Manden og stripper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Hej piger

Undskyld jeg skriver som ano, men har virklig behov for at høre jeres mening.

Min mand og jeg har været gift i halvandet år og har et barn sammen. Han har aldrig nogensinde lavet noget der kunne gøre mig det mindste bekymret.

Men i sidste weekend var han til fødselsdag med nogle venner hvor der kom en stripper. Jeg var ikke selv tilstede og min mand har fortalt at hun valgte at give ham lapdans. Jeg måtte spørge ind til om han havde taget på hende, og efter lang tid snakken frem og tilbage, fortalte han, at han havde taget hende på brysterne og på røven da hun dansede for ham.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, eller hvordan jeg skal reagere på det. Der har været krise herhjemme lige siden, og episoden gør mig mere ked af det, end jeg havde regnet med.

Hvad skal jeg sige til ham, udover at jeg har fortalt at det gjorde mig ked af det, og til det svarer han, at han er ked af at han har gjort mig ked af det.

Søger et godt råd - er det okay det han har gjort, skal jeg bare sige, nå okay, det er hvad der kan ske, eller hvad synes I???

Først skal du lige have en kæmpe krammer, for jeg kan virkelig godt forstå, at du er blevet ked af det (det var jeg også blevet)

Hvis det var min mand, ville jeg fortælle ham, at jeg var ked af det og at jeg ville fortrække, at han ikke gjorde det igen.. Og derefter ville jeg tilgive ham.. Jeg tror virkelig ikke, at mænd kan se problemet i den slags i situationen (forhåbentlig kan de bagefter).. Når musikken spiller kører de hinanden op og det ene tager det andet..

Jeg er sikkert på, at din mand elsker DIG og at han ikke gør det igen, når han ved hvor ked af det, du er blevet..

God søndag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Shibby

Ville ikke bryde mig om det overhovedet..Ville gøre krav på en stripaften hvor jeg ku tage ind og rage på lækre pumpede strippermænd..hehe.. For hvis han må så må jeg sgu også

Anmeld

8. maj 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg havde desværre mistet respekten for min mand.

Man rager ikke på andre kvindes bryster og numse når man er optaget. Og så er jeg da ligeglad om hun kalder sig stripper eller naboens pige.

Hvad ville han sige til, at du gav en anden mand et handjob bare fordi han svinger sin bagdel rundt omkring dit ansigt?

Han må da være usædvanlig uintelligent hvis han ikke kunne regne ud, at du ville blive såret. Eller også kender han dig bare ikke hvilket egentlig gør det værre, da man som ægtefolk bør kende hinandens grænser.

Jeg er ked af, at jeg ikke kunne give dig et positiv svar, men det er min ærlige mening. Stakkels dig altså.

Anmeld

8. maj 2011

Rosa

Melbek skriver:

Jeg ved ikke hvordan jeg ville reagerer, men du skal huske på at hun er stripper og det er en del af showet. Din mand har ikke været i byen for at finde en dame han kan rage på, men han har været til stede til en fest, hvor var kom en prof danser, som leverer et show. Det er grænseoverskridende, at han har taget hende på brysterne og røven, -men hun har inviteret ham til det- som en del af showet.

Vil nu hellere sige, du skal prøve at slippe de negative tanker og glæde dig over en mand, som er dig tro og kærlig. Og så har han haft et uskyldigt eventyr

Helt enig! 

Og hvem ved om hun selv har opfordret ham til det som en del af showet?

Anmeld

8. maj 2011

slettet_7530

Jeanne skriver:

Jeg kan jo kun tale for mig selv - men jeg ville være fuldstændig ligeglad. 

Han skulle nok bare have holdt det for sig selv

Enig

Anmeld

8. maj 2011

Miss T

Det kan godt være, at mange kvinder herinde synes, at det er ok, og at de godt ville kunne indfinde sig med gramseriet, men hvis det gør DIG ked af det og får DIG til at føle dig trist og ude af stand til at stole på din mand, så må du gøre det meget klart for ham! Eller i værste tilfælde forlade ham!

Føl efter inden i og tag din beslutning ud fra din overbevisning!

Anmeld

8. maj 2011

Dictes mor

Jeanne skriver:

Jeg kan jo kun tale for mig selv - men jeg ville være fuldstændig ligeglad. 

Han skulle nok bare have holdt det for sig selv

Det ville være præcis ligesådan her. Det ville ikke genere mig, men jeg tror egentlig heller ikke, at han ville fortælle det. Men jeg ville sige, for 5 år siden havde det generet mig, og jeg var blevet meget ked af det, så jeg ved ikke om det har noget med alderen eller hvor langt tid man har været sammen, eller om det simpelthen bare er fordi jeg har ændret mig, og fordi min mand har bevist overfor mig, at han aldrig aldrig aldrig nogensinde forsvinder nogen steder, og at jeg ALTID vil kunne regne med ham ved min side og med hans troskab og loyalitet. 

Anmeld

8. maj 2011

twinny

Ni-ko-li-ne skriver:

Jeg var blevet stik hamrende tosset!! Der går min grænse... Min kæreste ville heller ikke bryde sig om at jeg gramsede på en mandlig stripper...

så enig....

Anmeld

8. maj 2011

Dictes mor

Miss T skriver:

Det kan godt være, at mange kvinder herinde synes, at det er ok, og at de godt ville kunne indfinde sig med gramseriet, men hvis det gør DIG ked af det og får DIG til at føle dig trist og ude af stand til at stole på din mand, så må du gøre det meget klart for ham! Eller i værste tilfælde forlade ham!

Føl efter inden i og tag din beslutning ud fra din overbevisning!

Flot sagt!!  Og du har naturligvis helt ret, det er jo ligegyldigt, hvad vi andre siger, og hvordan vi ville have det med det. Jeg er en af dem du nævner, der ville trække på skuldrene, men det betyder jo bestemt ikke, at det er noget alle skal gøre. Man skal lytte til ens følelser og mavefornemmelse, og hvis du er blevet ked af det, så har det jo helt klart ikke været okay, og han har overskredet en grænse for dig, og det er vigtigt at du får det snakket igennem med ham, og så er det jo for såvidt helt ligegyldigt, hvordan vi andre ville reagere.

Anmeld

8. maj 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Hej piger

Undskyld jeg skriver som ano, men har virklig behov for at høre jeres mening.

Min mand og jeg har været gift i halvandet år og har et barn sammen. Han har aldrig nogensinde lavet noget der kunne gøre mig det mindste bekymret.

Men i sidste weekend var han til fødselsdag med nogle venner hvor der kom en stripper. Jeg var ikke selv tilstede og min mand har fortalt at hun valgte at give ham lapdans. Jeg måtte spørge ind til om han havde taget på hende, og efter lang tid snakken frem og tilbage, fortalte han, at han havde taget hende på brysterne og på røven da hun dansede for ham.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, eller hvordan jeg skal reagere på det. Der har været krise herhjemme lige siden, og episoden gør mig mere ked af det, end jeg havde regnet med.

Hvad skal jeg sige til ham, udover at jeg har fortalt at det gjorde mig ked af det, og til det svarer han, at han er ked af at han har gjort mig ked af det.

Søger et godt råd - er det okay det han har gjort, skal jeg bare sige, nå okay, det er hvad der kan ske, eller hvad synes I???

Det er en stripper.. Mænd ser dem som underholdning, ikke andet. Synes ikk du har grund til at være ked af det, især når han er ærlig og fortæller dig om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.