Kan du lide dine svigerforældre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Thalia

Jeg elsker mine svigerforældre.

De er de mest fantastiske inspirerende mennesker, og de er en umådeligt stor støtte for både min mand og mig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

FamilenStorm

Ææææælsker min svigerfamilie... De har taget så fatastisk i mod mig..

Anmeld

13. maj 2011

janne1986

Nja....

Min svigerfar var en rigtig dejlig mand, men han er desværre ikke iblandt os mere

Min svigermor er en anden snak... Hun vil gerne bestemme og jeg er sammen med hendes mindste dreng som hun fik som 40-årig og der er over 10 år til hans mindste storebror.... Så min mand er en rigtig efternøler...

Det passede heller ik hende vi fik børn eller blev gift... Nogle dage er hun direkte modbydelig overfor mig og andre gange er det som om hun sætter pris på jeg ik pakker tingene ind og så fungere vi fint sammen

Anmeld

13. maj 2011

Mikkel's mor <3

Maggieh skriver:

!! det lyder FULDSTÆNDIG ligesom min historie faktisk viiiiildt meget ... nu er det så kun kæresten der besøger dem, jeg smutter dog en tur ind når jeg henter dem, men det er kun for min kærestes skyld (han hader at jeg ikke kan lide dem )

Min kæreste griner heldigvis bare lidt af det.. og jeg er nærmest nød til at tage med hvis bassen skal.. ellers får han ikke lov at sove osv. kæresten (tør) ikke sige fra.
dejligt der er flere i samme båd..
SF går også hele tiden og snakker om at de skal ned og have en is.. hallo man mikkel er kun 5 mdr, der er ingen grund til at fylde ham med sukker..

Anmeld

13. maj 2011

Magsen

Jennifer skriver:

Min kæreste griner heldigvis bare lidt af det.. og jeg er nærmest nød til at tage med hvis bassen skal.. ellers får han ikke lov at sove osv. kæresten (tør) ikke sige fra.
dejligt der er flere i samme båd..
SF går også hele tiden og snakker om at de skal ned og have en is.. hallo man mikkel er kun 5 mdr, der er ingen grund til at fylde ham med sukker..

EEEJ HVAD SKER DER !! 

og min er 6 måneder, og de prøver at få hende til at spise kage og slikke pind og alt muligt lort !!!! men jeg TROR ikke de har gjort DET endnu, for jeg har sagt til dem at hvis de giver hende noget slik så får de ikke lov til at se hende!! jeg vil have at de acc. og respekterer MINE(vores) grænser! så må de selvom hvad de gør ved andre børn (:

Anmeld

13. maj 2011

Magsen

Thalia skriver:

Jeg elsker mine svigerforældre.

De er de mest fantastiske inspirerende mennesker, og de er en umådeligt stor støtte for både min mand og mig. 

hvor dejligt! 

jeg savner at have det på den måde  

Anmeld

13. maj 2011

Lullaby

Ser min svigermor som en ekstra-mor. Og måske endda mere for jeg deler ting med hende som jeg ikke gør med min egen. Det er nemmere at tale med hende, hun kommer ikke straks med kritik men er mere objektiv og kommer med konstruktive forslag i stedet.

Min svigerfar er sød og hjælpsom men jeg er ikke nær med ham på samme måde.

Anmeld

13. maj 2011

baby012

Jeg har ikke en svigermor (desværre) 

og min svigerfar er en offentlig kendt person, så han har rigeligt at se til, så ser ham desværre ikke så, tit men ellers er jeg meget glad for ham ja  

har altid været heldig med svigerforældre .. 

Anmeld

13. maj 2011

liwsmor

Maggieh skriver:

..kom jeg bare lige til at tænke på, da jeg tit hører folk snakke negativt om svigerforældrene .. såå kan du?? 

- Forklar gerne, hvorfor  

jeg kan godt lide mine svigerdorældre, da de taget vildt godt imod mig og de smiler og glæde for mig også..  så er rigtigt glad for dem

Anmeld

13. maj 2011

Rosa

Jeg har det blandet med mine svigerforældre. De har altid været utroligt søde overfor mig, men der er noget helt galt med deres indbyrdes dynamik, og selvom de på overfladen er et vældigt nydeligt ægtepar som stemmer konservativt og går tur med hundende, og tager på charter, så ved vi jo at inde bag facaden er der så mange problemer og har været det i 30 år. Min mand har gentagne gange tigget sin mor om at lade sig skille og få sig et liv, men hun bliver hos ham og klager sin nød i stride strømme hver eneste gang de igen ikke er på talefod... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.