Skouboe skriver:
Jeg ville være fuldstændigt ligeglad. Jeg ved at min mand elsker mig, og jeg stoler på ham og herregud, han gramsede lidt på en stripper til en fest.. Det er jo kun fysisk.
Jeg ville være meget mere bekymret hvis han pludseligt begyndte at dele sine inderste tanker med en anden kvinde istedet for mig.
Undskyld, men er det ikke også kun fysisk, at have sex, man behøver ikke være følesemæssig involveret. Ville det også være ok med dig? Blev lidt paf over det med, at det kun var fysisk, men det er der jo så meget der er, men det er ikke ens betydede med, at man skal synes det er ok. Vil dog give dig ret, for mig er der være, at kæresten snakker føleser med en anden end han gramser hende på låret.
Der er også mange der siger, at det jo er et del af showet, men manden kunne da sige nej tak og faktisk sørge for, at dansen blev givet til den fyr, som festen blev holdt for (og dansen formentlig var bestilt til).
TS: snak med ham og vis hvor såret du er blevet og lad ham gøre det godt igen. Jeg ville personligt ikke kunne se min kæreste i øjnene i lang tid, men det at han sagde det til mig, ville gøre, at jeg ikke kunne gå fra ham, men jeg ville kræve et uddybbet svar på, hvorfor han valgte at gøre som han nu engang gjorde, netop fordi det vil sætte tanker igang hos ham, som forhåbelig gør, at han ikke vil gøre noget lignede igen.
herfra
Anmeld