må 1-1,5 årige godt få huller i ørene :) ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Vial

Dinna88 skriver:

De fleste af jer læser jo ikke hvad ts spørger om. Hun beder ikke om jeres holdninger, men om hvorvidt det er lovligt eller ej 

Jeg ved udemærket godt, at hun ikke beder om vores holdning - men derfor har jeg altså én alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Dinna88

Corn skriver:

Og igen skurer det i mine ører, at man skrive smykkebutikken

Smykkebutikker bør ikke have noget med den slags at gøre...

Brug dog en prof piercer, der har fuldstændig styr på det, og bruger ordentlige smykker.....

Når/hvis mine unger vil have huller diverse steder, så hjælper jeg dem gerne med at finde en ordentlig piercer...

Har faktisk oprettet en tråd om smykkeforretninger vs. dem der arbejder som piercere, der arbejder med kanyler! 

Anmeld

9. maj 2011

nvm

Dinna88 skriver:

Ja, jeg deltog også i den forrige der var. Høhø, tilsyneladende

mener den kom op på næsten 30 sider, blir spændende med den her hehe

Anmeld

9. maj 2011

Nettemor

KaMa skriver:

Sødt!!?

Jeg synes, at det er så nasty at små børn har smykker. De skal have deres lille blegfede krop i fred!!

ENIG!

Anmeld

9. maj 2011

Dinna88

KaMa skriver:

Jeg ved udemærket godt, at hun ikke beder om vores holdning - men derfor har jeg altså én alligevel

Meget muligt, men det er jo en helt anden sag.

Anmeld

9. maj 2011

Dinna88

nvm skriver:

mener den kom op på næsten 30 sider, blir spændende med den her hehe

Ja Men synes det er vanvittigt, at folk kommer ind på det etiske frem for lovgivningen, når det er det tråden handler om. 

Anmeld

9. maj 2011

Corn

Dinna88 skriver:

Har faktisk oprettet en tråd om smykkeforretninger vs. dem der arbejder som piercere, der arbejder med kanyler! 

Jeg husker den godt, og kan derfor kun opfordre yderligere til at bruge de proffe....

Anmeld

9. maj 2011

Vial

Dinna88 skriver:

Meget muligt, men det er jo en helt anden sag.

Nej, det er ikke en helt anden sag. Det omhandler emnet - og det er jo et debatforum.

Anmeld

9. maj 2011

Dinna88

Corn skriver:

Jeg husker den godt, og kan derfor kun opfordre yderligere til at bruge de proffe....

Helt enig

Anmeld

9. maj 2011

Dinna88

KaMa skriver:

Nej, det er ikke en helt anden sag. Det omhandler emnet - og det er jo et debatforum.

Hm. Ts spørger ind til lovgivningen, du kommer ind på det etiske. Det er da em helt anden sag. Så synes jeg da man opretter en tråd om det givne emne, nemlig hvorvidt det er etisk korrekt, at pierce et barn, der ikke selv kan ytre sin mening. Men det ligger da langtfra lovgivningen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.