må 1-1,5 årige godt få huller i ørene :) ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Dinna88

KaMa skriver:

Sødt!!?

Jeg synes, at det er så nasty at små børn har smykker. De skal have deres lille blegfede krop i fred!!

De fleste af jer læser jo ikke hvad ts spørger om. Hun beder ikke om jeres holdninger, men om hvorvidt det er lovligt eller ej 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Dinna88

nvm skriver:

Finally! Syntes ikke rigtig der var andre end mig der kunne se det 

Anmeld

9. maj 2011

Kay

Dinna88 skriver:

nej søde det er ikke kun dig der kan se det

Anmeld

9. maj 2011

nvm

Chamomile skriver:

Mange guldsmede er begyndt at lave en regel, om at barnet skal være fyldt 7 år. Celina fik lavet øreringe kort før hun fyldte 4 år, og i den guldsmed/smykkebutik havde de ingen aldersgrænse. Så det kan lykkes en, at finde et sted der er villig til det.

Jeg vil lige nævne, at Celina ingen smerte havde da de blev lavet- og har hørt fra mange, at deres børn intet mærkede. Så synes ikke det er så grusomt, som nogen får det til at lyde.

Anmeld

9. maj 2011

qp

Lone H. skriver:

Ja grunden til at jeg spørger er fordi jeg har nu set en del børn i den alder der har det , og sys det er vildt sødt og min kæreste spurgte den smykke butik hvor han købte noget til mig om hvor gammel børn skulle være, og der fik han af vide at de skulle være 8 år...  

Så må de det ?

I sverige skal man være 6 mdr.

Anmeld

9. maj 2011

Corn

Og igen skurer det i mine ører, at man skrive smykkebutikken

Smykkebutikker bør ikke have noget med den slags at gøre...

Brug dog en prof piercer, der har fuldstændig styr på det, og bruger ordentlige smykker.....

Når/hvis mine unger vil have huller diverse steder, så hjælper jeg dem gerne med at finde en ordentlig piercer...

Anmeld

9. maj 2011

nvm

Dinna88 skriver:

det var det samme sidst der blev oprettet sådan et slags indlæg her. der belv der ikke svaret på TS spørgsmål, men på hvad folk synes omdet.... derr må være mange der ikke kan forstå hvad de læser hihi

Anmeld

9. maj 2011

Dinna88

Kay skriver:

nej søde det er ikke kun dig der kan se det

Lyder godt!!

Anmeld

9. maj 2011

Dinna88

nvm skriver:

det var det samme sidst der blev oprettet sådan et slags indlæg her. der belv der ikke svaret på TS spørgsmål, men på hvad folk synes omdet.... derr må være mange der ikke kan forstå hvad de læser hihi

Ja, jeg deltog også i den forrige der var. Høhø, tilsyneladende

Anmeld

9. maj 2011

..

Ved ikke om man må men jeg kunne ikke drømme om hverken at lave huller i eller for den sags skyld tatovere mit barn..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.