må 1-1,5 årige godt få huller i ørene :) ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

swagger

Som det allerede er skrevet, så findes der ingen lovmæssige bestemmelser. Faktum er dog at mange ikke ønsker at pierce små børn, fordi at deres genetiske mutationer er langt højere en f.eks. voksne fordi de vokser. Dette kan bla. være med til at fremprovokere kræft. Et tysk studie fra 2002 (tror jeg det var), konkluderede dette. Der findes sikkert også andre holdningsprincipper i den branche.Så, jo længere man venter jo bedre, og helt at undgå bedst.Stof til eftertanke, i'd say.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

missbach

For det første så forsår jeg slet ikke hvorfor man gør noget ved sit barn det slet ikke har spurgt om selv.. Og hvis barnet så kunne spørge i en tidlig alder, så burde der være stramme regler for sådan noget..

Chancen for at udvikle nikkelallergi er rigtig stor, hvis man får huller i ørene for tidligt.. 

Og tænk hvis man var grunden til at ens eget barn kom til at lide af at eller andet, fordi man lige syns det var "sødt" at pynte på sit barn.. Ens barn er jo ikke en dukke!!

Anmeld

10. maj 2011

Dinna88

missbach skriver:

For det første så forsår jeg slet ikke hvorfor man gør noget ved sit barn det slet ikke har spurgt om selv.. Og hvis barnet så kunne spørge i en tidlig alder, så burde der være stramme regler for sådan noget..

Chancen for at udvikle nikkelallergi er rigtig stor, hvis man får huller i ørene for tidligt.. 

Og tænk hvis man var grunden til at ens eget barn kom til at lide af at eller andet, fordi man lige syns det var "sødt" at pynte på sit barn.. Ens barn er jo ikke en dukke!!

Jeg synes du skal læse hvad Rosa skriver - og så holde dig til emnet Det handler om lovgivningen, ikke det etiske i det.

Anmeld

10. maj 2011

Magsen

Rosa skriver:

Vær venlige at holde jer til emnet! 

TS spørger til hvorvidt der er en lovgivning på området  - IKKE hvad folks holdninger er til etikken, til om det ser sødt ud eller ej osv. Desuden er der en anelse lynch-stemning igang mod TS som vi heller ikke vil acceptere, så skru ned for charmen, piger!

Svar på TS's spørgsmål eller spring tråden over. 

Mvh

Rosa - moderator på baby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.