Børn og kamphunde...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2008

BellaT

Diana/Claus skriver:

Selvfølgelige er der da nogen hunde som har en brist fejl i hjernen men de skal jo så os bare aflives vis det sker at de bider, men det kan lige så godt ske for en labrador og som en "kamphund".

De fleste "kamphunde" er slet ikke klar over de er så stærke som de er fordi de ikke er blevet opdraget til at bruge dem, og alle store hunde er jo stærke. og man høre altså TIT at små hunde er gået amok på store hunde os.

Jeg har ikke nogen "kamphund" jeg her en lille golden retriever men jeg er meget hunde glad og tror ikke på at de såkalde kamphunde fejler noget andet end alle andre hunde...

He He. Ja, vores rottweiler er vildt bange for chihuahuaer. Piver og går en stooor bue udenom dem, når de gøer af hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2008

Maria9990

Nej, det kunne jeg ikke.

Men, det er ene og alene af den grund at hverken mig eller min kæresten har en skid forstand på hvordan de skal opdrages.

Anmeld

11. november 2008

Christinahr

BellaT skriver:

Nej, det ville jeg ikke turde.
Vi har en rottweiler. Og jo, der er STOR forskel.

I mine øjne er en rottweiler da også en kamphund - mangler en spørgende smiley

Anmeld

11. november 2008

Diana...

BellaT skriver:

He He. Ja, vores rottweiler er vildt bange for chihuahuaer. Piver og går en stooor bue udenom dem, når de gøer af hende.

Griner nemlig og de er mega små ;o) vores gamle labrador er os blevet bidt i benet af en lille hund kan ikke lige huske hvad det var for en for jeg var bare en lille pige på det tidspunkt.

Anmeld

11. november 2008

malou

Maria9990 skriver:

Nej, det kunne jeg ikke.

Men, det er ene og alene af den grund at hverken mig eller min kæresten har en skid forstand på hvordan de skal opdrages.

smiler... de skal bare opdrages som alle andre racer... ganske simpelt Knus

Anmeld

11. november 2008

A.

aldrig det kun jeg ikke gøre børn og sådan hunde passer ikke sammen

Anmeld

11. november 2008

BellaT

Christinahr skriver:

Ja, der er mange der tror at rottweileren er en kamphund. Det er den ikke. Det er en hyrdehund.

Anmeld

11. november 2008

Maria9990

malou skriver:

smiler... de skal bare opdrages som alle andre racer... ganske simpelt Knus

Hehe , der kan man bare se hvor meget jeg ved om det. 76.gif.
Derfor skal jeg ingen hund have 60.png

Anmeld

11. november 2008

malou

Christinahr skriver:

Nej en rotte er ikke en "kamphund"... men rottweileren var ligeså udskældt en race inden muskelhundene blev populære!!! En rottweiler er også en skøn skøn hund... havde selv en som barn

Anmeld

11. november 2008

BellaT

malou skriver:

Nej en rotte er ikke en "kamphund"... men rottweileren var ligeså udskældt en race inden muskelhundene blev populære!!! En rottweiler er også en skøn skøn hund... havde selv en som barn

Rottweileren er stadig frygtelig udskældt. På lige fod med kamphundene.
Men der er nu stor forskel på en rottweiler og en kamphund. En rottweiler (og andre racer) er ikke utilregnelige i samme grad som en kamphund KAN være. Det har altså ikke kun noget at gøre med en perfekt eller en dårlig opdragelse.
Jeg har min viden fra hundekyndige og læsning om hunde. Har undersøgt det nøje dengang vi skulle beslutte os for en hunderace.
Har lige set billeder af dine hunde. De er godt nok flotte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.