Manden og stripper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej piger

Undskyld jeg skriver som ano, men har virklig behov for at høre jeres mening.

Min mand og jeg har været gift i halvandet år og har et barn sammen. Han har aldrig nogensinde lavet noget der kunne gøre mig det mindste bekymret.

Men i sidste weekend var han til fødselsdag med nogle venner hvor der kom en stripper. Jeg var ikke selv tilstede og min mand har fortalt at hun valgte at give ham lapdans. Jeg måtte spørge ind til om han havde taget på hende, og efter lang tid snakken frem og tilbage, fortalte han, at han havde taget hende på brysterne og på røven da hun dansede for ham.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, eller hvordan jeg skal reagere på det. Der har været krise herhjemme lige siden, og episoden gør mig mere ked af det, end jeg havde regnet med.

Hvad skal jeg sige til ham, udover at jeg har fortalt at det gjorde mig ked af det, og til det svarer han, at han er ked af at han har gjort mig ked af det.

Søger et godt råd - er det okay det han har gjort, skal jeg bare sige, nå okay, det er hvad der kan ske, eller hvad synes I???

Jamen herregud.
En stripper er en sexet skuespiller, og deltager man i en labdance, så forventes det, at man gør den slags.
Se det som et teaterstykke..hverken mere eller mindre.
Og så er mænd nu engang mænd
Så lad det fare.
Jeg er sikker på at han har fattet, at du blev ked af det, men forpest ikke jeres liv med det..glem det!

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

aarhusmor

Jeg har ikke lige læst alle svar igennem, men kan se at folk har forskellige opfattelser. Nogen bliver kede af det og sure og andre er nærmest ligeglade.

Jeg synes du skal lytte til hvordan du har det. Alle måder at føle på er lige rigtige.

Hvis du er ked af det, så synes jeg din mand skal have den version af det, råt for usødet, så det ikke sker igen. Han fortæller det til dig, og det er vel positivt, må man antage.

I mine sko ville jeg være blevet ret sur. Jeg gider ikke sådan noget. Men jeg ville aldrig kunne sige herinde om jeg tilgav eller ikke tilgav. Jeg ved det simpelthen ikke. Jeg tror mere end noget andet jeg ville blive så overrasket at jeg blev mundlam.

Anmeld

9. maj 2011

dollygirl

Der går min grænse .. når man er i et forhold så holder man sig for nogle ting for respektens skyld ...

Vi har lavet regler herhjemme .. hvis min mand røre ved en stripper , vil jeg også gør det samme på en mandelig stripper ..

Men hvis min mand havde gjort det , så var jeg gået helt amok og mega såret .... og jeg vil ligesom dig tænke på det konstant ...

Anmeld

9. maj 2011

Sphynxlover

Wimmie skriver:

Men...folks grænser er jo forskellige - ville det også have været i orden hvis de havde kysset? Så havde de jo stadig ikke knaldet?

Synes måske dit indlæg er lidt nedladende, ikke alle kan "bare komme videre" hvis de føler sig såret eller deres grænser var blevet overskredet.

Personligt ville jeg være ret ligeglad, og jeg havde nok håbet at hans venner havde taget billeder så jeg kunne "bruge dem imod ham" når han skulle mobbes

Men sådan er vi jo så forskellige, og føler man sig såret eller trådt på, jamen så er det jo dét man må snakke om i forholdet. Jeg er da glad for at høre at TS ikke bare lige skrider fra kæresten pga. af det, men erkender at de nok bare ikke havde fået snakket om hvor deres grænser gik i forhold til sådan noget

Håber da I finder ud af det.

