må 1-1,5 årige godt få huller i ørene :) ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Vial

Dinna88 skriver:

Hm. Ts spørger ind til lovgivningen, du kommer ind på det etiske. Det er da em helt anden sag. Så synes jeg da man opretter en tråd om det givne emne, nemlig hvorvidt det er etisk korrekt, at pierce et barn, der ikke selv kan ytre sin mening. Men det ligger da langtfra lovgivningen.

Det må du meget gerne mene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Dinna88

KaMa skriver:

Det må du meget gerne mene

Jeg snakker vist for døve ører, men tak

Anmeld

9. maj 2011

ZamanogDania

Der er ingen lovgivning om hvor Gammel man skal være.

Dania fik det da hun var 6 måneder.

Anmeld

9. maj 2011

Kay

KaMa skriver:

, det er ikke en helt anden sag. Det omhandler emnet - og det er jo et debatforum.

ja det er et debat forum... og man har ret til at ytre sine holdninger...

men... i god debat orden, holder man sig til emnet eller laver sin egen tråd med det mene man vil diskutere...

Anmeld

9. maj 2011

klmf

Synes det er helt fint, hvis der er en grænse på 8 år. Hvorfor give dem en ekstremt unødig infektionsrisiko?? I mine øjne ser huller i ørerne helt forkert ud på små børn....

Anmeld

10. maj 2011

merethe

Profilbillede for merethe
MariaE skriver:

Nej, de må faktisk ikke.

Og de burde være hel logisk at det ikke skal gøres. DEt er jo små børn og hvis der er noget man IKKE gør, så er det sgu godt nok at lave huller i ens barns krop...det er dælme no go....

For det første vil børnen gerne være fri for at blive hullet ufrivilligt, for det andet er det slet ikke smart at små børn har noget i ørene der kan hænge fast i trøjer og andet.

NEJ til at smadre små børns øre og det er heldigvis de fleste piercere der forstår hvorfor og ikke gør det. Nogle er umoralske og gør det fordi de kan....

Anmeld

10. maj 2011

merethe

Profilbillede for merethe
Rockertand skriver:

Undskylder på forhånd den hårde tone, og du bestemmer jo selv, hvad du vil udsætte dit barn for.

Kunne du ikke nøjes med at gå en tur til frisøren eller få ordnet negle eller noget andet smukserende, der er for DIN skyld? Det er i hvert fald ikke, fordi din datter ønsker det.

Jeg får sådan et grimt billede på nethinden af Paris Hilton med en lille hund, hvor hundens bling-bling skal matche alt, pigebarnet render rundt i.....

Anmeld

10. maj 2011

Magsen

Undskyld på forhånd!!! 

Men FUCK hvor skal i bare dømme mand!!! for det første har hun IKKE sagt at Julie skal have hul i ørene .. Og hvem har dog spurgt om, hvad i mener om at så små børn har huller i ørene??? hvorfor kan i dog ikke bare holde det for jer selv??

det at det er et debatforum, betyder ikke at det SKAL ende op i en diskution... Og jeg tænker bare, måden nogle af jer siger tingene på er da rimelig hård, ville i også have gået over til en pers. og sagt de ting irl? 

synes det er underligt at baby.dk bliver mere og mere negativt som tiden går ..

Anmeld

10. maj 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vær venlige at holde jer til emnet! 

TS spørger til hvorvidt der er en lovgivning på området  - IKKE hvad folks holdninger er til etikken, til om det ser sødt ud eller ej osv. Desuden er der en anelse lynch-stemning igang mod TS som vi heller ikke vil acceptere, så skru ned for charmen, piger!

Svar på TS's spørgsmål eller spring tråden over. 

Mvh

Rosa - moderator på baby.dk

Anmeld

10. maj 2011

sarahb

Du spurgte ikk om det Var godt eller ej at gøre det men om man må. Og ja hvis det er hvad man ønsker Ja så må man gerne.. Og kan få det lavet mange steder dog er der mang der har aldersgræser på men man kan sagtens.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.