Kan du lide dine svigerforældre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

SussieThyssen

Maggieh skriver:

..kom jeg bare lige til at tænke på, da jeg tit hører folk snakke negativt om svigerforældrene .. såå kan du?? 

- Forklar gerne, hvorfor  

Ja selvfølgelig kan jeg det.
Jeg har altid haft nogle dejlige svigerforældre, som jeg har behandlet med respekt og kærlighed.
De er mennesker ligesom alle andre, men jeg har så også forstået at tackle dem med alle deres særlige sider, så vi har fået det bedste ud af forholdene til hinanden, uden at de nogensinde har kunne tyre mig eller gennemtrumfe deres respektive viljer hos mig.
Har de været sære, er jeg bare gået uden om i en bue indtil de er blevet gode igen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Fenja09

Har stemt JA - de er meget anderledes end min egen familie, men  søde mennesker. Min svigerfar og jeg kan dog godt komme lidt på tværs af hinanden, men det må vi tage med

Anmeld

13. maj 2011

Bshizzle

Jeg kan godt li mine svigerforældre Ja.
.. De er gode at snakke med.. dog er vi pt ikke helt på talefod med Svigerfar, da hans nye kone er ALT for bestemt overfor ham og får ham til at tro på hendes løgne..  ..

Min Svigermor er fast invitar i huset  

Anmeld

13. maj 2011

1977

Profilbillede for 1977
Maggieh skriver:

..kom jeg bare lige til at tænke på, da jeg tit hører folk snakke negativt om svigerforældrene .. såå kan du?? 

- Forklar gerne, hvorfor  

ELSKER!!!!! min svigermekanik Og jeg mener HELE familien. De er nogle pragtfulde mennesker

Anmeld

13. maj 2011

eliasogmor

Maggieh skriver:

- Forklar gerne, hvorfor  

ja jeg elsker mine svigerforældre... de er de mest jordnære personer... og de elsker elias og det er et kæmpe plus...

Anmeld

13. maj 2011

LinLin

K&S skriver:

Hvordan kan det være

Hun bor i Slagelse og kommer ikke meget ud (vi bor i Aarhus) + min kæreste ser ikke sin familie særligt meget. Jeg mødte to af hans søstre for første gang til Adams dåb for 1½ md siden

Anmeld

13. maj 2011

Tkcuf

Nej. Men det er teknisk set ikke deres skyld. Der er bare nogle mennesker man klikker med- som min eks's mor, hun var så skøn  Og så er der dem man ikke klikker med, ikke forstår, og bare ikke føler sig tilpas i selskab med. Og sådan er mit forhold til dem. De er meget anderledes end min familie og er meget frembrusende og snakker om alt, hvor jeg er vokset op med en meget 'du ved du er elsket men vi siger det ikke konstant' agtig familie. Men vores børn elsker dem, og de er gode mennesker.

Gav det mening?

Anmeld

13. maj 2011

Moar2011

ja, jeg kan godt lide min svigermor dejlig, sød, hjælpsom, omsorg, lyttende og så hygger mig sig bare i hendes selvskab, og man kan altid regne med hende, og hendes dør står altid åben .- min svigerfar har jeg aldrig mødt, han døde inden jeg mødte min kæreste ..

Anmeld

13. maj 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Jeg er super glad for mine svigerforældre. De er de sødeste og mest hjælpsomme mennesker, og så knuseelsker de vores søn  Jeg kunne ikke ønske mig bedre svigerforældre.

Anmeld

13. maj 2011

Maddox

JA - jeg kan super godt lide mine svigerforældre

Nu har jeg ikke kendt dem så længe, men de har taget rigtig godt imod mig og jeg føler mig allerede meget velkommen hos dem (selvom min kæreste stadig står midt i en skilsmisse fra ekskonen ).

Sidste weekend blev vi allesammen inviteret på forlænget weekendophold i forbindelse med svigerfars fødselsdag og det var en fantastisk weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.