Manden og stripper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2011

Mikkel's mor <3

jeg var nok både blevet gal og ked af det nok mest ked af det.. da de jo kan sige nej til en lapdance.
men syntes det er utrolig flot af han at han siger det til dig..
har selv været ude for næsten det samme det var bare på stripbar, han valgte at sige nej til dansen. men at holde skjult for mig at han var ude at se strip..
det gør så meget mere ondt at man selv finder ud af det.. stort  til dig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2011

Ox.

Jeg ville altså også være blevet knust ...
Der går min grænse alligevel.

Nok se - ikke røre!

Anmeld

8. maj 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar piger. De letter 

Det er så sindsygt svært at reagere fair overfor sin mand, når der er følelser involveret.

Han har flere gange sagt at han fortrød det, og at han ikke vidste jeg ville blive så ked af det.

Jeg har selv tænkt, herregud det er drengesjov om som mange af jer siger, det er del af showet, han fortæller det selv og har ikke opsøgt det selv. Inden i blev jeg alligevel bare ked af det, troede ikke det ville påvirke mig så meget - det er en meget ambivalent følelse.

Så jeg er rigtig glad for at I deler jeres tanker, det hjælper meget

Anmeld

8. maj 2011

katrineoerum

Jeg synes bare du skal tage det helt roligt. Han har været ude med drengene og haft en sjov aften mere skal du ikke lægge i det

Anmeld

8. maj 2011

qp

Hun er stripper for, at tjene penge og har absolut ingen interesse i din mand, han har jo bare været en del af showet som så mange andre

Læg ikke mere i det end hvad det er....

Anmeld

8. maj 2011

Tropez

Anonym skriver:

Hej piger

Undskyld jeg skriver som ano, men har virklig behov for at høre jeres mening.

Min mand og jeg har været gift i halvandet år og har et barn sammen. Han har aldrig nogensinde lavet noget der kunne gøre mig det mindste bekymret.

Men i sidste weekend var han til fødselsdag med nogle venner hvor der kom en stripper. Jeg var ikke selv tilstede og min mand har fortalt at hun valgte at give ham lapdans. Jeg måtte spørge ind til om han havde taget på hende, og efter lang tid snakken frem og tilbage, fortalte han, at han havde taget hende på brysterne og på røven da hun dansede for ham.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, eller hvordan jeg skal reagere på det. Der har været krise herhjemme lige siden, og episoden gør mig mere ked af det, end jeg havde regnet med.

Hvad skal jeg sige til ham, udover at jeg har fortalt at det gjorde mig ked af det, og til det svarer han, at han er ked af at han har gjort mig ked af det.

Søger et godt råd - er det okay det han har gjort, skal jeg bare sige, nå okay, det er hvad der kan ske, eller hvad synes I???

Kan kun sige du ikke har noget at være bekymret over, han har været ærlig over for dig, og det skal du værdsætte, og det betyder osse at han selv måske er en smule flov over det der er sket, og at han elsker dig og sandheden skal komme fra ham og ikke en kammerat.

Jeg valgte selv at bestille en stripper til min egen kæreste da han blev 30 år, og det var noget af det bedste jeg har gjort, han blev ret glad og vildt imponeret over at jeg ville gøre det for ham, og efter det stoler jeg endnu mere på ham, fordi jeg ved han elsker mig.

Min kusine har været stripper og jeg har tit været med hende til de fester hun har skullet strippe til, og ved at det for stripperen blot er et job og intet andet, og at der i løbet af en aften kan være mange mænd som skal have samme behjandling, så der er ingen føelser i det for hendes vedkomne, hun skal blot sørge for at gæsterne har det sjovt og hygger sig, og det er jo ikke anderledes end da jeg gav min søster en stripper til hendes polterarbend, hvor alle os tøzer var henne og gramse og skulle lave bodytequilas på ham, det var hyle skægt, så ro på der skal ikke ligges for meget i det.

Håber du kommer over det, og kan være glad ved din mand stadig 

Anmeld

8. maj 2011

Mor til Ella

Jeanne skriver:

Jeg kan jo kun tale for mig selv - men jeg ville være fuldstændig ligeglad. 

Han skulle nok bare have holdt det for sig selv

Anmeld

8. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Her i huset kan vi ikke falde på røven over det... Det er med i et show og sådan er det... vi begge ville grine gevaldig af det... Men hvis det var en pige i baren, som han pludselig gramsede på, så en hel anden sag...

Og så tror jeg, at du skal være glad for en ærlig kæreste... og nu kender han dine grænser...

Anmeld

8. maj 2011

sarahb

jeg var blevet mega ked af det. Og det skulle absolut ikke ske her, for ved hvordan han ville ha det hvis jeg ragede på en anden mand. Det ville jeg så aldrig gøre, da det slet ikk er mig og jeg ka sagtens sige ej i en presset situation. MEN husk at mænd er ikke altid lige kloge, de kan godt få det i deres hoved til at virke ok, fordi HUN nu hev ham op, hvis han ikk gjorde det ville gutterne mobbe ham osv osv. De tænker med Tilleren!!! Men det gør det ikke bedre af den grund. Jeg ville bære nag og være pissed i lang tid og ved sgu ikk om jeg bar li ku slå det ud af hoved.
Men søde han undskylder i det mindste og er ked af det. Vend den om og spørg ham hvordan han ville ha det hvis det var dig.

Anmeld

8. maj 2011

Mathilde

Som mange skriver, tror jeg heller ikke der var noget i det...for så havde han ikke fortalt dig det. MEN det ændrer jo slet ikke på, at du er ked af det der er sket! Og det ville jeg også være. Ked af det og sur. Man kan jo ikke styre hvordan man føler....desværre. Jeg ville som dig også ønske, at jeg kunne være ligeglad, men det ved jeg, at jeg ikke ville være.

Jeg synes det er godt du har sagt til ham, at du er ked af det. Så handler han måske anderledes en anden gang Mon ikke også han ville blive utilpas, hvis det var dig der havde "fornøjet" dig med en mandlig stripper?

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.