Manden og stripper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

LotteGabriella

B&J skriver:

I mine øjne skulle han ha holdet sin mund, og hvad så de har hygget sig de kære mænd og han har rørt lidt her og der jamen herre gud det var jo bare en spøj det tror jeg de fleste mænd ville tror sagtens han ved han har dig og elsker dig uden tvivl

er enig med dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Lise

Din mand skulle have stoppet fortællingen ved at der var en stripper. Færdig bum!

Min mand må gerne se strip. be my guest. Jeg synes jo også selv det kan være sjovt. Jeg gider ikke se ham se det. Men hvis det var en polterabend eller sådan noget, så hører det sig ligesom til.

Anmeld

8. maj 2011

Sitrani

Eva. skriver:

Åh ha, skynd jer at få defineret jeres grænser over for hinanden, så man undgår det her...man gør jo tit kun hvad man mener man selv ville synes var ok, men det er jo ikke sikkert det stemmer overens med den andens grænser...så brug det her til at få styr på hvad I hver især har af grænser, så ikek I gør hinanden unødigt kede af det.

Jeg ville heller ikke have det rart med at mine kæreste rørte andre pigebryster og så er jeg egentlig ligeglad i hvilke sammenhænge.

lige mine ord

Anmeld

8. maj 2011

B&J

LotteGabriella skriver:

er enig med dig

Anmeld

8. maj 2011

Mi

Han er ærlig overfor dig! Jeg var da nok ikke blevet glad, men omvendt så ser jeg det som helt uskyldigt, og jo ikke ligefrem utroskab. Han har ikke selv bestilt en stipper og er vel blevet revet med af stemningen. Jeg kunne da selv finde på det samme, hvis jeg tilfældigvis var til strip

Anmeld

8. maj 2011

Lunae

Anonym skriver:

Hej piger

Undskyld jeg skriver som ano, men har virklig behov for at høre jeres mening.

Min mand og jeg har været gift i halvandet år og har et barn sammen. Han har aldrig nogensinde lavet noget der kunne gøre mig det mindste bekymret.

Men i sidste weekend var han til fødselsdag med nogle venner hvor der kom en stripper. Jeg var ikke selv tilstede og min mand har fortalt at hun valgte at give ham lapdans. Jeg måtte spørge ind til om han havde taget på hende, og efter lang tid snakken frem og tilbage, fortalte han, at han havde taget hende på brysterne og på røven da hun dansede for ham.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, eller hvordan jeg skal reagere på det. Der har været krise herhjemme lige siden, og episoden gør mig mere ked af det, end jeg havde regnet med.

Hvad skal jeg sige til ham, udover at jeg har fortalt at det gjorde mig ked af det, og til det svarer han, at han er ked af at han har gjort mig ked af det.

Søger et godt råd - er det okay det han har gjort, skal jeg bare sige, nå okay, det er hvad der kan ske, eller hvad synes I???

Det ville jeg ikke tage så tungt! Du skal selvfølgelig fortælle ham, St han er gået over dine grænser, men så er der jo ikke mere i det! Det handler i hvert fald ikke om at han har lyst til at knalde en anden, men snarere en drengerøvsting, hvor mændene nyder deres barnlighed - det er i hvert fald min mening!

Anmeld

8. maj 2011

Kofoed.

Skouboe skriver:

Jeg ville være fuldstændigt ligeglad. Jeg ved at min mand elsker mig, og jeg stoler på ham og herregud, han gramsede lidt på en stripper til en fest.. Det er jo kun fysisk.

Jeg ville være meget mere bekymret hvis han pludseligt begyndte at dele sine inderste tanker med en anden kvinde istedet for mig.

Undskyld, men er det ikke også kun fysisk, at have sex, man behøver ikke være følesemæssig involveret. Ville det også være ok med dig? Blev lidt paf over det med, at det kun var fysisk, men det er der jo så meget der er, men det er ikke ens betydede med, at man skal synes det er ok. Vil dog give dig ret, for mig er der være, at kæresten snakker føleser med en anden end han gramser hende på låret.

Der er også mange der siger, at det jo er et del af showet, men manden kunne da sige nej tak og faktisk sørge for, at dansen blev givet til den fyr, som festen blev holdt for (og dansen formentlig var bestilt til).

