Kan du lide dine svigerforældre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2011

Mikkel's mor <3

morethanperfect skriver:

HEY ! Sådan har jeg det også ! 

Dejligt at det ikke kun er mig, troede at jeg måske var lidt for hønemor som min svigerfar pænt kalder mig, fordi at jeg ikke lige ville have at han skulle passes. !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Dinna88

Jeg ELSKER dem!! Fantastiske mennesker 

Anmeld

14. maj 2011

Magsen

Jennifer skriver:

Nej Nej Nej hva sker der lige !! det er simpelthen for meget.
hvad er sansynligheden lige for at vores svigerfamilier minder så meget om hinanden

hmm, ja tænker jeg også ...  

:p

Anmeld

14. maj 2011

Mikkel's mor <3

Maggieh skriver:

hmm, ja tænker jeg også ...  

:p

håber de lære at acceptere grænserne snart !!

Anmeld

14. maj 2011

Faith

Hmm, lide og lide, det er vidst så meget sagt. De er ok. Men især svigermutter kan sige nogle enormt sårende ting, og hun kan ikke forlige sig med at hun snart er 60 og bedstemor. Hun gider ikke sine børnebørn, synes vidst mest af alt de er irriterende.

Svigerfatter kan jeg bedre med. Han kan være utrolig belærende og bedrevidende, men det lukker jeg for det meste bare ørerne for. Lige undtagen når han prøver at ændre på vores håndtering af drengene. Så får han lige et par borgerlige ord med på vejen

Anmeld

14. maj 2011

marloutti

Jennifer skriver:

Bare du med det, det har man virkelig brug for engang imellem.
Det pisser bare så meget en af at de tror de kan komme og bestemme ALT!!.
mine bor kun 20 fra os. men når de er her så er de sku også hele dagen. medmindre de har min svoger med, han kan mærke når det er ved at være for meget af det "gode"..

Det er da altid noget, der er én der har lidt situationsfornemmelse!

Anmeld

14. maj 2011

Mikkel's mor <3

marloutti skriver:

Det er da altid noget, der er én der har lidt situationsfornemmelse!

ja det er skønt

Anmeld

14. maj 2011

SSL

Jeg ELSKER mine svigerforældre, og vi bruger meget tid med dem! De er såå glade for at vi gør dem til farmor og farfar sidst på året! De har en utrolig kærlighed til hinanden også, stadig - dét er også noget min kæreste og jeg 'ser op til' Det er nu flot, når man har kendt hinanden i 36år Jeg elsker mine svigerforældre, og de bliver de mest fantastiske bedsteforældre

Anmeld

14. maj 2011

morethanperfect

Jennifer skriver:

Dejligt at det ikke kun er mig, troede at jeg måske var lidt for hønemor som min svigerfar pænt kalder mig, fordi at jeg ikke lige ville have at han skulle passes. !

Det er du ikke ! 

Anmeld

16. maj 2011

Solstrålen

Elsker mine svigerforældre ..

Kan snakke med min svigermor om alt. Har faktisk et bedre forhold til hende, end med min egen mor (Ligeledes min svigerfar)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.