumler rundt, for det er der ikke rigtig plads til det længere. Men nu er det også snart slut og vi vil komme til at møde de 3 små banditter...

Anmeld

21. maj 2011

B&J

Ej hvor er du bare smuk og som du stråler så vidunderlig billeder

Anmeld

21. maj 2011

foto på lærred

Jeg må ingen ting længere, men jeg kan heller ikke rigtig noget mere... Jeg er vist det man bogstaveligt talt kan kalde en strandet hval... Hi hi

Ej en flot mave! Hvor meget har du taget på i kilo (bare for at sammenligne med en graviditet med ét barn)?

Jeg går ud fra, at nu hvor I bliver fuldt så tit at I for længst har fundet ud af kønnene. Er det noget du vil dele? og i såfald har I få fundet navnene, eller venter I og ser hvilke nogle banditter det bliver?

for at de kan være i din babyhule et stykke tid endnu.

Anmeld

21. maj 2011

Rebecca55

foto på lærred skriver:

Ej en flot mave! Hvor meget har du taget på i kilo (bare for at sammenligne med en graviditet med ét barn)?

Jeg går ud fra, at nu hvor I bliver fuldt så tit at I for længst har fundet ud af kønnene. Er det noget du vil dele? og i såfald har I få fundet navnene, eller venter I og ser hvilke nogle banditter det bliver?

for at de kan være i din babyhule et stykke tid endnu.

Tror ikke man genneralt kan sammenligne vægt under graviditet. Da to der venter 1 barn også kan have taget meget forskelligt på. Men indtil nu har jeg taget ca. 17 kg på. Sygehuset ved hvad der gemmer sig der inde, men vi vil have det som en overraskelse. Hvilket jo gør vi heller ikke ved hvad de skal hedde endnu. Men vi har da lavet en liste med en masse pige og drenge navne, så det må tiden vise...

Anmeld

22. maj 2011

Lulle25

Rebecca55 skriver:

Så kunne jeg endelig få lagt nogle nye billeder ind... Eller næsten nye billeder.

Hold da op en flot mave du har og så med 3. Det er da fantastisk du bære dem så flotkh louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.