TS: snak med ham og vis hvor såret du er blevet og lad ham gøre det godt igen. Jeg ville personligt ikke kunne se min kæreste i øjnene i lang tid, men det at han sagde det til mig, ville gøre, at jeg ikke kunne gå fra ham, men jeg ville kræve et uddybbet svar på, hvorfor han valgte at gøre som han nu engang gjorde, netop fordi det vil sætte tanker igang hos ham, som forhåbelig gør, at han ikke vil gøre noget lignede igen.

herfra

Anmeld

8. maj 2011

Skouboe

Kofoed33 skriver:

Undskyld, men er det ikke også kun fysisk, at have sex, man behøver ikke være følesemæssig involveret. Ville det også være ok med dig? Blev lidt paf over det med, at det kun var fysisk, men det er der jo så meget der er, men det er ikke ens betydede med, at man skal synes det er ok. Vil dog give dig ret, for mig er der være, at kæresten snakker føleser med en anden end han gramser hende på låret.

Der er også mange der siger, at det jo er et del af showet, men manden kunne da sige nej tak og faktisk sørge for, at dansen blev givet til den fyr, som festen blev holdt for (og dansen formentlig var bestilt til).

TS: snak med ham og vis hvor såret du er blevet og lad ham gøre det godt igen. Jeg ville personligt ikke kunne se min kæreste i øjnene i lang tid, men det at han sagde det til mig, ville gøre, at jeg ikke kunne gå fra ham, men jeg ville kræve et uddybbet svar på, hvorfor han valgte at gøre som han nu engang gjorde, netop fordi det vil sætte tanker igang hos ham, som forhåbelig gør, at han ikke vil gøre noget lignede igen.

herfra

Jo, hvis de havde sex, men manden har til en fest hvor der tilfældigvis var en stripper og under en lapdance gramset lidt..

Det er ikke engang fordi han har været på stripklub og betalt for en stripper...

Det er i min verden altså ikke nok til at skabe alvorlige bølger i et længerevarende forhold, som man må antage at det her er.

Jeg forbeholder mig iøvrigt også ret til at gramse hvis jeg på et tidspunkt skulle befinde mig til en fest og få en lapdance af en mandlig stripper.

Anmeld

8. maj 2011

Kofoed.

Skouboe skriver:

Jo, hvis de havde sex, men manden har til en fest hvor der tilfældigvis var en stripper og under en lapdance gramset lidt..

Det er ikke engang fordi han har været på stripklub og betalt for en stripper...

Det er i min verden altså ikke nok til at skabe alvorlige bølger i et længerevarende forhold, som man må antage at det her er.

Jeg forbeholder mig iøvrigt også ret til at gramse hvis jeg på et tidspunkt skulle befinde mig til en fest og få en lapdance af en mandlig stripper.

Kan godt føgle dig og ville håbe jeg kunne have det på samme måde. Men der er bare sket nogle ting i mit liv som gør, at jeg ikke ville tage det sådan, for mig ville det i mit hoved blive lavet om til, at jeg ikke er lækker/god nok, så derfor gramser han på en anden.

Jeg vil aldrig gramse på en mandlig stripper, da jeg ikke synes om, at min kæreste gramsede på en kvindlig. Men var det en kvindlig strippe som "hoppede" rundt om mig, så skulle der da røres og mon ikke kæreste synes det er ok, så længe han for et billed

Så længe grænserne som er på plads og de overholdes, så er det iorden

Anmeld

8. maj 2011

Skouboe

Kofoed33 skriver:

Kan godt føgle dig og ville håbe jeg kunne have det på samme måde. Men der er bare sket nogle ting i mit liv som gør, at jeg ikke ville tage det sådan, for mig ville det i mit hoved blive lavet om til, at jeg ikke er lækker/god nok, så derfor gramser han på en anden.

Jeg vil aldrig gramse på en mandlig stripper, da jeg ikke synes om, at min kæreste gramsede på en kvindlig. Men var det en kvindlig strippe som "hoppede" rundt om mig, så skulle der da røres og mon ikke kæreste synes det er ok, så længe han for et billed

Så længe grænserne som er på plads og de overholdes, så er det iorden

I bund og grund tror jeg det i sidste ende har noget at gøre med selvtillid. Jeg ved godt at der er mange der vil modsige mig her, men jeg tror at hvis man er tilfreds med sig selv og i sit forhold, ville et stykke kød (som en stripper jo er i denne sammenhæng) ikke gøre nogen nævneværdig forskel.

Nu har jeg også været sammen med min mand i mange år efterhånden og hvis jeg ikke stolede på ham, ville vi ikke være sammen længere.

Jeg synes til gengæld at det er lidt tankevækkende hvor mange kvinder der er sammen med mænd, de ikke stoler 100% på (her tænker jeg ikke specifikt på denne tråd, men jeg synes ofte man læser om kvinder der tjekker deres mænds telefon, mails osv, osv.). Det synes rødstrømpen i mig er lidt skræmmende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.