må 1-1,5 årige godt få huller i ørene :) ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Sisley

Kan tilslutte mig et no go! Efter min mening er det helt forkert at give så små børn huller i ørerne.

Barnet bør i det mindste være så stort, at det kan forstå at det skal sidde stille, når hullerne laves og aller helst selv ønske det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Gaia

MariaE skriver:

Nej, de må faktisk ikke.

Og de burde være hel logisk at det ikke skal gøres. DEt er jo små børn og hvis der er noget man IKKE gør, så er det sgu godt nok at lave huller i ens barns krop...det er dælme no go....

For det første vil børnen gerne være fri for at blive hullet ufrivilligt, for det andet er det slet ikke smart at små børn har noget i ørene der kan hænge fast i trøjer og andet.

NEJ til at smadre små børns øre og det er heldigvis de fleste piercere der forstår hvorfor og ikke gør det. Nogle er umoralske og gør det fordi de kan....

Anmeld

9. maj 2011

Gaia

Sisley skriver:

Kan tilslutte mig et no go! Efter min mening er det helt forkert at give så små børn huller i ørerne.

Barnet bør i det mindste være så stort, at det kan forstå at det skal sidde stille, når hullerne laves og aller helst selv ønske det.

Anmeld

9. maj 2011

Dinna88

Ja grunden til at jeg spørger er fordi jeg har nu set en del børn i den alder der har det , og sys det er vildt sødt og min kæreste spurgte den smykke butik hvor han købte noget til mig om hvor gammel børn skulle være, og der fik han af vide at de skulle være 8 år...  

Så må de det ?

Der er ingen lovgivning omkring det.  Men jeg vil anbefale at man tager til en piercer med dem, ikke en smykkeforretning

Anmeld

9. maj 2011

FrkT

MariaE skriver:

Nej, de må faktisk ikke.

Og de burde være hel logisk at det ikke skal gøres. DEt er jo små børn og hvis der er noget man IKKE gør, så er det sgu godt nok at lave huller i ens barns krop...det er dælme no go....

For det første vil børnen gerne være fri for at blive hullet ufrivilligt, for det andet er det slet ikke smart at små børn har noget i ørene der kan hænge fast i trøjer og andet.

NEJ til at smadre små børns øre og det er heldigvis de fleste piercere der forstår hvorfor og ikke gør det. Nogle er umoralske og gør det fordi de kan....

Helt og aldeles enig! 

Mange steder har de 3 og 5 år som minimumsaldrene.... og jeg vil faktisk sige at jeg stadig synes det er alt for ungt. Synes det burde hedde 8 eller sådan noget....

Anmeld

9. maj 2011

Dinna88

MariaE skriver:

Nej, de må faktisk ikke.

Kan du henvise mig til den lovgivning? Jeg er ret sikker (mente faktisk at jeg var 100 %  sikker) på at der ingen lovgivning er.

Anmeld

9. maj 2011

Rockertand

Ja grunden til at jeg spørger er fordi jeg har nu set en del børn i den alder der har det , og sys det er vildt sødt og min kæreste spurgte den smykke butik hvor han købte noget til mig om hvor gammel børn skulle være, og der fik han af vide at de skulle være 8 år...  

Så må de det ?

Undskylder på forhånd den hårde tone, og du bestemmer jo selv, hvad du vil udsætte dit barn for.

Kunne du ikke nøjes med at gå en tur til frisøren eller få ordnet negle eller noget andet smukserende, der er for DIN skyld? Det er i hvert fald ikke, fordi din datter ønsker det.

Jeg får sådan et grimt billede på nethinden af Paris Hilton med en lille hund, hvor hundens bling-bling skal matche alt, pigebarnet render rundt i.....

Anmeld

9. maj 2011

Nessie

Rockertand skriver:

Undskylder på forhånd den hårde tone, og du bestemmer jo selv, hvad du vil udsætte dit barn for.

Kunne du ikke nøjes med at gå en tur til frisøren eller få ordnet negle eller noget andet smukserende, der er for DIN skyld? Det er i hvert fald ikke, fordi din datter ønsker det.

Jeg får sådan et grimt billede på nethinden af Paris Hilton med en lille hund, hvor hundens bling-bling skal matche alt, pigebarnet render rundt i.....

Anmeld

9. maj 2011

Dinna88

Rockertand skriver:

TS bad jo ikke om svar på hvor etisk korrekt det er at pierce børn, men om hvorvidt det er tilladt eller ej

Anmeld

9. maj 2011

Mamalou

MariaE skriver:

Nej, de må faktisk ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.