Hæ...nu har jeg læst alle svarene, og næsten glemt spørgsmålet

Men altså, jeg bryder mig ikke om kamphunde (og går udenom dem på gaden og holder min hund væk fra dem), - det kan godt være at en kamphund kan være den sødeste hund, - men der er altså større sandsynlighed for at netop en kamphund IKKE er en familiehund, end der er for at en labrador eller lign. IKKE er en familehund.
Min mor har to små york shire terrier, og den ene er da noget af det mest hysteriske, mens den anden er rigtig sød.
Engang var jeg ude at gå med min hund, hvor der stod en kvinde med 3 små tæppetissere i de der snore som kan blive længere. Hun var travlt optaget af at snakke i mobil, og selvom jeg gik helt ud på gaden for at gå udenom hendes (viste det sig) møghunde, - så kom de lige pludselig farende og begyndte at gø af og bide i min hund (i benene), - jeg måtte rent faktisk sparke til dem, for at få dem væk!!!
Men stadig, - jeg frygter en kamphund mere end de små hysteriske hunde,- og det er jo nok fordi den har så mange kræfter, mens sådan en lille en kan klares noget nemmere.
Anmeld