Kan du lide dine svigerforældre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

mybaby-girl

Den dag i dag, kan jeg godt, men det tog sin tid i starten ...

Vi har været sammen i 7år til oktober, og tror det har taget det halve, og accepetere det hele og dem også mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Lou87

Har stemt ja..
De er kanon!
Og meget betænksomme og elsker deres første barnebarn over alt på jorden, det er jo skønt

Anmeld

13. maj 2011

TineA

Maggieh skriver:

..kom jeg bare lige til at tænke på, da jeg tit hører folk snakke negativt om svigerforældrene .. såå kan du?? 

- Forklar gerne, hvorfor  

Der mangler en svarmulighed der hedder "den ene, men ikke den anden"

Jeg får knopper af min svigermor

Men paps er bare  

De er heller ikke sammen!

Anmeld

13. maj 2011

Lise

Ja, det kan jeg godt...

Min svigermor er desværre død, og havde været død i flere år da jeg lærte min mand at kende. Så hende har jeg aldrig haft fornøjelsen af. Det er jeg rigtig ked af.

Min svigerfar er en klog og rar gammel mand. Han er 83 år gammel. Næsten lige så gammel som min egen farfar på 90

Men ja - jeg kan godt lide min svigerfar.

Anmeld

13. maj 2011

LinLin

Har stemt blank da jeg her efter 3½ år endnu ikke har mødt min svigermor (og min svigerfar er død...)

Anmeld

13. maj 2011

saxa

Elsker mine svigerforældre - og resten af svigerfamilien for den sags skyld..

Jeg har altid følt mig 100% velkommen i deres hjem, og de har altid været der for mig/os når der har været noget.. Har rigtig mange gode stunder med dem..

Men har nu aldrig haft dårlige forhold til svigerforældre.

nu endelig med internet igen efter 14 dage - Baby.dk = Savnet..

Anmeld

13. maj 2011

morethanperfect

Jennifer skriver:

okay prøver at gøre det kort.
før jeg blev gravid var det egentlig okay mellem os.
men nu efter jeg har født, så er det som om at kun de ved hvad der er bedst for vores søn, og har det med at blive sure hvis jeg svare dem igen bla. svigerfar har altid været van til at kunne bestemme over de andre og kue dem helt ned og det finder jeg mig ikke i, derfor bliver han ofte sur på mig !
og så har de meget med at blive vidt kede af hvis Mikkel sover når de kommer og inden de smutter kan de godt finde på at gå ind og nusse ham så han vågner, og det gør man altså bare ikke ved min søn. (de kender hans søvn rutiner) og så ligeså snart vi kommer hjem til dem bliver han revet fra mig, og får ham først når vi skal hjem. Jeg skal virkelig sige mange gange "at nu skal han skiftes, have mad, eller sove" før de hører hvad der bliver sagt, de har meget med at inorere(staves) mig.. og jeg kunne blive ved

HEY ! Sådan har jeg det også ! 

Anmeld

13. maj 2011

marloutti

Jennifer skriver:

okay prøver at gøre det kort.
før jeg blev gravid var det egentlig okay mellem os.
men nu efter jeg har født, så er det som om at kun de ved hvad der er bedst for vores søn, og har det med at blive sure hvis jeg svare dem igen bla. svigerfar har altid været van til at kunne bestemme over de andre og kue dem helt ned og det finder jeg mig ikke i, derfor bliver han ofte sur på mig !
og så har de meget med at blive vidt kede af hvis Mikkel sover når de kommer og inden de smutter kan de godt finde på at gå ind og nusse ham så han vågner, og det gør man altså bare ikke ved min søn. (de kender hans søvn rutiner) og så ligeså snart vi kommer hjem til dem bliver han revet fra mig, og får ham først når vi skal hjem. Jeg skal virkelig sige mange gange "at nu skal han skiftes, have mad, eller sove" før de hører hvad der bliver sagt, de har meget med at inorere(staves) mig.. og jeg kunne blive ved

Åh gud, det lyder ligesom mine!!!! Min svigermor sendte mig onde øjne en dag(vores søn var 16 dage) jeg bad om at min kæreste lige tog tæppet væk fra vores søns hoved for at jeg kunne se ham og så han ikke fik det for varmt. Nu havde hun jo lige pakket ham ind, for han havde kolde fingre!!!  sagde hun og sendte mig et dræberblik!!! Jeg prøvede roligt at forklare at de små tit har kolde fingre, uden de fryser. Hun render også med ham på armen konstant og kysser ham i hovedet hvert 2. sekund... Brrrr... Så klamt!! Det er helt ok at alle gerne vil holde ham og gi ham et kys, men hun gør det HELE TIDEN!! Også når han sover! Han får ikke tre sekunders ro når de er her. Desværre bor de langt væk, så når de er her er det en hel weekend!!! Det er næsten ikke til at klare... Det er bare så svært at få sagt fra. De bliver så fornærmede når andre mener noget andet end dem. De tror jo også det er dem, der bor her, når de er her... De laver alt muligt uden at spørge om vi har brug for hjælp!! De tramper totalt på alle mine grænser!!!

Uh, det var rart at få luft...

Anmeld

13. maj 2011

TTM

Har stemt JA

Jeg har en svigerfar og stedsvigermor. og de er bare De hjælper med hva som helst! til dåben har jeg "bestilt" toscana-tærter hos hende, da de bare smager formidabelt dem hun laver, og det eneste hun spurgte om var hvor mange hun skulle lave! De har efterfølgende spurgt om der ikke er mere de skal hjælpe med
Plus hele svigerfamilien har taget imod mig med ÅBNE arme, og er rigtig glade for vi har fået vores søn. Endvidere er de bare SÅ gode mod min datter, hun får ikke kun en masse ros, men de gider hende - altså og lege/tegne/pjatte/osv. med hende, køber gaver til hende (selvom vi ikke lige var der i påsken pga sygdom var der en gave fra "påskeharen" da vi kom forbi en anden dag) Jamen jeg kunne blive ved! Ser min svigerfamilie oftere og mere end jeg ser min far Men jeg har det bare bedre hos dem ...

Min rigtigt svigermor gik bort 10 måneder før jeg mødte min kæreste. Desværre, da jeg virkelig gerne ville ha' mødt hende...

Anmeld

13. maj 2011

K&S

DAs mor skriver:

Har stemt blank da jeg her efter 3½ år endnu ikke har mødt min svigermor (og min svigerfar er død...)

Hvordan kan det være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.