Kan du lide dine svigerforældre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan du lide dine svigerforældre??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

8.193 visninger
85 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Magsen

..kom jeg bare lige til at tænke på, da jeg tit hører folk snakke negativt om svigerforældrene .. såå kan du?? 

- Forklar gerne, hvorfor  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Mikkel's mor <3

Maggieh skriver:

..kom jeg bare lige til at tænke på, da jeg tit hører folk snakke negativt om svigerforældrene .. såå kan du?? 

Det er lidt blandet..

Anmeld

13. maj 2011

Magsen

Jennifer skriver:

Det er lidt blandet..

forklar gerne

Anmeld

13. maj 2011

Frøken J.

Bestemt. Hans familie er meget anderledes end min, men de er så søde, og jeg føler mig altid 100% velkommen, og de er nemme at tale med  

Anmeld

13. maj 2011

DLM

Elsker min svigerfamilie desværre er min svigermor død savner hende meget

Anmeld

13. maj 2011

Malthes mor

Jeg har to sæt fantastiske svigerforældre (min mand er "skilsmisse-barn") Og de er der bare ALTID, og det er ment på den gode måde.

Vores lille familie har været gennem en turbulent tid, siden starten af 2011, og der har mine svigerforældre, bare være nogle gode solide "klippe" at læne sig op ad.

Jeg har ellers altid haft et distanceret forhold til dem, men det er ændret. Ikke fordi der har været noget galt, men....tjaa den er svær at forklare!

Min mand og jeg har været sammen i 12 år, så jeg har kendt dem lææææænge

Anmeld

13. maj 2011

chael

Maggieh skriver:

- Forklar gerne, hvorfor  

Elsker mine svigerforældre. Desværre er min svigerfar ikke iblandt os længere og det er en stor sorg at bære rundt på

Men de har altid været der for os og støttet os igennem ild og vand.

Min mand er ligeledes også lykkelig over sin svigermor, altså MIN mor, som også altid er der for os og støttet os igennem livet og dets op og nedture.

Ville være forfærdeligt hvis man ikke kunne med sin svigerfamilie. Det ville gøre mig ondt, fordi på min side af familien er vi meget sammentømret og holder meget sammen og vi er meget sammen som familie.

*Camilla 20+2

Anmeld

13. maj 2011

sismofutten

Jeg har nok verdens bedste svigerfamilie - de har bare taget så godt i mod mig fra dag 1, selvom min mands og min start på forholdet ikke var særlig god - og de giver mig bare så meget kærlighed :-)

Sidste gang de "fortalte" at de var glade for mig, var på min fødselsdag - vi havde i år valgt ikke at holde noget, da det ikke lige passede ind i vores planer - mine forældre havde dog inviteret os derhjem - da vi kom hjem om aftenen, havde min svigerfamilie da lige været forbi med en gave og et MEGET sødt kort (det skal lige siges, at de ikke mange penge har, men havde alligevel købt en meget dyr creme til mig - og selv til julen, giver de altså ikke gaver til folk over 18, da de vitterligt ikke har særlig mange penge) - jeg blev bare så glad :-)

Anmeld

13. maj 2011

Mira0911

Nej og det er de selv skyld i!

Anmeld

13. maj 2011

lisesp83

MoarJ skriver:

Nej og det er de selv skyld i!

Dvs, at det både er din og hans familie i ikke snakker med?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.