Børn og kamphunde...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.421 visninger
69 svar
0 synes godt om
11. november 2008

Honningblomst

Ville I turde at have sådan en hund...både med og uden børn??og hvorfor og hvorfor ikke??

Knus Eva.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2008

Diana...

Ja for det er ejeren der gør hundende til hvad de er så det ville jeg absulut, for jeg går ind for at hunde skal opdrages med kærlighed.

Anmeld

11. november 2008

Fam. Madsen

ja det ville jeg for det er som sagt tidliger at det er ejeren det kommer and på og ikke hunden.. hvis ejerne kan finde ud af og opdrege hunden så er det jo en utrolig dejlig hund...45.png

hilsen sandra som er ejeren af to dejlige hunde og som er mor til en lille dreng på 5mdr.

Anmeld

11. november 2008

fam.4xc

Det ville ik blive aktuelt her for så sku vi flytte... man må ik ha kamphunde her hvor vi bor....
Men jeg bryder mig faktisk heller ik rigtig om dem... er i det store og hele nok ik et dyre mennesker..

Anmeld

11. november 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja uden tvivl. En amstaff er en pragtfuld familiehund.....hvis den får den rette opdragelse. Men sådan er det jo med de fleste hunde.

Anmeld

11. november 2008

Honningblomst

fam.4xc skriver:

Det ville ik blive aktuelt her for så sku vi flytte... man må ik ha kamphunde her hvor vi bor....
Men jeg bryder mig faktisk heller ik rigtig om dem... er i det store og hele nok ik et dyre mennesker..

Er jeg heller ikke....hvem har bestemt I ikke må have dem der...??
Knus...

Anmeld

11. november 2008

fam.4xc

beboerne i boligforeningen ved afstemning.... og dem der allerede var her da den trådte i kraft skal bære mundkurv når de luftes...

Anmeld

11. november 2008

1977

Profilbillede for 1977
Eva skriver:

Er jeg heller ikke....hvem har bestemt I ikke må have dem der...??
Knus...

Det tror jeg nu er meget normalt. Vi må heller ikke. Har faktisk en liste over div hunde vi ikke må holde - bl.a. dobberman. Derfor har vi meldt en shæferblanding som race

Jeg tror du skal være heldig at finde en boligforening hvor du må have muskelhunde

Anmeld

11. november 2008

Honningblomst

fam.4xc skriver:

beboerne i boligforeningen ved afstemning.... og dem der allerede var her da den trådte i kraft skal bære mundkurv når de luftes...

Det lyder som en god og tryg løsning for alle...er du ikke glad ved den??

Anmeld

11. november 2008

Honningblomst

Jeanne skriver:

Det tror jeg nu er meget normalt. Vi må heller ikke. Har faktisk en liste over div hunde vi ikke må holde - bl.a. dobberman. Derfor har vi meldt en shæferblanding som race

Jeg tror du skal være heldig at finde en boligforening hvor du må have muskelhunde

Ok..ja, så er det bare os der bor uden en sådan forening der må leve med løse kamphunde rundt om os..er så glad for min have er helt lukket inde af hegn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.