Børn og kamphunde...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2008

malou

alpha omega.... jeg respektere folks frygt for visse hunde racer.. jeg kan jo godt være enig i at nogle (mange) mennesker slet ikke burde have dyr. Men for os der elsker vores dyr og har dem af rigtige årsager så kan det altså være trist altid at være en udskældt "race" og det håber jeg I kan forstå!! Min kærlighed er til den type hund og det ville være dejligt med gensidig respekt også selvom I ikke kan lide dem!!! Tænk over det. Knus Malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2008

Honningblomst

malou skriver:

Jamen det var ikke det debatten handlede om... snor eller ej. Den hed KAMPHUNDE og børn!!! smiler.

Ja, men det var jo dig selv der kom ind på hvor meget du hadede og hvordan det kom an på osv osv....så løsningen for at vi andre ikke skal gå og være angste og jer med de hunde skal respekteres er jo netop respekt og hensyn begge veje...så det er relevant og hver eneste gang debatten tager en drejning så hører det med til debatten...så stop den der med at det handler debatten ikke om, for det gør den...der er mange aspekter i alt debatter og det er som med alt andet, ikke bare sort hvidt.
Knus Eva...

Anmeld

11. november 2008

Honningblomst

malou skriver:

alpha omega.... jeg respektere folks frygt for visse hunde racer.. jeg kan jo godt være enig i at nogle (mange) mennesker slet ikke burde have dyr. Men for os der elsker vores dyr og har dem af rigtige årsager så kan det altså være trist altid at være en udskældt "race" og det håber jeg I kan forstå!! Min kærlighed er til den type hund og det ville være dejligt med gensidig respekt også selvom I ikke kan lide dem!!! Tænk over det. Knus Malou

Du har min fulde respekt hvis du altid har din hund i snor så den ikke kan nærme sig mig, fuldstændig som jeg har det med alle andre hundeejere....du kan aldrig stole på en hund og derfor skal mistanken i hvert fald komme os ikke hundeejere til gode.
Knus Eva...som er ligeglade med hvad andre har som kæledyr, hvis bare ikke det forventes at jeg skal holde af eller have kontakt til disse dyr.

Anmeld

11. november 2008

Kvindemin

Diana/Claus skriver:

Ja for det er ejeren der gør hundende til hvad de er så det ville jeg absulut, for jeg går ind for at hunde skal opdrages med kærlighed.

Det er rigtigt.

MEN MEN - ser INTET sødt i dem!

Anmeld

11. november 2008

Rasmine

Aldrig i livet!!!
Jeg har en idé om at de hunde har nogle gener, som de i visse situationer ikke kan styre.

Anmeld

11. november 2008

Pia

Kunne ikke drømme om og sætte mine børn sammen med kamphunde..
og det kunne jeg primært ikke fordi jeg endnu ikke har mødt en rar kamphund.
Til gengæld er min egen hund som er en cocker tre gange blevet overfaldt af kamphunde og to gange af en grandaneuar ( stavet forkert).
Den der med at hunden bliver som ejer gør den til tror jeg desværre ikke holder, men kan da godt forstå at kamphunde ejer har den holdning.

Så børn og kamphunde.. Nej ikke her..

Mvh Pia.

Anmeld

11. november 2008

Diana...

Selvfølgelige er der da nogen hunde som har en brist fejl i hjernen men de skal jo så os bare aflives vis det sker at de bider, men det kan lige så godt ske for en labrador og som en "kamphund".

De fleste "kamphunde" er slet ikke klar over de er så stærke som de er fordi de ikke er blevet opdraget til at bruge dem, og alle store hunde er jo stærke. og man høre altså TIT at små hunde er gået amok på store hunde os.

Jeg har ikke nogen "kamphund" jeg her en lille golden retriever men jeg er meget hunde glad og tror ikke på at de såkalde kamphunde fejler noget andet end alle andre hunde...

Anmeld

11. november 2008

Muffinmus

NEJ!!!
Uanset hvad folk siger om deres søde hunde så er den skabt til at kunne være så vild og heftig at det er helt uhyggeligt...og trods folks gode ideer om hundeopdragelse så ligger deres kamgen så tæt på overfladen at jeg ikke ville have dem.
Så uanset hvor søde folk siger deres lille kamphund er, så skal de ikke være alene bare 2 sek med mit barn. ALDRIG!!!!
Selvfølgelig er anre hunde en risiko, helt sikkert, men prøv du at vriste et spædbarn ud af en kamphunds mund...no can do. De er så super stærke og så skide ligeglade med om du så tæver dem med en jerne stang samtidigt. Slår det først klik så ender det sgu oftest mere galt med dem end almindelige "familiehunde".
Samme med Rotweilere og Dobermann...de bliver desværre også tit mentalt forstyrret...de skal sgu heller ikke ikke være samenmed mit barn.

Anmeld

11. november 2008

malou

Diana/Claus skriver:

Selvfølgelige er der da nogen hunde som har en brist fejl i hjernen men de skal jo så os bare aflives vis det sker at de bider, men det kan lige så godt ske for en labrador og som en "kamphund".

De fleste "kamphunde" er slet ikke klar over de er så stærke som de er fordi de ikke er blevet opdraget til at bruge dem, og alle store hunde er jo stærke. og man høre altså TIT at små hunde er gået amok på store hunde os.

Jeg har ikke nogen "kamphund" jeg her en lille golden retriever men jeg er meget hunde glad og tror ikke på at de såkalde kamphunde fejler noget andet end alle andre hunde...

TAK!!!

Anmeld

11. november 2008

BellaT

Nej, det ville jeg ikke turde.
Vi har en rottweiler. Og jo, der er STOR forskel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.