må 1-1,5 årige godt få huller i ørene :) ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.234 visninger
73 svar
0 synes godt om
9. maj 2011

LRJ

Ja grunden til at jeg spørger er fordi jeg har nu set en del børn i den alder der har det , og sys det er vildt sødt og min kæreste spurgte den smykke butik hvor han købte noget til mig om hvor gammel børn skulle være, og der fik han af vide at de skulle være 8 år...  

Så må de det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

malliebooh

Mine søstre og jeg har fået da vi var omkring den alder.. Min ældste niece fik på hendes 1 års fødselsdag og min yngste niece da hun var 1½ år.

Tror det er alt efter hvor du spørger henne.

Anmeld

9. maj 2011

sweet

Lone H. skriver:

Ja grunden til at jeg spørger er fordi jeg har nu set en del børn i den alder der har det , og sys det er vildt sødt og min kæreste spurgte den smykke butik hvor han købte noget til mig om hvor gammel børn skulle være, og der fik han af vide at de skulle være 8 år...  

Så må de det ?

min kærestes datter har lige fået og hun er kun 4 år...

Anmeld

9. maj 2011

Fenja09

Jeg tror at de fleste danske guldsmede har en regel der hedder 6-8 år, men der er sikkert en del udenlandske guldsmede som gerne vil lave det, da der er større tradition for at give spædbørn og små børn huller i ørerne hos dem.

/Fenja

Anmeld

9. maj 2011

Muffinmus

Nej, de må faktisk ikke.

Og de burde være hel logisk at det ikke skal gøres. DEt er jo små børn og hvis der er noget man IKKE gør, så er det sgu godt nok at lave huller i ens barns krop...det er dælme no go....

For det første vil børnen gerne være fri for at blive hullet ufrivilligt, for det andet er det slet ikke smart at små børn har noget i ørene der kan hænge fast i trøjer og andet.

NEJ til at smadre små børns øre og det er heldigvis de fleste piercere der forstår hvorfor og ikke gør det. Nogle er umoralske og gør det fordi de kan....

Anmeld

9. maj 2011

TheLittleOne

MariaE skriver:

Nej, de må faktisk ikke.

Og de burde være hel logisk at det ikke skal gøres. DEt er jo små børn og hvis der er noget man IKKE gør, så er det sgu godt nok at lave huller i ens barns krop...det er dælme no go....

For det første vil børnen gerne være fri for at blive hullet ufrivilligt, for det andet er det slet ikke smart at små børn har noget i ørene der kan hænge fast i trøjer og andet.

NEJ til at smadre små børns øre og det er heldigvis de fleste piercere der forstår hvorfor og ikke gør det. Nogle er umoralske og gør det fordi de kan....

Anmeld

9. maj 2011

2721

MariaE skriver:

Nej, de må faktisk ikke.

Anmeld

9. maj 2011

sweet

MariaE skriver:

Nej, de må faktisk ikke.

min kærestes datter der er 4 eller snart 5 sagde selv hun gerne ville have det så syntes det er ok hun har fået det... men nu ved jeg heller ikke om det bare var de helt små børn du omtalte

Anmeld

9. maj 2011

TinaPina

MariaE skriver:

Nej, de må faktisk ikke.

HEP!

Har tit undret mig over hvem filan der kan få sig selv til det, og hvor pokker man finder nogen der vil lave det !

Anmeld

9. maj 2011

Muffinmus

TinaPina skriver:

HEP!

Har tit undret mig over hvem filan der kan få sig selv til det, og hvor pokker man finder nogen der vil lave det !

reglen var 6 år da jeg var lille. Sparede selv sammen med alle mine småpenge til at få det lavet efter min 6 års fødselsdag.....

Så valget var mit  dengang, men i dag ville jeg IKKE lade min 6 årige datter få huller. Er det noget man super gerne vil kan det sagtens vente flere år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.