Nu er det også bare min mening og det er tydeligt det er hende der mangler selvtillid når hun kan reagere så stærkt på noget så (i mine øjne ligegyldigt)

Anmeld

9. maj 2011

Sphynxlover

Sophie26 skriver:

Nu er det også bare min mening og det er tydeligt det er hende der mangler selvtillid når hun kan reagere så stærkt på noget så (i mine øjne ligegyldigt)

damn det blev småt

Anmeld

9. maj 2011

Sphynxlover

SussieThyssen skriver:

Jamen herregud.
En stripper er en sexet skuespiller, og deltager man i en labdance, så forventes det, at man gør den slags.
Se det som et teaterstykke..hverken mere eller mindre.
Og så er mænd nu engang mænd
Så lad det fare.
Jeg er sikker på at han har fattet, at du blev ked af det, men forpest ikke jeres liv med det..glem det!

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. maj 2011

Levi&LilysMor

Jeg HADER strippere , jeg synes simpelthen det er så klamt, og vise sine patter og fisse undskyld sproget, og så vil jeg være ligeglad med om det "´kun" var et show, ellers kunne du sku ligeså godt tage ud og strippe for andre mænd når det jo kun er et show...  så må du se hvad han siger til det

Anmeld

24. maj 2011

Ansemusen

Jeg synes ikke at man kan sige generelt hvad der er okay og hvad der ikke er okay. Det er noget som afhænger fuldstændigt af parterne i det enkelte parforhold!
Hvis du har det dårligt med det, så synes jeg bestemt at din kæreste bør acceptere det - jeg havde ikke selv accepteret at min kæreste tog på andre kvinder hvad enten det er strippere eller andre! Jeg vil gerne have, at jeg er den eneste kvinde som han rører ved på den måde - for mig er det noget specielt og noget intimt og privat og altså ikke noget han skal gøre med andre end mig.

Jeg ved at nogle har det helt anderledes med det, og for dem er det jo ikke forkert!

Så respekter din følelse og tag en fornuftig snak med din mand om, hvad du fremover forventer af ham og også hvad han forventer af dig. Og så skal du tilgive ham, han var ærlig (hvilket ikke alle mænd er) og vidste måske ikke, at det var noget som ville gøre dig ked af det!

Det er i hvert fald ikke værd at ødelægge et forhold på

Anmeld

24. maj 2011

Rebecca55

Anonym skriver:

Hej piger

Undskyld jeg skriver som ano, men har virklig behov for at høre jeres mening.

Min mand og jeg har været gift i halvandet år og har et barn sammen. Han har aldrig nogensinde lavet noget der kunne gøre mig det mindste bekymret.

Men i sidste weekend var han til fødselsdag med nogle venner hvor der kom en stripper. Jeg var ikke selv tilstede og min mand har fortalt at hun valgte at give ham lapdans. Jeg måtte spørge ind til om han havde taget på hende, og efter lang tid snakken frem og tilbage, fortalte han, at han havde taget hende på brysterne og på røven da hun dansede for ham.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, eller hvordan jeg skal reagere på det. Der har været krise herhjemme lige siden, og episoden gør mig mere ked af det, end jeg havde regnet med.

Hvad skal jeg sige til ham, udover at jeg har fortalt at det gjorde mig ked af det, og til det svarer han, at han er ked af at han har gjort mig ked af det.

Søger et godt råd - er det okay det han har gjort, skal jeg bare sige, nå okay, det er hvad der kan ske, eller hvad synes I???

Jeg synes det handler meget om gensidigt respekt over for hinanden. Jeg har f.eks taget ud og se mandestrip med mine veninder og var jeg blevet hevet op på scenen, havde jeg da nok også rørt lidt... Derfor ville det absolut ikke røre mig, hvis min kæreste gjorde det samme. Ikke misforstå mig, vi går ikke ind for at være sammen med andre. Men hvis du f.eks aldrig kunne finde på at byde din kæreste at gøre det, så synes jeg da han skylder dig at respektere det og heller ikke byde dig det. Min kæreste og jeg har det sådan, at man gør ikke noget hvis det ville såre en at kæresten gjorde det. Det er vist skrevet lidt indviklet, men håber du forstår hvad jeg mener...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.