Nyhederne om lidt: Aflivning af Amstaff hvalpe.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

lisesp83

Eva. skriver:

Men hvorfor avler man på dyr når man ved man ikke må og hvalpene bliver aflivet?

Det er lige præcis der det er galt. Stakkels hvalpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

jydeinden

lisesp83 skriver:

Haha ja, jeg aner en smule ironi.

nejjjj da på ingen måder, det kunne aldrig falde mig ind ( eller måske en smule )

Anmeld

16. maj 2011

Faith

KaMa skriver:

Men tror du, at det regnstykke vil gå op. Hvem er så god og dårlig. Man kan jo ikke rigtig diskreminere folk. Så skulle der være et kørekort til hund - og ingen racer ulovlige.

Nej det ville sikkert ikke kunne lade sig gøre. Det er nok bare ønsketænkning fra en dyreelsker.

Kørekort til hund er en udmærket ide... Kan bare ikke rigtig greje hvordan det skulle kunne lade sig gøre.

Anmeld

16. maj 2011

Aves.

lisesp83 skriver:

Det er lige præcis der det er galt. Stakkels hvalpe..

I hvert fald er det jo unødvendigt....hvalpene mærker jo heldigvis ikke noget, men hvorfor lade en voksen hund være drægtig og skulle igennem alt det for at aflive dem....nå, men det er vel ejernes ansvar og dyrlægerne der står med det..

Anmeld

16. maj 2011

jydeinden

smillaluna skriver:

Nej det ville sikkert ikke kunne lade sig gøre. Det er nok bare ønsketænkning fra en dyreelsker.

Kørekort til hund er en udmærket ide... Kan bare ikke rigtig greje hvordan det skulle kunne lade sig gøre.

elsker ideen om kørekort til hunde, men så længe det er så nemt at få fat i hunde, ja så sker det næppe, desværre

Anmeld

16. maj 2011

Faith

Eva. skriver:

Men hvorfor avler man på dyr når man ved man ikke må og hvalpene bliver aflivet?

Præcis! De sku skamme sig

Anmeld

16. maj 2011

lisesp83

Eva. skriver:

I hvert fald er det jo unødvendigt....hvalpene mærker jo heldigvis ikke noget, men hvorfor lade en voksen hund være drægtig og skulle igennem alt det for at aflive dem....nå, men det er vel ejernes ansvar og dyrlægerne der står med det..

Enig. Jeg fatter det heller ikke.

Og stakkels dyrlæger. Det må sku være forfærdeligt, at skulle aflive sunde dyr. Pga en lov.. Øv

Anmeld

16. maj 2011

MIWULA

Puha kunne slet ikk klare og se det begyndte og tude  Hvorfor kunne man ikk finde på en anden ide med de hunde.

Anmeld

16. maj 2011

Tin

Profilbillede for Tin
jydeinden skriver:

nejjjj da på ingen måder, det kunne aldrig falde mig ind ( eller måske en smule )

Ved du hvad, nu er du simpelhen barnlig!!! Jeg er blevet bidt adskillige steder på kroppen i et forsøg på at beskyttet mit barn, der intet havde med hunden at gøre.......min datter sov i en sofa!!!

Så det du antager er simpelhen småligt og barnligt!! Jeg forstår udemærket jeres bevæg grunde.....de er søde, nuttede og uskyldige....ja!!!!!  Men voks lige med opgaven og forstå min grund!!! Min datter havde ikke været i live i dag hvis jeg ikke havde reageret. Hun var 5 mdr gammel! Jeg er arret for livet, både fysisk og psykisk! Og jeg ser det for mig, hver gang jeg ser denne type hund. Så er jeg faktisk ligeglad med om den er sød lige nu...hvad med om lidt??

Anmeld

16. maj 2011

Mikkel's mor <3

Tullen85 skriver:

Nej nej nej nej, det er et spørgsmål om hvilke hunde der er populærer potensforlængere for hjernedøde mennesker der ikke aner hvad de laver... For 15 år siden var alle bange for rotweileren da den var populær...

Klart der er flere bid end før set når der er så mange flere mennesker der anskaffer sig sådan hunde, ofte fra privatavlere eller østlandende...

Husk nu også lige på det ikke kun er muskelhunde på den forbudte liste, også hyrdehunde og andre hunde du ikke høre om i pressen som værende "farlige"...

nemlig..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.